abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 juli 2020 @ 12:33:00 #251
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194206035
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Zolang er een wereldwijde pandemie gaande is en het aantal besmettingen blijven oplopen mogen reisbewegingen zich best beperken tot louter noodzakelijk.
Daar zullen de mensjes in de toeristensector die al op omvallen staat het vast wel mee eens zijn ja. En wie gaat precies bepalen wat louter noodzakelijk is?
pi_194206051
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D :D :D tweet dit dan
pi_194206058
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:34 schreef JanCees het volgende:

[..]

:D :D :D tweet dit dan
Heeft Bart Nijman al gedaan.
pi_194206075
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
haha

quote:
Youp
wo 22 jul 2020 om 10:08

Schimmelpeninck is een meelopertje die speelt dat hij rebels is.
Het enige wat hij belangrijk vind is het behoud van zijn baantje en daarom lult hij mee met de extreem linkse politiek correcte maffia.
  woensdag 22 juli 2020 @ 12:36:06 #255
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194206083
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  woensdag 22 juli 2020 @ 12:36:25 #256
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194206086
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

haha
[..]

vind
pi_194206110
Like functie stuk :{


Testen op productie. Kan dat? @Scrummie2.1
pi_194206131
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Like functie stuk :{


Testen op productie. Kan dat? @:scrummie2.1
Geen otap bij fok
pi_194206212
BOTTEGHIN BLIJFT BIJ FEYENOORD !1!1!11!!!!!!!!!!!

YES YES YES YES YES YES YES YES YES YEEEEEEEEEHHHHEEEESSSSS !!!!!!
  woensdag 22 juli 2020 @ 12:44:39 #260
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194206236
quote:
18s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
BOTTEGHIN BLIJFT BIJ FEYENOORD !1!1!11!!!!!!!!!!!

YES YES YES YES YES YES YES YES YES YEEEEEEEEEHHHHEEEESSSSS !!!!!!
pi_194206260
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Daar zullen de mensjes in de toeristensector die al op omvallen staat het vast wel mee eens zijn ja. En wie gaat precies bepalen wat louter noodzakelijk is?
Begrijpelijk maar de situatie kent sowieso geen winnaars max. Als het blijft oplopen krijg je op enig moment vanzelf weer restricties en kost het ze ook de kop. Aangezien zo'n sanctie twee kanten op werkt krijg je veel meer binnenlands toerisme die je dan ook zonder al teveel restricties kunt laten genieten van de horeca. Beetje het idee van Nieuw Zeeland.
quote:
En wie gaat precies bepalen wat louter noodzakelijk is?
Waarschijnlijk hoef je niet eens zover te gaan maar je kunt het inreizen beleidsmatig ook ontmoedigen zoals je dat ook kunt met uitreizen.
blablablabla
  woensdag 22 juli 2020 @ 12:48:18 #262
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194206297
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Begrijpelijk maar de situatie kent sowieso geen winnaars max. Als het blijft oplopen krijg je op enig moment vanzelf weer restricties en kost het ze ook de kop. Aangezien zo'n sanctie twee kanten op werkt krijg je veel meer binnenlands toerisme die je dan ook zonder al teveel restricties kunt laten genieten van de horeca. Beetje het idee van Nieuw Zeeland.
[..]

Waarschijnlijk hoef je niet eens zover te gaan maar je kunt het inreizen beleidsmatig ook ontmoedigen zoals je dat ook kunt met uitreizen.
Binnenlands toerisme is nu al niet meer te boeken (en te betalen). Bovendien houden mensen zich daar ook niet aan de regels momenteel en vinden er besmettingen plaats. Er zijn vorige week 8 mensen dood gegaan of zo, het gaat weer wat omhoog en meteen moeten de regels weer om? Ze kunnen beter de huidige regels wat beter handhaven.

Ja beleidsmatig ontmoedigen van in en uitreizen, iets zegt mij dat iedereen die al een vakantie heeft geboekt of dat nog gaat doen daar niet zo heel goed naar gaat luisteren. _O- Of mensen die hun buitenlandse vrienden/geliefde/familie al maanden niet hebben gezien.
pi_194206516
Elan en maxi-mus hebben een discussie.

:D
Gino ♥
pi_194206553
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:48 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Binnenlands toerisme is nu al niet meer te boeken (en te betalen). Er zijn vorige week 8 mensen dood gegaan of zo, het gaat weer wat omhoog en meteen moeten de regels weer om? Ze kunnen beter de huidige regels wat beter handhaven.
Maar die hoge prijzen komen niet alleen door de Nederlanders maar omdat Duitsers en Belgen massaal naar met name onze kusten trekken. Er is voor wie iets verder kijkt trouwens nog genoeg te boeken, veel bungalowparken draaien nog steeds maar op 70% van hun capaciteit zelfs in het hoogseizoen.

quote:
Ja beleidsmatig ontmoedigen van in en uitreizen, iets zegt mij dat iedereen die al een vakantie heeft geboekt of dat nog gaat doen daar niet zo heel goed naar gaat luisteren. _O- Of mensen die hun buitenlandse vrienden/geliefde/familie al maanden niet heeft gezien.
Zou je verbazen. Ik zag gisteren op tv ergens een stukje over mensen die op Schiphol bij de gate stonden een appje kregen van BZ waarin stond dat Kroatië naar code oranje ging en hoewel ze hun vlucht mochten boarden werden er verder geen garanties meer afgegeven over de terugreis, reisverzekeringen kwamen te vervallen en zo voort. Het leeuwendeel koos toch eieren voor zijn geld en droop teleurgesteld af richting huis.
Nou betrof dat de uitreizende mensen, maar wellicht kun je zoiets ook instellen voor mensen die hier naar toe willen. Tot 1 juli waren veel Europese grenzen ook gewoon gesloten of met ernstige restricties/verplichte quarantaine.
blablablabla
pi_194206566
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:00 schreef Tjacka het volgende:
Elan en maxi-mus hebben een discussie.

:D
Ben je alweer toeristen aan het vervoeren maat.
blablablabla
pi_194206584
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Ben je alweer toeristen aan het vervoeren maat.
Ja dat was wel even balen.
Gino ♥
pi_194206592
Anders had ik nog maar een maand hoeven werken
Gino ♥
  woensdag 22 juli 2020 @ 13:05:36 #268
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194206607
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar die hoge prijzen komen niet alleen door de Nederlanders maar omdat Duitsers en Belgen massaal naar met name onze kusten trekken. Er is voor wie iets verder kijkt trouwens nog genoeg te boeken, veel bungalowparken draaien nog steeds maar op 70% van hun capaciteit zelfs in het hoogseizoen.
[..]

Zou je verbazen. Ik zag gisteren op tv ergens een stukje over mensen die op Schiphol bij de gate stonden een appje kregen van BZ waarin stond dat Kroatië naar code oranje ging en hoewel ze hun vlucht mochten boarden werden er verder geen garanties meer afgegeven over de terugreis, reisverzekeringen kwamen te vervallen en zo voort. Het leeuwendeel koos toch eieren voor zijn geld en droop teleurgesteld af richting huis.
Nou betrof dat de uitreizende mensen, maar wellicht kun je zoiets ook instellen voor mensen die hier naar toe willen. Tot 1 juli waren veel Europese grenzen ook gewoon gesloten of met ernstige restricties/verplichte quarantaine.
Heb je een bron voor die 70 procent? Ik lees en hoor toch vooral anders. Ken een paar mensen hier in de buurt die een vakantiepark/woningen hebben dat zit allemaal stampvol voor de hoofdprijs. Maar buiten dat, veel mensen die een vakantie geboekt hebben en dan volgens jou eieren voor hun geld kiezen hebben geen geld meer over om nog een binnenlandse vakantie te boeken.. Ik vrees ook dat de altijd eigenwijze Nederlanders de restricties een stuk minder accepteren dan eerder het geval was. Maar goed we zullen het zien, ik maak me er niet druk om. Als de kroegen maar niet weer dichtgaan vanwege dat boomergriepje.
pi_194206979
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Heb je een bron voor die 70 procent? Ik lees en hoor toch vooral anders. Ken een paar mensen hier in de buurt die een vakantiepark/woningen hebben dat zit allemaal stampvol voor de hoofdprijs. Maar buiten dat, veel mensen die een vakantie geboekt hebben en dan volgens jou eieren voor hun geld kiezen hebben geen geld meer over om nog een binnenlandse vakantie te boeken.. Ik vrees ook dat de altijd eigenwijze Nederlanders de restricties een stuk minder accepteren dan eerder het geval was. Maar goed we zullen het zien, ik maak me er niet druk om. Als de kroegen maar niet weer dichtgaan vanwege dat boomergriepje.
Nee je hebt gelijk, dat ging over de pinksteren inmiddels zit alles aardig vol. Al is dat op zich natuurlijk niet zo heel vreemd midden in het hoogseizoen :P
Mensen die op vakantie willen zijn vrij snel te ontmoedigen, allerlaatste wat je wil is gezeik ver van huis. Daarom stroomt Nederland ook vol met Duitsers en Belgen, omdat het hier allemaal goed geregeld is. Ook als je wat krijgt. Er is nul ontmoedigingsbeleid. Al blijft als je daar überhaupt aan zou beginnen dan de vraag of en hoe en of je bepaalde sectoren nog tegemoet kunt komen qua financiële compensatie.

Las vanmorgen trouwens stukje van een of andere hoogleraar die mondkapjes in de kroeg wil verplichten. Over sectoren kapot maken gesproken :D
blablablabla
  woensdag 22 juli 2020 @ 13:35:26 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_194207055
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Heb je een bron voor die 70 procent? Ik lees en hoor toch vooral anders. Ken een paar mensen hier in de buurt die een vakantiepark/woningen hebben dat zit allemaal stampvol voor de hoofdprijs. Maar buiten dat, veel mensen die een vakantie geboekt hebben en dan volgens jou eieren voor hun geld kiezen hebben geen geld meer over om nog een binnenlandse vakantie te boeken.. Ik vrees ook dat de altijd eigenwijze Nederlanders de restricties een stuk minder accepteren dan eerder het geval was. Maar goed we zullen het zien, ik maak me er niet druk om. Als de kroegen maar niet weer dichtgaan vanwege dat boomergriepje.
3 weken geleden nog geboekt voor dit weekend.

Wel een landal maargoed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 22 juli 2020 @ 13:38:39 #271
35723 crew  GGMM
pi_194207097
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:00 schreef Tjacka het volgende:
Elan en maxi-mus hebben een discussie.

:D
Ga ik niet zitten lezen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_194207231
twitter


Hopelijk gaan ze snel met scherp schieten op dat tuig.
pi_194207238
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]

Hopelijk gaan ze snel met scherp schieten op dat tuig.
Niet geliked

Ik ben geen racist
Gino ♥
  Forum Admin woensdag 22 juli 2020 @ 13:52:01 #274
35723 crew  GGMM
pi_194207251
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:51 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Niet geliked

Ik ben geen racist
Het is blank tuig, voornamelijk. Dan kan je geen racist zijn :).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')