Je hoeft geen sorry te zeggen, ik own BK niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Serieus? Ik vond hem goorsorry
Ik ben ook een fastfoodvegan hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel echt de meest nutteloze toevoeging hier. Ik deel alleen maar ongezonde dingen.Maarja, dat zijn wel precies de productontwikkelingen die mij helpen vaker vegan te eten. #babysteps
Die zijn ook al zo lekker ja!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De vegan zebradonuts bij AH zijn in de bonus.
Ik vind 'm ook lekker! Dat "miste" ik wel, even door de drive. Fijn dat dat nu ook vegan kanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:49 schreef Myraela het volgende:
De plantbased whopper is echt dikke prima.Ik vind het wel de fijnste vega fastfood optie die ik tot nu toe heb ontdekt.
Toen ik nog vlees at vond ik die Woppers juist lekker, maar nu word ik al misselijk van de geur en bij diequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen, ik own BK niet.Lust je wel een normale Whopper? Ik vond hem best realistisch namelijk.
Ik kan ze niet vinden bij mijn AHquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De vegan zebradonuts bij AH zijn in de bonus.
Liggen bij de andere donuts. Maar volgens mij heeft niet ieder filiaal ze..quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan ze niet vinden bij mijn AH.
Ze liggen gewoon bij de andere donuts of hebben ze een speciaal plekje?
I.v.m. de bonus liggen ze hier nu zo:quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan ze niet vinden bij mijn AH.
Ze liggen gewoon bij de andere donuts of hebben ze een speciaal plekje?
Ze zijn ook niet online te bestellen toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:45 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Liggen bij de andere donuts. Maar volgens mij heeft niet ieder filiaal ze..
De gemarineerde tempeh blokjes van de AH voldoen denk ik aan je wensen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vega(n)s, ik heb een vraagje. Zouden jullie zo af en toe eens op een verpakking van je vleesvervanger of vega(n) smeersel willen kijken of deze dingen er niet op staan?
- Ui
- Uipoeder
- Knoflook
- Knoflook poeder
- Specerijen (mix/mengsel)
Ik heb een intolerantie voor ui en knoflook. Ik kan maar geen vleesvervangers zonder vinden, behalve de kaasschnitzel van Vivera en de pulled oats die bij AH te koop zijn (en tofu enzo natuurlijk).
Ik kijk regelmatig op de site van een producent of op AH naar de ingrediëntendeclaratie maar er is zo veel te krijgen dat daar geen beginnen aan is. In de winkel raak ik nu natuurlijk zo min mogelijk aan dus dat is ook lastig.
Alvast bedankt
Ik heb even in de koelkast gekeken maar niets daarvan voldoet. Zit altijd wel ui in.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vega(n)s, ik heb een vraagje. Zouden jullie zo af en toe eens op een verpakking van je vleesvervanger of vega(n) smeersel willen kijken of deze dingen er niet op staan?
- Ui
- Uipoeder
- Knoflook
- Knoflook poeder
Ik heb een intolerantie voor ui en knoflook. Ik kan maar geen vleesvervangers zonder vinden, behalve de kaasschnitzel van Vivera en de pulled oats die bij AH te koop zijn (en tofu enzo natuurlijk).
Ik kijk regelmatig op de site van een producent of op AH naar de ingrediëntendeclaratie maar er is zo veel te krijgen dat daar geen beginnen aan is. In de winkel raak ik nu natuurlijk zo min mogelijk aan dus dat is ook lastig.
Alvast bedankt
Ingredienten van de Beyond Meat burgers: water, erwteneiwit* (16%), raapzaadolie, kokosolie, rijsteiwit, aroma, stabilisator (methylcellulose), aardappelzetmeel, appelextract, kleurstof (bietenrood), maltodextrine, granaatappel extract, zout, kaliumchloride, geconcentreerd citroensap, maisazijn, wortelpoeder, emulgator (zonnebloem lecithine).quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
- Ui
- Uipoeder
- Knoflook
- Knoflook poeder
Alvast bedankt
Die kanquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:11 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ingredienten van de Beyond Meat burgers: water, erwteneiwit* (16%), raapzaadolie, kokosolie, rijsteiwit, aroma, stabilisator (methylcellulose), aardappelzetmeel, appelextract, kleurstof (bietenrood), maltodextrine, granaatappel extract, zout, kaliumchloride, geconcentreerd citroensap, maisazijn, wortelpoeder, emulgator (zonnebloem lecithine).
Ik zou zeggen dat het zou kunnen
Joe! Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm veel te duur vind, maar als ie in de aanbieding is, of een 35% sticker heeft, dan mag ik 'm van mezelf kopenquote:
Zie ik iets over het hoofd bij deze? Kunnen aroma's wel?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
- Ui
- Uipoeder
- Knoflook
- Knoflook poeder
Alvast bedankt
Die kunnen ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zie ik iets over het hoofd bij deze? Kunnen aroma's wel?
Ingrediënten: gerehydrateerd plantaardig eiwit (soja, tarwe), zonnebloemolie, vrije-uitloopei-eiwit, tarwezetmeel, azijn, natuurlijke aroma's, aroma, water, zeezout, zout, maltodextrine, ijzer, vitamine B12.
Zijn de stukjes als van kip van de AH: https://www.ah.nl/product(...)-stukjes-als-van-kip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |