Hij kijkt hem toch gewoon aan en steekt z'n duim terug omhoog?quote:Op maandag 20 juli 2020 21:08 schreef GwaiLow het volgende:
Was Chizzy beetje onsportief na afloop door niet eens oogcontact te maken? Zijn we toch niet van hem gewend.
Rayo gaat juridische stappen ondernemen (lol).quote:Op maandag 20 juli 2020 21:16 schreef Szura het volgende:
Rapid Ricky is wel iets minder rapid geworden he
Aaah oke, helemaal prima ! Had het zelf niet gezien, maar dacht te lezen hier dat hij geen oogcontact gaf.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij kijkt hem toch gewoon aan en steekt z'n duim terug omhoog?
[ afbeelding ]
ja ik zag het ook pas in de herhaling hoor. Het hield niet over iig.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Aaah oke, helemaal prima ! Had het zelf niet gezien, maar dacht te lezen hier dat hij geen oogcontact gaf.
Duimpje is helemaal goed idd. Topper die Chizzy!
Ja, dat gevoel heb ik ook. Misschien niet zo slecht voor hemquote:Op maandag 20 juli 2020 21:16 schreef Szura het volgende:
Rapid Ricky is wel iets minder rapid geworden he
Meestal kansloos dat soort exercitiesquote:Op maandag 20 juli 2020 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rayo gaat juridische stappen ondernemen (lol).
quote:Op maandag 20 juli 2020 21:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij kijkt hem toch gewoon aan en steekt z'n duim terug omhoog?
[ afbeelding ]
covid-besmettingen bij fuenlabrada lieverdquote:Op maandag 20 juli 2020 21:21 schreef de_boswachter het volgende:
@:el-stinho Waarom start Depor niet?
Soww die ziet er niet best uit.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
covid-besmettingen bij fuenlabrada lieverd
Terwijl hun positie om play-offs te halen toch al lastig was met deze stand. Beetje een gevalletje Utrecht.quote:
Sympathieke wielerploeg was dat vroeger, Fuenlabrada.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
covid-besmettingen bij fuenlabrada lieverd
mag wel ff tegen een Brauntje Mach 7 aan lopen of zo.quote:
hier, elche al 1-0 tegen oviedo.quote:
Het lijkt me verstandig als hij niet teveel meer tegen dingen aanloopt.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mag wel ff tegen een Brauntje Mach 7 aan lopen of zo.
arme dingenquote:Op maandag 20 juli 2020 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandig als hij niet teveel meer tegen dingen aanloopt.
quote:
NOOOOOOOO.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Alles met de darts mee, Evans wint, welterusten
Wat koop jij meestal in de tankstationshop?quote:Op maandag 20 juli 2020 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
Evans heeft echt flink lopen snaaien in de tankstationshop
Gehaktstaven en snickers. Soms een Stimorol Cherry. En jij?quote:Op maandag 20 juli 2020 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat koop jij meestal in de tankstationshop?
quote:Op maandag 20 juli 2020 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Als je finales verliest is dat doorgaans van de latere winnaar ja
Niet per se tankstationshops, maar als ik in een snelwinkeltje als de AH To Go kom haal ik meestal een fles Lipton Ice Tea, wat witte chocola of een saucijzenbroodje.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gehaktstaven en snickers. Soms een Stimorol Cherry. En jij?
Kijk deze man heeft smaak.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet per se tankstationshops, maar als ik in een snelwinkeltje als de AH To Go kom haal ik meestal een fles Lipton Ice Tea, wat witte chocola of een saucijzenbroodje.
Had je mijn bramencake gezien op instagram? Daar zat een witte chocolade frosting overheen.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet per se tankstationshops, maar als ik in een snelwinkeltje als de AH To Go kom haal ik meestal een fles Lipton Ice Tea, wat witte chocola of een saucijzenbroodje.
Dan heb ik nog wat bij de koffie, niks mis mee. Heel soms haal ik een boterkoek bij de Albert Heijn als ik vrijdagboodschappen doe.quote:
Ik kom niet op jouw Instagram, sorry.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had je mijn bramencake gezien op instagram? Daar zat een witte chocolade frosting overheen.
Wat een gemis.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kom niet op jouw Instagram, sorry.
FOK heeft een Insta functie.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had je mijn bramencake gezien op instagram? Daar zat een witte chocolade frosting overheen.
Doe maar culinair!!! Het enige wat ik bak is een ei. En als ik echt sterren doe koken dan maak ik er een roerei van. Met peterselie enzo.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij stond in mijn stories, dat is nu alweer weg helaas.quote:
In de Primera is het ook altijd doodsaai dus dit is geen verrassing.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
@:el-stinho
9 wedstrijden La Liga 2 bijna rust. In totaal drie doelpunten...... Het altijd aantrekkelijke Spaanse voetbal
Wat is dit voor idioterie met al die player cards? Wie wil zoiets?quote:
Dat vraag ik me dus ook af. Of die Barney poppetjes die niet eens op Barney lijkenquote:Op maandag 20 juli 2020 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is dit voor idioterie met al die player cards? Wie wil zoiets?
Kiki's kaartje:quote:Op maandag 20 juli 2020 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kaartjes hype aids.
[ twitter ]
@:wereldgozer
Bij Racing Santander ook. Diep schamen.quote:
Bij deze tussenstanden zou Fuenlabrada al geplaatst zijn voor de play-offs, lol.quote:
Dagjesvolk met je Grinder app.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:57 schreef Nober het volgende:
NOPPERT HOOLIGANS
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SLOPEN DIE RUGBY LILLIPUTTER!!!!
VOL OP ZIJN BAKKES!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Afwezigheidsact.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker man.
@:poepz0r waar blijf je met je gore plaatjes
quote:Op maandag 20 juli 2020 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook dat is weer gelukt:
https://www.mediacourant.(...)avondster-van-sbs-6/
Diversiteitsquotum weer behaald bij SBS6quote:Op maandag 20 juli 2020 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook dat is weer gelukt:
https://www.mediacourant.(...)avondster-van-sbs-6/
Genot.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens even de kijkcijfers in de gaten houden. Kijken hoelang deze mevrouw krediet krijgt
Hopelijk goede vering voor die vetzakquote:Op maandag 20 juli 2020 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
Zjak gaat op de stoel van de viroloog zitten.
quote:Op maandag 20 juli 2020 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
Zjak gaat op de stoel van de viroloog zitten.
Lijkt me wat overdreven, die man is al lang dood.quote:
Opa en oma kunnen trots zijn op hun kroost!!quote:Op maandag 20 juli 2020 22:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bejaarden, vrouw die de touwtjes in handen neemt, getinte kleinkinderen... prachtig!
Die Pinda heeft ook een shop.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Opa en oma kunnen trots zijn op hun kroost!!
40 op voorraad. Kijken hoeveel zondag.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Pinda heeft ook een shop.
https://www.jeffreydezwaan.shop/merchandise/ultimate-darts-card
20 euro het stuk.
Da's bijna voor Nop!quote:Op maandag 20 juli 2020 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Pinda heeft ook een shop.
https://www.jeffreydezwaan.shop/merchandise/ultimate-darts-card
20 euro het stuk.
Coronel die Verstappen maar bleef verdedigenquote:Op maandag 20 juli 2020 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kampsjaak die in totale paniek is
Ik heb dit allemaal gelukkig gemist.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Coronel die Verstappen maar bleef verdedigen
Dit is echt een walgelijke hype de laatste maanden, trage remakes van mooie nummerkesquote:Op maandag 20 juli 2020 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
Leuk dat Don't You (Forget About Me) en Don't Stop verpest worden in TV-reclames.
Coronel trekt zich elke avond af op Max. Z'n vrouw schijnt ook een Max masker op te moeten zetten als het weer de 1ste van de maand is en hij er overheen mag.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:28 schreef Szura het volgende:
[..]
I'm blue dabadee zomaar verkracht door zo'n wijf.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is echt een walgelijke hype de laatste maanden, trage remakes van mooie nummerkes
Gisteren bij het pasta eten moest ik wel bij mijn ouders, F1-adepten, zitten. Ik hoorde Coronel zeggen dat zijn enthousiasme over Max' talent volledig objectief was.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Kamphues? Die zat te lachenquote:Op maandag 20 juli 2020 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kampsjaak die in totale paniek is
Meelevendheidquote:Op maandag 20 juli 2020 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw idool Tom spartelt hier. @:ChevyCaprice
Ja wtf, staat volgens mij ook nog hoog in de hitlijsten, zo vaak hoor je hemquote:Op maandag 20 juli 2020 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
I'm blue dabadee zomaar verkracht door zo'n wijf.
Zoals ik het zie in gifje is het een paniekreactie. Hij weet niet wat te zeggen, dan ga je maar schaapachtig lachen.quote:
Kamphues is 60. Neukt een wijf van 25 ofzo. Lekker man. Respect.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoals ik het zie in gifje is het een paniekreactie. Hij weet niet wat te zeggen, dan ga je maar schaapachtig lachen.
Sow google even gevraagd...de teringquote:Op maandag 20 juli 2020 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kamphues is 60. Neukt een wijf van 25 ofzo. Lekker man. Respect.
Anders kunnen darters hun eigen score niet lezenquote:Op maandag 20 juli 2020 22:39 schreef Szura het volgende:
Hee jongens, waarom staat die schrijver eigenlijk nog zo dicht naast de caller?
Iemand anders dacht weer dat het oud zeer was tussen hem en Jos Verstappen. Dacht zelf dat het gewoon om die Doornbos en Coronel wasquote:Op maandag 20 juli 2020 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoals ik het zie in gifje is het een paniekreactie. Hij weet niet wat te zeggen, dan ga je maar schaapachtig lachen.
GODVERTYFUS HEY!quote:
Ah jaquote:Op maandag 20 juli 2020 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anders kunnen darters hun eigen score niet lezen
Uitslagen gaan fout voor Deportivo, Fuenlabrada kan het niet laten lopenquote:Op maandag 20 juli 2020 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
Oh, Zjak streept toch weer Nederlanders ondanks dat hij graag Price zag winnen vandaag.
Maar Price leidt de Pro Tour-ranking.quote:
Als Albacete nog scoort zijn ze zelfs gedegradeerd denk ik.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Uitslagen gaan fout voor Deportivo, Fuenlabrada kan het niet laten lopen
Ik las iets van corona bij Fuenlabrada?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Uitslagen gaan fout voor Deportivo, Fuenlabrada kan het niet laten lopen
Ik heb de onderlinge resultaten niet paraatquote:Op maandag 20 juli 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Albacete nog scoort zijn ze zelfs gedegradeerd denk ik.
2-0 Ponferradina, 2-1 Deporquote:Op maandag 20 juli 2020 22:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb de onderlinge resultaten niet paraat
Ja dan zou het voorbij zijnquote:Op maandag 20 juli 2020 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2-0 Ponferradina, 2-1 Depor
Dan is het onderling doelsaldo 1+ voor Ponferradina.
penalty albacete schijntquote:
Ze hadden er al eentje in liggen maar die werd afgekeurd. Nu wel raak. Zo gaat de titel ook nog naar Huesca.quote:
Dat gaan nog gezellige 10 dagen worden _o-quote:Op maandag 20 juli 2020 22:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze hadden er al eentje in liggen maar die werd afgekeurd. Nu wel raak. Zo gaat de titel ook nog naar Huesca.
Knappe prestatie.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
90 om 90 gemiddeld. Leuk voor Noppert, maar wie dit 'een knappe prestatie' gaat noemen hou even op.
Check trouwens de resultaten van Lugo, 14 punten uit de laatste 6 potjes, die hebben een bizarre eindsprint gemaakt om zich te redden.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat gaan nog gezellige 10 dagen worden _o-
Dat is het als hij 95+ gemiddeld gooit en hij hard heeft moeten knokken om Price van zijn sokkel te krijgen.quote:
Keukenconcurrent kan over twee weken terechtquote:
Hebben alle chicks waar ik mee naar bed ga last van. Dat vaginaal ongemak.quote:Op maandag 20 juli 2020 23:18 schreef Tagliano het volgende:
Vaginaal ongemak, dat is weer eens wat anders dan kutschimmelzalf
Leuke grap Arie Boomsmaquote:Op maandag 20 juli 2020 23:20 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Hebben alle chicks waar ik mee naar bed ga last van. Dat vaginaal ongemak.
Goed te weten dat vaginaal ongemak dan een zeer klein probleem in deze wereld isquote:Op maandag 20 juli 2020 23:20 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Hebben alle chicks waar ik mee naar bed ga last van. Dat vaginaal ongemak.
Fitboy hequote:Op maandag 20 juli 2020 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch wel weer de oude Lewis jongens.
Dit ga ik later aan mijn kleinkinderen vertellen.quote:Op maandag 20 juli 2020 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb toch weer een glimp gezien van de oude Lewis.
Fun fact: hun afscheid stond inderdaad op pagina 18 zwart omrand in het ADquote:
quote:Morgen 19:00
Nathan Aspinall v Dimitri Van den Bergh (R1)
Michael Smith v Mensur Suljovic
Gary Anderson v James Wade
Michael van Gerwen v Simon Whitlock
Gabriel Clemens v Krzysztof Ratajski
Woensdag 20:00
Daryl Gurney v Vincent van der Voort
Aspinall/Van den Bergh v Joe Cullen
Peter Wright v Glen Durrant
Danny Noppert v Adrian Lewis
Bestel nu je shoutout voor een grijpstuiverquote:Op maandag 20 juli 2020 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kaartjes hype aids.
[ twitter ]
@:wereldgozer
Zwijgen van geluk.quote:Op maandag 20 juli 2020 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga slapen met de gedachte dat ik een glimp van de oude Lewis heb gezien.
Omdat die dikke pad het te warm vindt daar. Wel een bekende klacht. Verder zegt ie beter e spelen omdat hij nu 4 maanden op eigen bed heeft geslapen...quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:09 schreef TjjWester het volgende:
Vdv wilt de winter gardens plat gooien![]()
![]()
benieuwd hoeveel steun hij krijg........
Altijd tegen mij.quote:Van der Voort: 'Ik had het publiek tegen vandaag, dat was jammer'
Dat wordt gewoon een dikke zege voor Ratajski verwacht ik, zeker als ze hun niveau uit de eerste ronde doorzetten. Op Pipe na gooide Clemens het laagste gemiddelde van iedereen.quote:Op maandag 20 juli 2020 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
Smikkelbeer Roland.
Clemens v Ratajski wordt genot.
Die Pool is nooit leukquote:Op maandag 20 juli 2020 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
Smikkelbeer Roland.
Clemens v Ratajski wordt genot.
Met z’n depressieve act, wat een lulquote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vroeg erbij zijn jongens! 19.10 al met Asp - VDB5
De spanning is ondraaglijk. Gelukkig verlost RTL er ons vanquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
Pfoe, inderdaad. Al twee dagen vraag ik me af hoe het met Michael van Gerwen gaat. Heeft hij wel goed gegeten en gedronken?
Omdat een tweevoudig WK-kwartfinalist een partij gaat winnen?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:40 schreef Faraday01 het volgende:
Dit gaat een vreemd toernooi worden....
Staat wel lekker te smijten. Zijn debuut?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat een tweevoudig WK-kwartfinalist een partij gaat winnen?
Leuk, maar niet hier.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat had directie van Watford eigenlijk verwacht? Dat een schokeffect nog zou helpen tegen City en Arsenal?
Op de Matchplay, ja. Blijft wisselvallig op de vloer, beetje dezelfde problemen als Jef.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat wel lekker te smijten. Zijn debuut?
Dat niet zo zeer hoewel ik meer verwacht had van Asp.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat een tweevoudig WK-kwartfinalist een partij gaat winnen?
Van Price, Cross en Chisnall verwacht je meer op de televee. Van de seeds die door zijn vond ik eigenlijk alleen Whitlock, Anderson en Gurney pover.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer hoewel ik meer verwacht had van Asp.
Je ziet dat lang niet iedereen lekker om gaat met de situatie of in vorm is. Denk dat de volgende ronde er redelijk wat verrassingen bij gaan komen.
MvG en Wright vond ik ook niet overtuigend hoewel de gemiddelden best meevielenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Price, Cross en Chisnall verwacht je meer op de televee. Van de seeds die door zijn vond ik eigenlijk alleen Whitlock, Anderson en Gurney pover.
Het is Cullen v Van den Bergh en Noppert v Lewis.quote:
Ah ja, natuurlijk. Dat zou Dimitri moeten winnen als ie dit door zet.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is Cullen v Van den Bergh en Noppert v Lewis.
Daar komt de kwartfinale dus uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |