Mwoahh redelijk. Maar alles smaakt beter met deze ketchupquote:
dit was van een Engelse YouTube kanaal dus tja. Ik kijk nu naar het vervolg Craziest Ex textsquote:
geweldig dit soort dingenquote:
awww helemaal goed! Ik hoor het dan wel thanksquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:42 schreef Sodeknetters het volgende:
@:Prisha we hebben vanavond overleg gehad over het weer toelaten van introducee’s. We werken nu met een aanmeldsysteem voor de leden, zodat het niet te druk wordt. We kijken nu aan hoe dat zich ontwikkelt, hopelijk kunnen we dan als alles goed gaat en er niet weer meer besmettingen komen, wat gaan versoepelen.
Lang verhaal kort: Ik ben je nog niet vergeten.
Ik ga zaterdag paintballen...is ook een beetje schieten. maar dan andersquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:25 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, de broodnodige dosis kruitdamp weer binnen. Dit red ik wel weer tot vrijdag.![]()
Mogge
eyyyy ton vingerflappen nog aan het flappen?quote:
En hartstikke leuk.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag paintballen...is ook een beetje schieten. maar dan anders
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyy ton vingerflappen nog aan het flappen?
Nog nooit gedaan, dit is de eerste keer. En ja bij jullie beter niet doen neequote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En hartstikke leuk.
Ongegeneerd op anderen knallen.![]()
Kun je bij ons redelijk mee in de problemen komen.
Buiten. Alles buiten momenteel. Is een beetje bij je in de buurt geloof ik. Stukje voorbij Amsterdam. Velsen-Zuid?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:55 schreef tonja het volgende:
[..]Nee die fase ben ik wel voorbij. Af en toe een velletje als ik echt lang gespeeld heb
![]()
Jij gaat paintballen lees ik. Spannend. Doe je dat in binnen of buiten?
Hoe gaat dat eigenlijk als je lid wil worden van een schietvereniging? Als de papieren in orde zijn zeg maar, maar de psychopatische blik van iemand een wat ongemakkelijk gevoel geeft?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En hartstikke leuk.
Ongegeneerd op anderen knallen.![]()
Kun je bij ons redelijk mee in de problemen komen.
Jah dat is hier niet zo ver vandaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Buiten. Alles buiten momenteel. Is een beetje bij je in de buurt geloof ik. Stukje voorbij Amsterdam. Velsen-Zuid?
Vingerflappen gegoogledquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyy ton vingerflappen nog aan het flappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |