quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
Zomerschema:
Talkshow Op1 gaat deze zomer op weekdagen door vanwege de coronacrisis. Er schuiven twee nieuwe duo's aan: Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen (VPRO) en Margje Fikse en Kefah Allush (EO). Giovanca Ostiana en Tijs van den Brink zijn daardoor deze zomer niet te zien.
Na de zomer keert dat koppel weer terug. BNNVara-duo's Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (nu te zien op maandag) en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (op vrijdagen) nemen afwisselend de maandagen voor hun rekening, laat de NPO weten. Op dinsdag zijn in juli en augustus Margje Fikse en Kefah Allush te zien. De vrijdagen zijn voor Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen. Voor de woensdagen en donderdagen verandert er niets: dan zijn Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (op woensdag namens Omroep MAX) te zien en Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck (donderdag, WNL).
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Gezellig op bezoek bij Joran van der Sloot.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:13 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Origineel, de bajes bezoeken met een camera!![]()
Die man kunnen ze haast wel in dienst nemen!quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die man kunnen ze haast wel in dienst nemen!
ja en toevallig geen BLM nieuws meerquote:
Duimelot!quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:20 schreef superniger het volgende:
Wíllen jullie mij een duimpje omhoog geven?
bvd
Duimpje omhoog gegevenquote:
dat werkt ook zonder het te zeggen hoorquote:
mij nietquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik geef vandaag iedereen in dit topic een duimpje omhoog.
moeten iedereen even refreshen eer je het zietquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik geef vandaag iedereen in dit topic een duimpje omhoog.
Hij vond het nog leuk ookquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:34 schreef superniger het volgende:
Willibrord Frequen kreeg regelmatig klappen.
oei, blank, dat kan niet bij de NOS --> witquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:36 schreef Jemoederniet het volgende:
NOS is bijna geheel randstad, blank en links.
Daar denkt de bevolking van Den Haag anders over.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:36 schreef Jemoederniet het volgende:
NOS is bijna geheel randstad, blank en links.
ook al zo iets jaquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
oei, blank, dat kan niet bij de NOS --> wit
Dat hebben ze ook van de ene op de andere dag besloten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
oei, blank, dat kan niet bij de NOS --> wit
Dit is zijn vaste stamcafé geworden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:42 schreef Jason22 het volgende:
Het is een mooi jaar voor Ab. Bijna elke dag gratis rode wijn.
https://www.volkskrant.nl(...)gescholden~b2ef443d/quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:41 schreef FlippingCoin het volgende:
journalistieke niveau van tegenwoordig
Nope, uiteindelijk om een redelijk normaal leven voor de meesten van ons.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:44 schreef Bocaj het volgende:
Het gaat toch om de doden en de ic opnames????????????????
ik zie niet in hoe dit relevant is eigenlijk? heb je het interview geluisterd?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)gescholden~b2ef443d/
consequenties aanhangen verder nietsquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:47 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Ericamaar ze heeft wel gelijk. Hier zitten de jongeren dus zeg maar wat werkt?
Je had ook ouders kunnen hebben die dit jaar de dialoog konden aangaan. "dit jaar maar een keer niet?"quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Dat verwacht je ook niet zeg, jongeren die op vakantie zich niet aan de regels houden.
Dan wel ook beseffen dat je weer thuis een beetje extra distance en hygiëne moet betrachten de eerste tijd.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Dat verwacht je ook niet zeg, jongeren die op vakantie zich niet aan de regels houden.
Mijn oma is 96quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:48 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ook niet, heb ze ook niet gekend.
Die ouders zijn na lange tijd eindelijk af van pubers die vaak binnen moesten blijven.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:49 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Je had ook ouders kunnen hebben die dit jaar de dialoog konden aangaan. "dit jaar maar een keer niet?"
mijn oma is bijna 80quote:
Eens. Die SGP dude ook.quote:
jaquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:53 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
17 jaar verschil, bijna een generatie
Nee natuurlijk niet, daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen. Ik reageerde op de tekst in het plaatje.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe dit relevant is eigenlijk? heb je het interview geluisterd?
Tilburg stelt zoveel niet zoveel voor.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:53 schreef Jason22 het volgende:
Die kermis in Tilburg stelt echt niet zoveel voor dit jaar. Moet prima kunnen.
Max 3900 personen toch?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:53 schreef Jason22 het volgende:
Die kermis in Tilburg stelt echt niet zoveel voor dit jaar. Moet prima kunnen.
tja voor die jeugd misschien wel ja.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ouders zijn na lange tijd eindelijk af van pubers die vaak binnen moesten blijven.
dat was een radio npo interview, en wat jij post heeft er niets mee van doenquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen. Ik reageerde op de tekst in het plaatje.
Zal wel zo iets zijn inderdaad. Ook maar 55 attracties. Normaal zijn dat er wel 4 keer meer ofzo.quote:
Nou erg hoor.... (Ouderen daargelaten)quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:54 schreef svann het volgende:
"Ik ben niet bang" en dan lekker thuis je familie besmetten.
Je moet ook nog wat aan de verbeelding over latenquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:57 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
vind jij ook dat haar V-hals iets lager had gemogen?
dat is seks anno 2k20 ookquote:
jawel wedstrijdzwemmen meneerquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
Deze dikke vrouw deed vroeger aan soort?
Haten op Erica.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
Deze dikke vrouw deed vroeger aan soort?
quote:
Cadeau van de Dalai Lamaquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:03 schreef cobain1994 het volgende:
Wat waarvoor die gouden broche? Heeft ze altijd op.
[ afbeelding ]
Onder de grond..quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:06 schreef Jason22 het volgende:
Eens kijken wat Gesink kan. Waar is hij nu?
je moet geen oorlog met ze willenquote:
Ja, ze maken veel, heel veel werkuren!quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Beleefd, maar de maatschappij is bar hard.
Ze durven je ook niet tegen te spreken. Dat is voor lompe en directe Hollanders best wel even wennen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Beleefd, maar de maatschappij is bar hard.
Hier kun je in discussie gaan met je leidinggevende, daar kan dat écht nietquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze durven je ook niet tegen te spreken. Dat is voor lompe en directe Hollanders best wel even wennen.
Echt idioot ja. De Op1-redactiequote:Op donderdag 23 juli 2020 21:16 schreef NoCigar het volgende:
Tisjeboy hoort bij kamp wappies van Viruswaanzin, gvd. Waarom laat je zo iemand op TV? Prutsers.
Misschien kan ie uitleggen hoe je besmetting voorkomt als je in een bubbelbad gepijpt wordt, dat meisje filmt voor verdere verspreiding en je matties het huis van haar ouders leegroven.quote:
Hier zit geen nieuwe denker des vaderlands tussen, vermoed ik.quote:
Lekker Instagram money verdienen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:19 schreef Jason22 het volgende:
Zouden jullie influencer willen worden?
zichzelf weer eens voor lul zettenquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:22 schreef Martinello het volgende:
Waarom blijven ze die Roelvink idioot uitnodigen, wat doet die oetlul aan tafel.
Die vent doet sowieso alles wat god verboden heeft!quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:22 schreef Martinello het volgende:
Waarom blijven ze die Roelvink idioot uitnodigen, wat doet die oetlul aan tafel.
quote:
Ach, hij had ook zo’n geheim feest kunnen organiseren. Dat doet hij vast niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ben tegen het verspreiden van het virus, je meent het.
De vraag moet zijn wie pijpt hem onder de tafelquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:22 schreef Martinello het volgende:
Anky van Grunsven.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De vraag moet zijn wie pijpt hem onder de tafel
Hadden ze maar een iq test gedaan voor de geboorte dat had ons twee randdebielen gescheeldquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:24 schreef Martinello het volgende:
Was Dries maar onvruchtbaar geweest.
Hoe kunnen ze dan poepen en onzin uitkramenquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:26 schreef Martinello het volgende:
Deze types hebben opgeteld nog niet één hersencel
haha, je bent me voor. Waarschijnlijk niet eens afgemaakt.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:28 schreef Martinello het volgende:
Hij heeft LOI boekhouden gedaan, zozo, dan ben je iemand.
Zit vast ergens te scheuren in zijn Porsche!quote:
Dat zei hij ook indirect, niet afgemaakt.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
haha, je bent me voor. Waarschijnlijk niet eens afgemaakt.
Registeraccountant en fiscaal jurist Tisjeboy.quote:
Als debet en credit maar gelijk zijn, dan is het goed.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
haha, je bent me voor. Waarschijnlijk niet eens afgemaakt.
Ja, nog geen schoenen naar het scherm gegooid!quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:29 schreef Gehrman het volgende:
Maurice de Hond zit nu op de bank instemmend mee te knikken.
hij weet niet welke links en welke rechts isquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als debet en credit maar gelijk zijn, dan is het goed.
Ik wacht ook nog steeds tot ik hier lees dat die eencelligen voorbij zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ik schakel over een kwartier wel weer in, wat een diepe ellende.
hij had na de behandeling een crash met een lamborghiniquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:33 schreef cobain1994 het volgende:
De fillers van Dave zijn bovenlip is niet helemaal goed gelukt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |