abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194192936
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 15:42 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ja, belachelijk toch! Zij verwachtte waarschijnlijk dat ik gewoon nooit meer iets zou zeggen, tot het moment dat de tweede date zou zijn. Gezellig! :D :{

Gister "per ongeluk" twee uur lang gebeld met de Engelse. Ze was me aan het "pocket dialen" en ik nam gewoon op haha Ze zat dus op het toilet
Hoop wel dat ze sputterpoep had.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 16:40:40 #202
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194193300
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 15:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vrouwen houden niet van mannen met hersens, die zijn moeilijker te manipuleren ;(
Dat kan ik beamen _O-

Ze willen wel allemaal een vent met IQ/EQ bladiebla, maar wee o wee als blijkt dat je bijdehanter bent dan zij :') O-)

Zo zag ik pas een profiel van een juffrouw die claimde dat ze taalpurist was.. heel verhaal vol met moeilijke woorden, vis ik er gewoon 2 taalvouten uit :|W Uiteraard netjes even op geattendeerd; --> geblockt, maar wel die 2 fouten verbeterd he :D _O- _O- _O- _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 juli 2020 @ 16:42:08 #203
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_194193321
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat kan ik beamen _O-

Ze willen wel allemaal een vent met IQ/EQ bladiebla, maar wee o wee als blijkt dat je bijdehanter bent dan zij :') O-)

Zo zag ik pas een profiel van een juffrouw die claimde dat ze taalpurist was.. heel verhaal vol met moeilijke woorden, vis ik er gewoon 2 taalvouten uit :|W Uiteraard netjes even op geattendeerd; --> geblockt, maar wel die 2 fouten verbeterd he :D _O- _O- _O- _O-
Ego gekrenkt, kunnen ze niet hebben, dus dan maar verbannen en 's avonds aan hun vriendinnen vertellen hoe bijdehand die match wel niet was!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 16:42:41 #204
441859 crew  Lenny77
pi_194193327
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat kan ik beamen _O-

Waar blijven jullie die mensen toch oprapen? :D
Zijn Belgen dan zo simpel? Of zo 'normaal'?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 juli 2020 @ 16:47:06 #205
Brabo Bastard
pi_194193372
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik vraag me dat soms ook af. Maar via internet is het wel een stuk makkelijker en ligt de drempel lager, dus iedereen kan er gebruik van maken. Ik denk dat dat de reden is dat je de wat apartere mensen meer tegenkomt dan de normalere mensen op datingsites.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 21 juli 2020 @ 16:51:28 #206
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194193416
Slime O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 21 juli 2020 @ 16:51:39 #207
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194193419
quote:

[..]

Ik vraag me dat ook echt af, als ik die verhalen hoor/zie :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 juli 2020 @ 16:52:41 #208
Brabo Bastard
pi_194193433
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:51 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik vraag me dat ook echt af, als ik die verhalen hoor/zie :D
Geeft wel een vertekend beeld he, als iedereen zijn gekste ervaringen gaat delen :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 16:53:44 #209
441859 crew  Lenny77
pi_194193449
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Geeft wel een vertekend beeld he, als iedereen zijn gekste ervaringen gaat delen :P
Ja ok, dat is ook wel weer waar..
  dinsdag 21 juli 2020 @ 16:54:21 #210
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194193459
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ego gekrenkt, kunnen ze niet hebben, dus dan maar verbannen en 's avonds aan hun vriendinnen vertellen hoe bijdehand die match wel niet was!
Was heul geen match.. niet eens een like, maar als je roeptoetert dat je taalpurist bent en je hebt stomme spelvouten in je tekst staan, kun je er natuurlijk op wachten he. die kan ik echt niet wegswipen zonder effe een berichtje te sturen :D :7
pi_194193482
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 15:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik overdrijf graag :P

Heb wel eens van een vriend zijn relaas gehoord toen hij op date ging met een studente in de psychologie. Aan het einde kreeg hij een heel rapport over hoe zij vond hoe hij deed :') Voor de context, ze gingen bowlen:

"Je hebt wel vaak je armen over elkaar, dat duidt op geslotenheid." -> Hij stond te wachten op de bal.

"Je zegt ook weinig, ben je toch wat introvert of verlegen?" -> Hij was zich aan het concentreren op de worp.

"Je hebt weinig gegeten, volgens mij ben je nerveus of heb je ooit een eetstoornis gehad?" -> Het was een kleine maaltijd.

"Je bent wel fanatiek zeg, probeer je iets te bewijzen?" -> Gooide een strike.
_O- _O- _O- _O- _O-

Als een vrouw zo irritant doet, moet je als man zijnde gewoon weglopen. Hier heb je toch geen trek in, toon je ballen zeg
  dinsdag 21 juli 2020 @ 16:56:51 #212
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194193497
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Behoorlijk :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 juli 2020 @ 16:57:23 #213
Brabo Bastard
pi_194193507
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja ok, dat is ook wel weer waar..
Een andere ervaring is dat ik een leuke date had gehad, maar daarna zijn we elkaar uit het oog verloren. Toevallig tegengekomen op Facebook, weer contact gezocht en een fijne vriendschap aan over gehouden :)
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Was heul geen match.. niet eens een like, maar als je roeptoetert dat je taalpurist bent en je hebt stomme spelvouten in je tekst staan, kun je er natuurlijk op wachten he. die kan ik echt niet wegswipen zonder effe een berichtje te sturen :D :7
True haha!
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 juli 2020 @ 16:57:55 #214
Brabo Bastard
pi_194193518
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:55 schreef Yiwei het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-

Als een vrouw zo irritant doet, moet je als man zijnde gewoon weglopen. Hier heb je toch geen trek in, toon je ballen zeg
Dit kreeg hij dus aan het einde te horen, toen ze afscheid namen :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194193556
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

O m g wat is mis met haar, ze spoort niet.

Je vriend heeft zeker ook nog alle kosten betaald?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 juli 2020 @ 17:02:09 #216
Brabo Bastard
pi_194193570
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:01 schreef Yiwei het volgende:

[..]

O m g wat is mis met haar, ze spoort niet.

Je vriend heeft zeker ook nog alle kosten betaald?
Ze hadden de kosten wel gesplit, dat is iets wat hij altijd doet en van te voren aangeeft.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194193633
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ze hadden de kosten wel gesplit, dat is iets wat hij altijd doet en van te voren aangeeft.
Een wijze man 👍

Toen mijn broer zijn vrouw nog niet leerde kennen, was ik altijd bang dat hij een poot uitgerukt zou worden door vrouwen.

Trouwens hoe heeft je vriend gereageerd? Aangezien je zijn relaas moest aanhoren, zat hij er wel mee. Vaak is het beter ter plekke gewoon de gevoelens te uiten.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 juli 2020 @ 17:08:30 #218
Brabo Bastard
pi_194193662
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:06 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Een wijze man 👍

Toen mijn broer zijn vrouw nog niet leerde kennen, was ik altijd bang dat hij een poot uitgerukt zou worden door vrouwen.

Trouwens hoe heeft je vriend gereageerd? Aangezien je zijn relaas moest aanhoren, zat hij er wel mee. Vaak is het beter ter plekke gewoon de gevoelens te uiten.
Nou, ik ken hem en op dat moment stond ie wel met zijn mond even vol tanden, maar toen ie het mij vertelde kon ie z'n lach ook moeilijk inhouden :P Het was niet zo dat hij echt in de put zat.

Ik gaf ook altijd aan de rekening te splitten. Kon ik meteen zien wie er uit was op gratis eten en wie niet :P
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 21 juli 2020 @ 17:09:22 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194193676
quote:

[..]

Kweenie, ik heb echt al best bijzondere dingen meegemaakt in het jaar dat ik nu met die appshizz bezig ben.. aan avonturen echt geen gebrek :P

cardate: dame uit Gorinchem waarmee ik al even appte, ik werkte in 010 die week, in de kost (hotel), dan kom ik langs Gorinchem op de terugweg, niet ideaal natuurlijk in mijn werkkloffie, maar afgesproken dat we gingen 'daten' als ik op zaterdagmiddag terug naar huis reed. Zo gezegd zo gedaan, opgepikt bij dr thuis voor de deur, naar een recreatieparkje aan de rivier gereden, was lekker weer, zonnetje, auto geparkeerd, zo'n picknick tafelding ingepikt van wat hangjeugd en lekker ouwehoeren. na een tijdje trek, in de auto, pizzaboer, pizza gehaald, terug naar onze picknick-hangout, pizza gegeten, gezellig, lachen, leuk.. daarna een stuk gewandeld langs de rivier, werd een beetje schemerig, werd een beetje fris (was afgelopen Maart geloof ik), in de auto gaan zitten, ding op het gras gezet voor een leuk uitzicht over de rivier, en lekker ouwenelen... op een gegeven moment kwam de zon weer op, mooie zonsopkomst, nevel over de rivier, vet kewl, kregen we trek in koffie en/of ontbijt, halve regio afgereden, maja, corona ellende, dus alles potjedicht... om een uur of 10 waren we er wel klaar mee; we gingen gewoon koffiedrinken bij haar thuis; deed ze nooit op first dates, maar fuck dat, we moesten koffie.. naar haar huis, auto geparkeerd, wij via de achterdeur naar binnen, zat d'r zoon van 15 met een giftige kop op de bank, vet pissed off dat ze de hele nacht weg was geweest zonder hem te informeren :D :D :D _O- _O- _O-
Discussie even buiten afgewacht met een peukie, daarna ontbijt van dr gekregen, en toen maar naar huis gegaan :D

Cardate: dik 12 uur in de auto zitten kletsen, lachen en ouwenelen.. niks meer gebeurd als een handje op een knie, want ik vond d'r niet echt relatiemateriaal, ze wilde wel, maar ik zag het effe niet zitten.. :+

Oh, en voor de pics or DNH:

Moderator / Redactie FP dinsdag 21 juli 2020 @ 17:12:37 #220
Brabo Bastard
pi_194193725
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kweenie, ik heb echt al best bijzondere dingen meegemaakt in het jaar dat ik nu met die appshizz bezig ben.. aan avonturen echt geen gebrek :P

cardate: dame uit Gorinchem waarmee ik al even appte, ik werkte in 010 die week, in de kost (hotel), dan kom ik langs Gorinchem op de terugweg, niet ideaal natuurlijk in mijn werkkloffie, maar afgesproken dat we gingen 'daten' als ik op zaterdagmiddag terug naar huis reed. Zo gezegd zo gedaan, opgepikt bij dr thuis voor de deur, naar een recreatieparkje aan de rivier gereden, was lekker weer, zonnetje, auto geparkeerd, zo'n picknick tafelding ingepikt van wat hangjeugd en lekker ouwehoeren. na een tijdje trek, in de auto, pizzaboer, pizza gehaald, terug naar onze picknick-hangout, pizza gegeten, gezellig, lachen, leuk.. daarna een stuk gewandeld langs de rivier, werd een beetje schemerig, werd een beetje fris (was afgelopen Maart geloof ik), in de auto gaan zitten, ding op het gras gezet voor een leuk uitzicht over de rivier, en lekker ouwenelen... op een gegeven moment kwam de zon weer op, mooie zonsopkomst, nevel over de rivier, vet kewl, kregen we trek in koffie en/of ontbijt, halve regio afgereden, maja, corona ellende, dus alles potjedicht... om een uur of 10 waren we er wel klaar mee; we gingen gewoon koffiedrinken bij haar thuis; deed ze nooit op first dates, maar fuck dat, we moesten koffie.. naar haar huis, auto geparkeerd, wij via de achterdeur naar binnen, zat d'r zoon van 15 met een giftige kop op de bank, vet pissed off dat ze de hele nacht weg was geweest zonder hem te informeren :D :D :D _O- _O- _O-
Discussie even buiten afgewacht met een peukie, daarna ontbijt van dr gekregen, en toen maar naar huis gegaan :D

Cardate: dik 12 uur in de auto zitten kletsen, lachen en ouwenelen.. niks meer gebeurd als een handje op een knie, want ik vond d'r niet echt relatiemateriaal, ze wilde wel, maar ik zag het effe niet zitten.. :+
Al met al dus wel een leuke date :D
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 17:12:40 #221
441859 crew  Lenny77
pi_194193727
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Aaaaaaw... dit vind ik dan wel weer een mooi verhaal!
  dinsdag 21 juli 2020 @ 17:14:05 #222
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194193744
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Al met al dus wel een leuke date :D
Echt wel, een week of 2 later duikelde ze een date op waar ze helemaal lyrisch van was, volgens mij zijn ze nog steeds samen, en ik heb d'r nog steeds op de app :)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 juli 2020 @ 17:14:51 #223
Brabo Bastard
pi_194193761
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Echt wel, een week of 2 later duikelde ze een date op waar ze helemaal lyrisch van was, volgens mij zijn ze nog steeds samen, en ik heb d'r nog steeds op de app :)
Ahwww O+ Leuk voor haar!
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 21 juli 2020 @ 17:18:23 #224
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194193807
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Aaaaaaw... dit vind ik dan wel weer een mooi verhaal!
450 delige reeks, no shit.. O-)
pi_194194052
Net terug van hardlopen. Ik moet echt zo'n hardloopdame zien te vinden :D O+
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 juli 2020 @ 17:38:41 #226
Brabo Bastard
pi_194194067
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:37 schreef xFriendx het volgende:
Net terug van hardlopen. Ik moet echt zo'n hardloopdame zien te vinden :D O+
Zoals Brian van Family Guy? :P

"I FEEL IT! THE RUNNER'S HIGH!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194194815
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zoals Brian van Family Guy? :P

"I FEEL IT! THE RUNNER'S HIGH!"
Geen idee. Ik kijk geen family guy oO<
pi_194194938
Ik heb psychologie gestudeerd :@

Gelukkig is het allemaal weer weggezakt. Het is niet dat ik dates volledig analyseer, maar ik heb het wel vrij snel door als een date een psychische aandoening heeft en ben ook niet bang daar meteen naar te vragen.
Sarcasme. Herken het.
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 18:58:12 #229
441859 crew  Lenny77
pi_194195035
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:51 schreef Spirit82 het volgende:

Gelukkig is het allemaal weer weggezakt. Het is niet dat ik dates volledig analyseer, maar ik heb het wel vrij snel door als een date een psychische aandoening heeft en ben ook niet bang daar meteen naar te vragen.
Ja ok, dat ken ik wel, die beroepsafwijkingen. Maar je gaat toch inderdaad niet elke move analyseren?
  dinsdag 21 juli 2020 @ 18:59:51 #230
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194195063
quote:

De meeste mensen op die dating apps hebben wel iets gezien de verhalen die hier voorbij komen, dat zie ik als niet-psycholoog ook wel.
pi_194195159
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja ok, dat ken ik wel, die beroepsafwijkingen. Maar je gaat toch inderdaad niet elke move analyseren?
Ik persoonlijk niet nee. Als iemand bijvoorbeeld ADHD heeft, valt dat gewoon op en dan vraag ik het ook omdat het
voor mij iets is waar ik moeilijk mee om kan gaan. Omdat iemand met adhd mij vaak veel energie kost, niet omdat het geen leuke mensen zijn, maar relatie technisch is dat geen goede match. En daarbij is het vrij normaal om tijden een date te bespreken wat je doet of hebt gestudeerd en dan zijn mensen vaak redelijk open wanneer ze zelf klachten hebben.
Sarcasme. Herken het.
pi_194195292
quote:

Ik red mij daar meestal uit door te zeggen dat ik al lang op FOK zit en dan is het: oh dan is het volkomen begrijpelijk,komt wel goed schatje :* :+
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 juli 2020 @ 19:17:10 #233
Brabo Bastard
pi_194195307
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:16 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik red mij daar meestal uit door te zeggen dat ik al lang op FOK zit en dan is het: oh dan is het volkomen begrijpelijk,komt wel goed schatje :* :+
"Wat is Fok?"

*ontmatcht*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194195942
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dus zij zei tegen je vriend dat hij ballen had moeten tonen? Dat soort vrouwen zijn sadisten en doen het erom. Ze genieten ervan. Waarschijnlijk heeft die vrouw zelf een psych nodig en nog een goede ook.

Je vriend had moeten zeggen, "We passen idd niet goed bij elkaar. Een vriend van me is psycholoog, klikt vast wel. Wacht, ik geef je zijn nummer, misschien kan je op zijn gratis spreekuur komen voor een eerste diagnose.". En dan een nummer noteren van een Google found psych. :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 juli 2020 @ 21:05:15 #235
Brabo Bastard
pi_194197015
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dus zij zei tegen je vriend dat hij ballen had moeten tonen? Dat soort vrouwen zijn sadisten en doen het erom. Ze genieten ervan. Waarschijnlijk heeft die vrouw zelf een psych nodig en nog een goede ook.

Je vriend had moeten zeggen, "We passen idd niet goed bij elkaar. Een vriend van me is psycholoog, klikt vast wel. Wacht, ik geef je zijn nummer, misschien kan je op zijn gratis spreekuur komen voor een eerste diagnose.". En dan een nummer noteren van een Google found psych. :P
Had ik kunnen doen ja, maar daar dacht ik toen niet aan :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194200097
@Sounddragon en @El_Thijs, jullie geven een positieve vibe aan dit verloren topic. :) Dank daarvoor.
  woensdag 22 juli 2020 @ 06:26:47 #237
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194202024
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 23:51 schreef Generationalpha het volgende:
@:Sounddragon en @:El_Thijs, jullie geven een positieve vibe aan dit verloren topic. :) Dank daarvoor.
:*

Daten? O+
pi_194202164
Topic komt los, speeddates zijn straks niet eens meer nodig :+
  woensdag 22 juli 2020 @ 07:09:57 #239
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194202213
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 06:57 schreef xFriendx het volgende:
Topic komt los, speeddates zijn straks niet eens meer nodig :+
Ik vind persoonlijk MDMA ook veel geschikter voor dates 😇
pi_194202588
Oeh, een like knop. Digitaal knuffelen.

Ontopic: Weet niet of Paiq m'n ding is El Thijs (en anderen).

Op zich is het idee leuk dat je foto's pas later ziet (in de meeste gevallen, zijn ook manieren dat je het wel meteen ziet) maar als je tijdje met iemand kletst zonder meteen hoteldebotel te zijn en daarna zie je een foto en is het je type niet dan is het toch een beetje verloren tijd. Bij mij moet wel het totaal aantrekkelijk zijn dus dan heb ik toch liever a la Tinder, foto met hopelijk een stukje profieltekst. Dan kan je na een tijdje kletsen ook denken dat het niets is maar het is toch anders dan hier door kletsen die foto's tevoorschijn toveren.
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2020 @ 09:07:34 #241
Brabo Bastard
pi_194203117
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 23:51 schreef Generationalpha het volgende:
@:Sounddragon en @:El_Thijs, jullie geven een positieve vibe aan dit verloren topic. :) Dank daarvoor.
Kleine moeite, het is niet altijd kommer en kwel toch? Soms is het een ervaring rijker en een illusie armer :)
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2020 @ 09:08:52 #242
Brabo Bastard
pi_194203129
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:13 schreef xFriendx het volgende:
Oeh, een like knop. Digitaal knuffelen.

Ontopic: Weet niet of Paiq m'n ding is El Thijs (en anderen).

Op zich is het idee leuk dat je foto's pas later ziet (in de meeste gevallen, zijn ook manieren dat je het wel meteen ziet) maar als je tijdje met iemand kletst zonder meteen hoteldebotel te zijn en daarna zie je een foto en is het je type niet dan is het toch een beetje verloren tijd. Bij mij moet wel het totaal aantrekkelijk zijn dus dan heb ik toch liever a la Tinder, foto met hopelijk een stukje profieltekst. Dan kan je na een tijdje kletsen ook denken dat het niets is maar het is toch anders dan hier door kletsen die foto's tevoorschijn toveren.
Je hebt het in ieder geval geprobeerd, en je ervaring is anders. Terug naar Tinder dan :D
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:21:31 #243
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_194203260
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2020 07:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk MDMA ook veel geschikter voor dates 😇
Hahaha!

Het kan je nader tot elkaar brengen, maar als er geen klik is helpt het niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2020 @ 09:28:08 #244
Brabo Bastard
pi_194203333
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hahaha!

Een stuk touw kan dat ook en is nog veel goedkoper :P
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:37:42 #245
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194203433
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hahaha!

True, maar drempels worden wel een heel stuk lager 😁😇
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:40:14 #246
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194203454
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wel een ietsje andere mindset, maar je hebt een punt :+
pi_194203478
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Maar dan moet je weer vaak de eindjes aan elkaar knopen. Of je relatie komt in de knoop. En dan is er uiteindelijk geen touw meer aan vast te knopen ook al dacht je de touwtjes in handen te hebben.
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:59:33 #248
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194203700
Ik heb persoonlijk liever de 'no strings attached' variant :+
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2020 @ 10:03:18 #249
Brabo Bastard
pi_194203741
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:59 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb persoonlijk liever de 'no strings attached' variant :+
Ik liever de 'no strings' variant.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2020 @ 10:03:57 #250
Brabo Bastard
pi_194203753
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:42 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Maar dan moet je weer vaak de eindjes aan elkaar knopen. Of je relatie komt in de knoop. En dan is er uiteindelijk geen touw meer aan vast te knopen ook al dacht je de touwtjes in handen te hebben.
Ja ja, time to wrap this one up.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 22 juli 2020 @ 10:15:05 #251
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194203864
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

String zit mij niet in de weg O-) B-)
pi_194203878
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik merk aan mezelf dat ik niet zozeer op zoek ben naar het fysieke aspect (hoewel knuffelen wel heel tof is, elkaar vasthouden etc) maar nog veel meer het mentale stukje. Dat je dingen kan delen, leuke dingen samen doen etc. Dus wat dat betreft is dat 'no string' aspect voor mij niet zo noodzakelijk :P
pi_194204496
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2020 06:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

:*

Daten? O+
Nee dank je, heb het druk genoeg momenteel. :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2020 @ 11:04:39 #254
Brabo Bastard
pi_194204527
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nee, prik je gewoon doorheen :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194204545
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

_O-
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2020 @ 11:10:05 #256
Brabo Bastard
pi_194204608
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:15 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik merk aan mezelf dat ik niet zozeer op zoek ben naar het fysieke aspect (hoewel knuffelen wel heel tof is, elkaar vasthouden etc) maar nog veel meer het mentale stukje. Dat je dingen kan delen, leuke dingen samen doen etc. Dus wat dat betreft is dat 'no string' aspect voor mij niet zo noodzakelijk :P
Zie je trouwens tijdens de quizzen op Paiq ook heel vaak de vraag dat ze kinderwens hebben? Volgens mij las ik het hier op Fok ergens, maar 9 van de 10 quizzen hebben als 1 van de eerste vragen of je een kinderwens hebt. Prima om het kaf van het koren te scheiden, daar niet van.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194205095
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zie je trouwens tijdens de quizzen op Paiq ook heel vaak de vraag dat ze kinderwens hebben? Volgens mij las ik het hier op Fok ergens, maar 9 van de 10 quizzen hebben als 1 van de eerste vragen of je een kinderwens hebt. Prima om het kaf van het koren te scheiden, daar niet van.
Ja wat is daar eigenlijk mis mee als je een relatie zoekt? Als mensen dit soort vragen niet kunnen beantwoorden (of je niet op 1 lijn zit) dan denk ik ook al snel "tja, prima voor een paar keer maar serieus gaat het niet worden met je".
pi_194205102
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee dat viel wel mee. Wel soms dat ze al kinderen heeft en of je daar dan moeite mee hebt of niet.
Met mijn 36 tref ik vaak dames die vaak al kinderen hebben dus dat scheelt sowieso al.
pi_194205183
quote:

:')
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:44:59 #260
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194205270
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee, prik je gewoon doorheen :P
Kruisje pakken, cm of 30 uitrekken, stukje naar L/R, loslaten 😇😁
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2020 @ 12:07:12 #261
Brabo Bastard
pi_194205671
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kruisje pakken, cm of 30 uitrekken, stukje naar L/R, loslaten 😇😁
Klinkt als een cheat code :P
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 22 juli 2020 @ 13:07:28 #262
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194206644
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Klinkt als een cheat code :P
Dat merk je wel als je een lel voor je smoel krijgt :+ O-)
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2020 @ 13:35:53 #263
Brabo Bastard
pi_194207063
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat merk je wel als je een lel voor je smoel krijgt :+ O-)
"You pushed the wrong button!"
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 22 juli 2020 @ 13:38:00 #264
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194207089
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"You pushed the wrong button!"
Just wait until I try the wrong entry |:) })
pi_194209962
"Hi from spain. Help me to find any work and i'm ready to be your boyfriend for the long term as you want"

Uhuh
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2020 @ 18:06:52 #266
Brabo Bastard
pi_194210073
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:58 schreef Womanly het volgende:
"Hi from spain. Help me to find any work and i'm ready to be your boyfriend for the long term as you want"

Uhuh
"Hi, thanks for your reply. Pay me 1500 euro's each month and I'll see what I can do."
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194210194
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Hi, thanks for your reply. Pay me 1500 euro's each month and I'll see what I can do."
Echt he. Al die mensen op zoek naar liefde op dating apps :')
  woensdag 22 juli 2020 @ 18:22:12 #268
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_194210300
Veel SC hier zeg.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 22 juli 2020 @ 18:26:44 #269
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194210349
quote:
15s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Veel SC hier zeg.
En dan halen ze onze ontopic posts weg 😭😭🤯😨😱🤔😐
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194210425
quote:
15s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Veel SC hier zeg.
Wat is sc? Slowchat ??
pi_194210433
Ongeveer een maand Bumble gebruikt, de mannen daar zijn best vrouwelijk 🤭
pi_194210468
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:32 schreef Yiwei het volgende:
Busted -O-
pi_194210508
quote:
Hoezo vrouwelijk dan?
pi_194210542
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:39 schreef Womanly het volgende:

[..]

Hoezo vrouwelijk dan?
Ze willen versierd worden. Mijn insteek is meer: hoe is iemand, even kijken hoe het gesprek is.
pi_194210584
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:42 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ze willen versierd worden. Mijn insteek is meer: hoe is iemand, even kijken hoe het gesprek is.
Als in dat het nogal eenrichtingsverkeer is en vooral jij steeds de stappen moet nemen?
pi_194210715
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:42 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Waarschijnlijk passen ze zich aan aan het concept van Bumble :P
pi_194210766
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:45 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Als in dat het nogal eenrichtingsverkeer is en vooral jij steeds de stappen moet nemen?
Klopt.
pi_194210771
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:52 schreef Womanly het volgende:

[..]

Waarschijnlijk passen ze zich aan aan het concept van Bumble :P
Ook dit klopt. Ben niet onder de indruk van ze. Geen pro-activiteit, en dan staat er dat ze ambitieus zijn enz. Alhoewel elk man zichzelf zo beschrijft, zoals alle mannen zeggen dat ze veel sporten. Maar ondertussen bijna allemaal dubbele kin 😬

Ik zou willen dat de apps mannen van mannen maken. Als ik op vrouwen val, was ik lesbisch geweest. Ik val op mannen, dan moeten ze ook gedragen als een man. Een man versieren als allereerste contact :')

[ Bericht 16% gewijzigd door Yiwei op 22-07-2020 19:01:40 ]
pi_194210981
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:54 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ook dit klopt. Ben niet onder de indruk van ze. Geen pro-activiteit, en dan staat er dat ze ambitieus zijn enz. Alhoewel elk man zichzelf zo beschrijft, zoals alle mannen zeggen dat ze veel sporten. Maar ondertussen bijna allemaal dubbele kin 😬

Ik zou willen dat de apps mannen van mannen maken. Als ik op vrouwen val, was ik lesbisch geweest. Ik val op mannen, dan moeten ze ook gedragen als een man. Een man versieren als allereerste contact :')
Daarom ook een hardloopfoto bij mijn profiel (ook op bumble) ter ondersteuning en een duidelijke strakke kin :7
pi_194211102
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:04 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Daarom ook een hardloopfoto bij mijn profiel (ook op bumble) ter ondersteuning en een duidelijke strakke kin :7
_O- Jij hebt inzicht 👍👍👍

Meestal is allemaal jongetjes gevoel wat ze uitstralen: meerdere feest foto's met bier in hun hand, je zou nog denken dat ze alcoholisten zijn, zoveel bier te zien bij 1 persoon al. Ze zien op die feest foto's gewoon niet mannelijk uit, maar als een jongetje tussen de feestgangers.

Ik vind: als je een vrouw wil, moet je ook een man wezen. Een gewone foto van ze op werk bijv. waarbij ze in nette kleding ergens serieus zitten, dit is al veel mannelijker.
pi_194211248
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:11 schreef Yiwei het volgende:

[..]

_O- Jij hebt inzicht 👍👍👍

Meestal is allemaal jongetjes gevoel wat ze uitstralen: meerdere feest foto's met bier in hun hand, je zou nog denken dat ze alcoholisten zijn, zoveel bier te zien bij 1 persoon al. Ze zien op die feest foto's gewoon niet mannelijk uit, maar als een jongetje tussen de feestgangers.

Ik vind: als je een vrouw wil, moet je ook een man wezen. Een gewone foto van ze op werk bijv. waarbij ze in nette kleding ergens serieus zitten, dit is al veel mannelijker.
Heb wel een foto van mezelf op m'n werkplek thuis maar weet niet of die er op staat :P maar snap je punt wel, er straalt bij de foto's die je noemt (zeker zonder dat er andere foto's bij staan van in pak of zo) misschien iets onverantwoordelijks uit, enkel lang leve de lol. Weet niet in welke leeftijds range je kijkt, misschien scheelt dat ergens ook wel?
pi_194211316
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:54 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Klopt.
Hoeveel vrouwen gebruiken mannen niet ter vermaak. Soms komt het niet tot een date omdat de vrouw daar absoluut niet naar op zoek is. Misschien kijken die mannen wel daarom even de kat uit de boom en geef ze eens ongelijk. Voor je het weet heb je weer een hele zooi tijd in niks gegooid.

Heeft niks te maken met wel/niet mannelijk. En die idioot die een baan van jou wil moet maar zelf op zoek naar een baan en niet zonder baan (en kennelijk plan) zo even naar NL migreren.

Bovendien geldt ook voor vrouwen dat wat je zegt. Er wordt van alles geschreven maar weinig zie je daadwerkelijk terug in het echt.
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2020 @ 19:26:46 #283
Brabo Bastard
pi_194211402
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:04 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Foto van een meetlint om je gespannen bovenarm, met een blikje erachter :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194211470
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:18 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Heb wel een foto van mezelf op m'n werkplek thuis maar weet niet of die er op staat :P maar snap je punt wel, er straalt bij de foto's die je noemt (zeker zonder dat er andere foto's bij staan van in pak of zo) misschien iets onverantwoordelijks uit, enkel lang leve de lol. Weet niet in welke leeftijds range je kijkt, misschien scheelt dat ergens ook wel?
Klopt helemaal wat je zegt: hij is niet te vertrouwen, elke dag feest als het aan hem lag, wie wil nou een feestend idioot als vrouw zijnde, kijk die bierbuik eens, dadelijk valt hij nog neer in je huis, enz.

Ik heb ingesteld op 28-37 jaar. Heel veel hebben feestfoto's ongeacht leeftijd, daarom denk ik de hele tijd dat er maar 1 type man zit op die apps: de feestgangers. Daarom zijn ze single, een verstandige vrouw weet immers beter.
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2020 @ 19:36:14 #285
Brabo Bastard
pi_194211589
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:18 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik plaatste foto's van mij op de motor, want ik rijd graag motor. Gewoon langs de kant van de weg of op een beurs. Straalt ook niet uit dat ik een Hells Angel ben of een mongool die altijd 200+ over de snelweg racet. Maar blijkbaar hebben mensen dat beeld wel heel snel.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194211612
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:22 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen gebruiken mannen niet ter vermaak. Soms komt het niet tot een date omdat de vrouw daar absoluut niet naar op zoek is. Misschien kijken die mannen wel daarom even de kat uit de boom en geef ze eens ongelijk. Voor je het weet heb je weer een hele zooi tijd in niks gegooid.

Heeft niks te maken met wel/niet mannelijk. En die idioot die een baan van jou wil moet maar zelf op zoek naar een baan en niet zonder baan (en kennelijk plan) zo even naar NL migreren.

Bovendien geldt ook voor vrouwen dat wat je zegt. Er wordt van alles geschreven maar weinig zie je daadwerkelijk terug in het echt.
Het is goed om altijd vanuit te gaan dat de ander jou ook leuk vind onder alle omstandigheden, want mensen vinden leuk om leuk gevonden te worden. Zo is de kans ook hoger dat iemand voor je valt.

Daarnaast is er man/vrouw rollenpatroon; een man heeft hogere kansen als hij versiert, als hij wacht dat de vrouw komt versieren is de kans veel lager a.k.a. waarschijnlijk 0. Daarom als man kan je beter pro-actief zijn dan afwachtende houding aannemen, maar klopt wel wat je zegt: ligt ook aan de ander.

Het heeft zin als je iemand uitkiest waar kansen liggen. Als je als man zijnde probeert bij een vrouw die enkel instagram komt promoten voor followers met hun spannende inkijk, bikini foto's enz, dan moet je als man zijnde niet denken dat je kans maakt. Als je bij een normaal uitziende vrouw probeert zoals wat je kan tegenkomen op straat, dan zijn de kansen al gelijk beter nl.
pi_194211616
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:30 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Klopt helemaal wat je zegt: hij is niet te vertrouwen, elke dag feest als het aan hem lag, wie wil nou een feestend idioot als vrouw zijnde, kijk die bierbuik eens, dadelijk valt hij nog neer in je huis, enz.

Ik heb ingesteld op 28-37 jaar. Heel veel hebben feestfoto's ongeacht leeftijd, daarom denk ik de hele tijd dat er maar 1 type man zit op die apps: de feestgangers. Daarom zijn ze single, een verstandige vrouw weet immers beter.
Ik zie vooral alleen maar feestende YOLO vrouwen op apps.
De gratis apps trekken waarschijnlijk vooral dat soort publiek aan. Wil je serieuzer, dan zal je je moeten wenden tot betaalde websites. Maar daar geloof ik zelf dan ook weer niet in. Die draaien je gewoon een poot uit.

Maar, vind je jezelf niet een beetje te kritisch :?
pi_194211672
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:37 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Het is goed om altijd vanuit te gaan dat de ander jou ook leuk vind onder alle omstandigheden, want mensen vinden leuk om leuk gevonden te worden. Zo is de kans ook hoger dat iemand voor je valt.

Daarnaast is er man/vrouw rollenpatroon; een man heeft hogere kansen als hij versiert, als hij wacht dat de vrouw komt versieren is de kans veel lager a.k.a. waarschijnlijk 0. Daarom als man kan je beter pro-actief zijn dan afwachtende houding aannemen, maar klopt wel wat je zegt: ligt ook aan de ander.

Het heeft zin als je iemand uitkiest waar kansen liggen. Als je als man zijnde probeert bij een vrouw die enkel instagram komt promoten voor followers met hun spannende inkijk, bikini foto's enz, dan moet je als man zijnde niet denken dat je kans maakt. Als je bij een normaal uitziende vrouw probeert zoals wat je kan tegenkomen op straat, dan zijn de kansen al gelijk beter nl.
Ik denk dat je je daarin toch wel vergist, want dat soort personen kunnen juist in het echt heel anders zijn dan ze overkomen op de app. De app is eigenlijk onbetrouwbaar totdat je in het echt hebt gemeet en met eigen ogen hebt gezien wat "je krijgt".
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2020 @ 19:42:34 #289
Brabo Bastard
pi_194211714
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:37 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

De gratis apps trekken waarschijnlijk vooral dat soort publiek aan. Wil je serieuzer, dan zal je je moeten wenden tot betaalde websites. Maar daar geloof ik zelf dan ook weer niet in. Die draaien je gewoon een poot uit.

Vroeger heb ik een profiel op Relatieplanet gehad, en ook betaald. Heb ik nog een relatie aan overgehouden van iets meer dan een half jaar :P Toen had ik niet het idee dat ze je portemonnee leeg trokken, en een vriend van me heeft via Lexa of Parship een leuke vriendin opgedaan en inmiddels 2 kinderen, en dat is vrij recent.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194211732
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vroeger heb ik een profiel op Relatieplanet gehad, en ook betaald. Heb ik nog een relatie aan overgehouden van iets meer dan een half jaar :P Toen had ik niet het idee dat ze je portemonnee leeg trokken, en een vriend van me heeft via Lexa of Parship een leuke vriendin opgedaan en inmiddels 2 kinderen, en dat is vrij recent.
Ik hoor de laatste tijd over sommige sites alleen slechte dingen. Een ding zeker, overal speelt de geluksfactor mee. :P
pi_194211766
quote:

[..]

Een vriend was lid bij inner circle, ook niks geworden. Weinig matches zei hij. Niet veel mensen lid door ¤40/maand vermoed ik.

Ik vind mijzelf niet kritisch, maar uit de praktijk blijkt dit wel het geval afhankelijk van dat het aanbod niet matcht. Veel vrouwen in mijn omgeving zijn ook tot 40 jaar allemaal single. Ben het uiteindelijk met ze eens, beter alleen dan tijd te verdoen. Natuurlijk willen wij wel, maar Nederlandse mannen zijn o.a. niet mannelijk. Koken kunnen ze ook niet, enz. Is net een rups wat nog een vlinder moet worden.
pi_194211801
quote:

[..]

Want mannen mogen niet feesten? Misschien moet je de leeftijd opschalen naar 45.
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2020 @ 20:00:08 #293
Brabo Bastard
pi_194212019
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:43 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik hoor de laatste tijd over sommige sites alleen slechte dingen. Een ding zeker, overal speelt de geluksfactor mee. :P
Kan ook dat ze nepprofielen hebben.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194212513
quote:

[..]

Zet je range (afstand dan, met 36 val ik wel in de leeftijd) iets groter dan kom je misschien mijn profiel tegen :+
pi_194212551
quote:

[..]

Het grote aantal YOLO-types verbaast mij inderdaad. Vraag me ook wel af of mensen hier op dat gebied nog tips hebben waar er wat serieuzere mensen te vinden zijn.

(Niets mis met YOLO-mensen maar ik verdoe er teveel mijn tijd aan.)
pi_194212820
quote:

[..]

Niks mis met een man die feest en bier drinkt. Als hij dat leuk vindt moet hij dat doen, maar het liefst wel met mate, niet dat hij een paar keer week lavenloos in de kroeg hangt. Ik heb toch niet het idee dat er voornamelijk feestende mannen op datingapps zitten hoor.
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2020 @ 20:45:42 #297
Brabo Bastard
pi_194212855
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:44 schreef Womanly het volgende:

[..]

Niks mis met een man die feest en bier drinkt. Als hij dat leuk vindt moet hij dat doen, maar het liefst wel met mate, niet dat hij een paar keer week lavenloos in de kroeg hangt. Ik heb toch niet het idee dat er voornamelijk feestende mannen op datingapps zitten hoor.
Met maten :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194213019
quote:
Als je als vrouw geen initiatief wilt nemen moet je niet op Bumble gaan zitten lieve meid.
pi_194213164
Inner Circle :') Iemand had een invite geregeld, dus aanmelden, en een jaar later oid kreeg ik opeens een mail dat ik kon inschrijven. Ja daaaag :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2020 @ 21:06:01 #300
Brabo Bastard
pi_194213255
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:01 schreef Faxie het volgende:
Inner Circle :') Iemand had een invite geregeld, dus aanmelden, en een jaar later oid kreeg ik opeens een mail dat ik kon inschrijven. Ja daaaag :')
Waarom zo laat? :o
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')