Mwoahh redelijk. Maar alles smaakt beter met deze ketchupquote:
dit was van een Engelse YouTube kanaal dus tja. Ik kijk nu naar het vervolg Craziest Ex textsquote:
geweldig dit soort dingenquote:
awww helemaal goed! Ik hoor het dan wel thanksquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:42 schreef Sodeknetters het volgende:
@:Prisha we hebben vanavond overleg gehad over het weer toelaten van introducee’s. We werken nu met een aanmeldsysteem voor de leden, zodat het niet te druk wordt. We kijken nu aan hoe dat zich ontwikkelt, hopelijk kunnen we dan als alles goed gaat en er niet weer meer besmettingen komen, wat gaan versoepelen.
Lang verhaal kort: Ik ben je nog niet vergeten.
Ik ga zaterdag paintballen...is ook een beetje schieten. maar dan andersquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:25 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, de broodnodige dosis kruitdamp weer binnen. Dit red ik wel weer tot vrijdag.![]()
Mogge
eyyyy ton vingerflappen nog aan het flappen?quote:
En hartstikke leuk.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag paintballen...is ook een beetje schieten. maar dan anders
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyy ton vingerflappen nog aan het flappen?
Nog nooit gedaan, dit is de eerste keer. En ja bij jullie beter niet doen neequote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En hartstikke leuk.
Ongegeneerd op anderen knallen.![]()
Kun je bij ons redelijk mee in de problemen komen.
Buiten. Alles buiten momenteel. Is een beetje bij je in de buurt geloof ik. Stukje voorbij Amsterdam. Velsen-Zuid?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:55 schreef tonja het volgende:
[..]Nee die fase ben ik wel voorbij. Af en toe een velletje als ik echt lang gespeeld heb
![]()
Jij gaat paintballen lees ik. Spannend. Doe je dat in binnen of buiten?
Hoe gaat dat eigenlijk als je lid wil worden van een schietvereniging? Als de papieren in orde zijn zeg maar, maar de psychopatische blik van iemand een wat ongemakkelijk gevoel geeft?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En hartstikke leuk.
Ongegeneerd op anderen knallen.![]()
Kun je bij ons redelijk mee in de problemen komen.
Jah dat is hier niet zo ver vandaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Buiten. Alles buiten momenteel. Is een beetje bij je in de buurt geloof ik. Stukje voorbij Amsterdam. Velsen-Zuid?
Vingerflappen gegoogledquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyy ton vingerflappen nog aan het flappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Wij voeren altijd een intake gesprek. En ook al zijn de papieren ok, NL nationaliteit en VOG, als we twijfelen aan de psychische gesteldheid zeggen we nee tegen het lidmaatschap.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe gaat dat eigenlijk als je lid wil worden van een schietvereniging? Als de papieren in orde zijn zeg maar, maar de psychopatische blik van iemand een wat ongemakkelijk gevoel geeft?![]()
Ik vraag dit niet voor mezelf![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vingerflappen gegoogled
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beter welquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij voeren altijd een intake gesprek. En ook al zijn de papieren ok, NL nationaliteit en VOG, als we twijfelen aan de psychische gesteldheid zeggen we nee tegen het lidmaatschap.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vingerflappen gegoogled
Ik bedoelde de eelt vellen op de toppen van haar vingers door het gitaarspelen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Zeker. En in onze ballotagecommissie zit een forensisch psycholoog. Dus dat zit wel snor.quote:
Ooohquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik bedoelde de eelt vellen op de toppen van haar vingers door het gitaarspelen!!!
NL nationaliteit? Dus ik mag niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij voeren altijd een intake gesprek. En ook al zijn de papieren ok, NL nationaliteit en VOG, als we twijfelen aan de psychische gesteldheid zeggen we nee tegen het lidmaatschap.
quote:
Weleens meegemaakt dat iemand afgewezen werd om die reden?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zeker. En in onze ballotagecommissie zit een forensisch psycholoog. Dus dat zit wel snor.
Sommige mensen moet je geen vuurwapens in handen geven.
Geboren en getogen in Amsterdamquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb me nooit bedacht waar jij eigenlijk zat, behoorlijk in het westen dus?
Al jarenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
Tonja zit in elk geval in een andere tijdzone.
Ja, ik had een gesprek met iemand, maakte op het eerste gezicht een goede indruk.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Weleens meegemaakt dat iemand afgewezen werd om die reden?
Ook niet al te snugger. Je kan toch op je klompen aanvoelen dat ze daar niet op zitten te wachten bij een schietclubquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, ik had een gesprek met iemand, maakte op het eerste gezicht een goede indruk.
Toen ik echt gerichte vragen ging stellen en op onderwerpen door vroeg, bleek ik met een complotgekkie te maken te hebben die zich wilde beschermen tegen de overheid.
Ik heb hem maar verteld dat ik hem niet als lid zou aannemen. Plus een melding naar de KNSA, onze sportbond zodat andere clubs automatisch gewaarschuwd worden als hij zich daar zou melden.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahaha 020 versus 070 dus, alhoewel ik daar al jaren niet meer woon.
Daar heb ik vlak achter gewoond een jaar of zo. In de Blankenstraat. Tijd niet meer in die buurt geweest, zal wel veranderd zijn daar.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn zus is ooit een relatie aangegaan met een Amsterdammer, heeft in de Tsaar Peterstraat gewoond en later Fazantenweg.
Ja, precies. Maar soms komt na het eerste jaar pas de aap uit de mouw. Of iemand is veranderd in denkbeelden.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ook niet al te snugger. Je kan toch op je klompen aanvoelen dat ze daar niet op zitten te wachten bij een schietclub
Dan vliegen ze er alsnog uit, met melding naar de relevante instanties.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
@:Sodeknetters, wat gebeurt er als iemand is aangenomen als lid maar daarna niet blijkt te sporen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |