quote:Op maandag 20 juli 2020 18:17 schreef Danny het volgende:
Vanaf nu kun je op de optiespagina onder tabblad overig (alléén op desktop of via de 'toon desktopversie' optie in je mobiele browser) beheren welke social media embeds je wilt verbergen.
Je moet wel eerst akkoord gaan met social media cookies. Dat kan vanaf nu óók op diezelfde plek in de optiespagina. Daar kun je de toestemming voor social mediacookies (alle externe inhoud) ook weer intrekken.
Haags kan het beter bij tellen houden.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er werden een X aantal weken geleden toch ook veel virus deeltjes in het riool van Amsterdam aangetroffen? Misschien komt dat nu dus tot uiting in aantallen besmettingen daar?
Ik welquote:Op maandag 20 juli 2020 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik niet zo'n hekel aan eigenlijk.
Haagse RIOOLED.quote:Op maandag 20 juli 2020 18:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij gaat je zeker laten inenten tegen zo'n debiel boomergriepje.
Down kan hij er in ieder geval niet meer van krijgen!quote:Op maandag 20 juli 2020 18:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik weet echt niets van android.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een topic in bug, kan jij me misschien helpen? Of @:jancees
Doe niet zo verheven.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik weet echt niets van android.
Maar heb je hetzelfde in een incognito venster?
Nee, bedankt!!quote:Op maandag 20 juli 2020 19:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik weet echt niets van android.
Maar heb je hetzelfde in een incognito venster?
Nee sowieso niet.quote:Op maandag 20 juli 2020 18:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip vriend.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan zit er iets in je browsercache.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |