Binnen 14 dagen gaan ook de IC's stijgenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:07 schreef _serial_ het volgende:
Update 21-7 van LCPS
Het aantal COVID-patiënten dat op de Intensive Care verblijft, bedraagt 15. Dat is 1 patiënt minder dan gisteren. Er liggen daarnaast 579 non-COVID-patiënten op de IC, 12 meer dan de voorgaande dag. De totale IC-bezetting bedraagt 594, 11 patiënten meer dan de voorgaande dag. Het aantal COVID-opnames buiten de IC bedraagt 90, 9 meer dan gisteren.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:58 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Daar is wel een grote kans op, en crisisteam keert dan weer terug eventueel met wekelijkse persconferenties.
begin deze maand ook al kon zien dat het nu zou gaan stijgen. Nog een weddenschap over gehad met een user die daar niet in geloofde. Kan het helaas niet meer terugvinden.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Binnen 14 dagen gaan ook de IC's stijgen.
Yep. Waarvan ook steeds een deel door zal schuiven naar IC helaas... maar goed, over enkele weken zullen we zien wat de effecten zijn. Wie weet valt het mee, ik hoop het iig.quote:
Het jammere is dat ik het gevoel heb dat een aantal hier die laatste zin niet met je eens zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yep. Waarvan ook steeds een deel door zal schuiven naar IC helaas... maar goed, over enkele weken zullen we zien wat de effecten zijn. Wie weet valt het mee, ik hoop het iig.
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:14 schreef Red_85 het volgende:
Zie de hoop in de posts van sommige mensen hier...
Klopt, en dan kan kind paar uurtjes later naar de crèchequote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:51 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik snap je. Maar (zelf een peuter hebbende) bij een kind kan het ook heel snel omslaan van doodziek en 40 graden koorts, naar niets aan de hand binnen een paar uurtjes.
Bij ons KDV mag je ze in ieder geval niet brengen als er een zetpil in moe(s)t.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, en dan kan kind paar uurtjes later naar de crèche
Dat wordt na de schoolgaande leeftijd alleen wat moeilijker, want leerplicht.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:17 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Bij ons KDV mag je ze in ieder geval niet brengen als er een zetpil in moe(s)t.
Hoezo? als je ze ziek meldt is er weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat wordt na de schoolgaande leeftijd alleen wat moeilijker, want leerplicht.
Alleen als de schoolarts vindt dat ze 'ziek genoeg' zijn om thuis te blijven. Wat waarschijnlijk niet zo is als ze alleen een snotneus hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hoezo? als je ze ziek meldt is er weinig aan de hand.
In Nederland? Nee joh.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:29 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Alleen als de schoolarts vindt dat ze 'ziek genoeg' zijn om thuis te blijven. Wat waarschijnlijk niet zo is als ze alleen een snotneus hebben.
De schoolarts? In welk land woon jijquote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:29 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Alleen als de schoolarts vindt dat ze 'ziek genoeg' zijn om thuis te blijven. Wat waarschijnlijk niet zo is als ze alleen een snotneus hebben.
Schoolarts wat?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:29 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:29 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
#RemindMe! we zullen eens kijken hoeveel IC opnames er zijn over 14 dagen. Ik voorspel dat het ongeveer hetzelfde is als nu.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:54 schreef dick_laurent het volgende:
Zucht.... Hoe vaak moeten we nog melden dat opname op de IC vertraagd werkt. Mensen die op IC belanden zijn in de meeste gevallen al minimaal een week, vaak twee weken ziek. De stijging die je nu ziet kwa besmettingen zal dus niet lineair lopen met IC opnames, daar zit minimaal twee weken vertraging in
Toen ik nog op de basisschool zat hadden we die nog.quote:
Je komt uit 1983??quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:36 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Toen ik nog op de basisschool zat hadden we die nog.
Sodeknetters, dat waren er 2770 ofzo?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:36 schreef Ven1972 het volgende:
Geschat aantal besmettelijke mensen in Nederland: 6.479
Bron: Dashboard Overheid
Link: https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/
Zijn de terrasjes in België nog dicht?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:39 schreef franske19 het volgende:
Half België is naar Maastricht afgereisd vandaag. Wilde terrasje pakken vanmiddag maar was niet te doen. Lang geleden dat het zo druk geweest is in het centrum.
Die voelen de bui alweer hangen dat bij hun alle horeca binnenkort weer dicht moet.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:39 schreef franske19 het volgende:
Half België is naar Maastricht afgereisd vandaag. Wilde terrasje pakken vanmiddag maar was niet te doen. Lang geleden dat het zo druk geweest is in het centrum.
Dat is al weken zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:39 schreef franske19 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |