Aaaaaaaaahquote:Op maandag 20 juli 2020 20:30 schreef Golf8 het volgende:
Misschien weet @:Myraela , @:swarmahoer @:smegmanus het
Fuck ik schrok, ik dacht dat je 'stierf' schreef.quote:
Aaaaaaaaaahquote:
Die zie ik ook nooit meer!quote:Op maandag 20 juli 2020 20:30 schreef Golf8 het volgende:
Hmmm hmmm.. @geluidstechnicus, @Schenkstroop, @Socios , @Penisbaard , @Advanced_power ... weten die waar ie is?quote:
quote:
Wie ben jij danquote:Op maandag 20 juli 2020 21:25 schreef Golf8 het volgende:
[..]
Hmmm hmmm.. @:Geluidstechnicus, @:Schenkstroop, @:Socios , @:Penisbaard , @:Advanced_power ... weten die waar ie is?
Nog een kloon!quote:
Jij bent toch ook weer goed terecht gekomen?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nog een kloon!
Shit hee... schenkstroop.. jezus als ik aan hem denk na zoveel tijd dan ben ik bang voor het ergste, zo teneergeslagen als ie altijd was.
(moet ik nodig zeggen)
het gaat wel beter maar ik heb nog wel rare gedachtenquote:Op maandag 20 juli 2020 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent toch ook weer goed terecht gekomen?
Toch?
Minder tiktokken broquote:Op maandag 20 juli 2020 22:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het gaat wel beter maar ik heb nog wel rare gedachten. maar ik heb wel hulp
het is tiktokken en baggertopiques openen of andere ongezondere en illegalere manieren van afleiding zoekenquote:
Fluister het maar in dm.quote:
Doe dan maar baggeren, beterderquote:Op maandag 20 juli 2020 22:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is tiktokken en baggertopiques openen of andere ongezondere en illegalere manieren van afleiding zoeken
quote:
𝓓𝓪𝓷𝓴𝓳𝓮𝔀𝓮𝓵 𝓛𝓲𝓮𝓿𝓮 𝓨𝓿𝓸𝓷𝓷𝓮quote:
@Huppelmuts ?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:37 schreef Paul het volgende:
Het hupt hoe zat het ookalweer daar mee hee.
Ik vergeet al die dingen gewoon net zoals Stevenmac, geen idee meer hoor
Oquote:Op maandag 20 juli 2020 22:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ONZ / Kus hier de lekkerste MILF op Fok!
Ja je zoekt maar hoorquote:Op maandag 20 juli 2020 22:45 schreef Paul het volgende:
Wat was er ookalweer met het hupt!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 20 juli 2020 22:52 schreef Paul het volgende:
Ik had noooooooooooit die search moeten gebruiken
Daarna nog wel eens gezien op een meet vanuit MEN. Verder weetknie. @Moira.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:20 schreef yvonne het volgende:
Sinds ik hem in Amsterdam aan een andere Stief gekoppeld heb, nooit meer gezien @:Cobra4
Het is @Moiraquote:Op dinsdag 21 juli 2020 06:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarna nog wel eens gezien op een meet vanuit MEN. Verder weetknie. @:moira.
quote:
Hij heeft een leven gekregen.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:30 schreef Golf8 het volgende:
Wat raaaaaaaaaaaar.quote:
Ik heb hem sinds 2013 niet meer in levende lijve gezien maar wellicht leeft hij nog op Facebook @Treinhoerquote:Op dinsdag 21 juli 2020 06:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarna nog wel eens gezien op een meet vanuit MEN. Verder weetknie. @:moira.
Ik heb hem ook niet op Fb, zijn broer nog wel om de een of andere onbegrijpelijke reden.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds 2013 niet meer in levende lijve gezien maar wellicht leeft hij nog op Facebook @:Treinhoer
Ja hij leeftquote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds 2013 niet meer in levende lijve gezien maar wellicht leeft hij nog op Facebook @:Treinhoer
Treinbroer?quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:50 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet op Fb, zijn broer nog wel om de een of andere onbegrijpelijke reden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |