abonnement Unibet Coolblue
pi_194192936
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 15:42 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ja, belachelijk toch! Zij verwachtte waarschijnlijk dat ik gewoon nooit meer iets zou zeggen, tot het moment dat de tweede date zou zijn. Gezellig! :D :{

Gister "per ongeluk" twee uur lang gebeld met de Engelse. Ze was me aan het "pocket dialen" en ik nam gewoon op haha Ze zat dus op het toilet
Hoop wel dat ze sputterpoep had.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 16:40:40 #202
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194193300
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 15:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vrouwen houden niet van mannen met hersens, die zijn moeilijker te manipuleren ;(
Dat kan ik beamen _O-

Ze willen wel allemaal een vent met IQ/EQ bladiebla, maar wee o wee als blijkt dat je bijdehanter bent dan zij :') O-)

Zo zag ik pas een profiel van een juffrouw die claimde dat ze taalpurist was.. heel verhaal vol met moeilijke woorden, vis ik er gewoon 2 taalvouten uit :|W Uiteraard netjes even op geattendeerd; --> geblockt, maar wel die 2 fouten verbeterd he :D _O- _O- _O- _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194193321
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat kan ik beamen _O-

Ze willen wel allemaal een vent met IQ/EQ bladiebla, maar wee o wee als blijkt dat je bijdehanter bent dan zij :') O-)

Zo zag ik pas een profiel van een juffrouw die claimde dat ze taalpurist was.. heel verhaal vol met moeilijke woorden, vis ik er gewoon 2 taalvouten uit :|W Uiteraard netjes even op geattendeerd; --> geblockt, maar wel die 2 fouten verbeterd he :D _O- _O- _O- _O-
Ego gekrenkt, kunnen ze niet hebben, dus dan maar verbannen en 's avonds aan hun vriendinnen vertellen hoe bijdehand die match wel niet was!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 16:42:41 #204
441859 crew  Lenny77
pi_194193327
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat kan ik beamen _O-

Ze willen wel allemaal een vent met IQ/EQ bladiebla, maar wee o wee als blijkt dat je bijdehanter bent dan zij :') O-)

Zo zag ik pas een profiel van een juffrouw die claimde dat ze taalpurist was.. heel verhaal vol met moeilijke woorden, vis ik er gewoon 2 taalvouten uit :|W Uiteraard netjes even op geattendeerd; --> geblockt, maar wel die 2 fouten verbeterd he :D _O- _O- _O- _O-
Waar blijven jullie die mensen toch oprapen? :D
Zijn Belgen dan zo simpel? Of zo 'normaal'?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194193372
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waar blijven jullie die mensen toch oprapen? :D
Zijn Belgen dan zo simpel? Of zo 'normaal'?
Ik vraag me dat soms ook af. Maar via internet is het wel een stuk makkelijker en ligt de drempel lager, dus iedereen kan er gebruik van maken. Ik denk dat dat de reden is dat je de wat apartere mensen meer tegenkomt dan de normalere mensen op datingsites.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 21 juli 2020 @ 16:51:28 #206
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194193416
Slime O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 21 juli 2020 @ 16:51:39 #207
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194193419
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waar blijven jullie die mensen toch oprapen? :D
Zijn Belgen dan zo simpel? Of zo 'normaal'?
Ik vraag me dat ook echt af, als ik die verhalen hoor/zie :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194193433
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:51 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik vraag me dat ook echt af, als ik die verhalen hoor/zie :D
Geeft wel een vertekend beeld he, als iedereen zijn gekste ervaringen gaat delen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 16:53:44 #209
441859 crew  Lenny77
pi_194193449
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Geeft wel een vertekend beeld he, als iedereen zijn gekste ervaringen gaat delen :P
Ja ok, dat is ook wel weer waar..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 21 juli 2020 @ 16:54:21 #210
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194193459
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ego gekrenkt, kunnen ze niet hebben, dus dan maar verbannen en 's avonds aan hun vriendinnen vertellen hoe bijdehand die match wel niet was!
Was heul geen match.. niet eens een like, maar als je roeptoetert dat je taalpurist bent en je hebt stomme spelvouten in je tekst staan, kun je er natuurlijk op wachten he. die kan ik echt niet wegswipen zonder effe een berichtje te sturen :D :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194193482
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 15:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik overdrijf graag :P

Heb wel eens van een vriend zijn relaas gehoord toen hij op date ging met een studente in de psychologie. Aan het einde kreeg hij een heel rapport over hoe zij vond hoe hij deed :') Voor de context, ze gingen bowlen:

"Je hebt wel vaak je armen over elkaar, dat duidt op geslotenheid." -> Hij stond te wachten op de bal.

"Je zegt ook weinig, ben je toch wat introvert of verlegen?" -> Hij was zich aan het concentreren op de worp.

"Je hebt weinig gegeten, volgens mij ben je nerveus of heb je ooit een eetstoornis gehad?" -> Het was een kleine maaltijd.

"Je bent wel fanatiek zeg, probeer je iets te bewijzen?" -> Gooide een strike.
_O- _O- _O- _O- _O-

Als een vrouw zo irritant doet, moet je als man zijnde gewoon weglopen. Hier heb je toch geen trek in, toon je ballen zeg
  dinsdag 21 juli 2020 @ 16:56:51 #212
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194193497
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Geeft wel een vertekend beeld he, als iedereen zijn gekste ervaringen gaat delen :P
Behoorlijk :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194193507
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja ok, dat is ook wel weer waar..
Een andere ervaring is dat ik een leuke date had gehad, maar daarna zijn we elkaar uit het oog verloren. Toevallig tegengekomen op Facebook, weer contact gezocht en een fijne vriendschap aan over gehouden :)
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Was heul geen match.. niet eens een like, maar als je roeptoetert dat je taalpurist bent en je hebt stomme spelvouten in je tekst staan, kun je er natuurlijk op wachten he. die kan ik echt niet wegswipen zonder effe een berichtje te sturen :D :7
True haha!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194193518
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:55 schreef Yiwei het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-

Als een vrouw zo irritant doet, moet je als man zijnde gewoon weglopen. Hier heb je toch geen trek in, toon je ballen zeg
Dit kreeg hij dus aan het einde te horen, toen ze afscheid namen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194193556
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dit kreeg hij dus aan het einde te horen, toen ze afscheid namen :P
O m g wat is mis met haar, ze spoort niet.

Je vriend heeft zeker ook nog alle kosten betaald?
pi_194193570
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:01 schreef Yiwei het volgende:

[..]

O m g wat is mis met haar, ze spoort niet.

Je vriend heeft zeker ook nog alle kosten betaald?
Ze hadden de kosten wel gesplit, dat is iets wat hij altijd doet en van te voren aangeeft.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194193633
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ze hadden de kosten wel gesplit, dat is iets wat hij altijd doet en van te voren aangeeft.
Een wijze man 👍

Toen mijn broer zijn vrouw nog niet leerde kennen, was ik altijd bang dat hij een poot uitgerukt zou worden door vrouwen.

Trouwens hoe heeft je vriend gereageerd? Aangezien je zijn relaas moest aanhoren, zat hij er wel mee. Vaak is het beter ter plekke gewoon de gevoelens te uiten.
pi_194193662
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:06 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Een wijze man 👍

Toen mijn broer zijn vrouw nog niet leerde kennen, was ik altijd bang dat hij een poot uitgerukt zou worden door vrouwen.

Trouwens hoe heeft je vriend gereageerd? Aangezien je zijn relaas moest aanhoren, zat hij er wel mee. Vaak is het beter ter plekke gewoon de gevoelens te uiten.
Nou, ik ken hem en op dat moment stond ie wel met zijn mond even vol tanden, maar toen ie het mij vertelde kon ie z'n lach ook moeilijk inhouden :P Het was niet zo dat hij echt in de put zat.

Ik gaf ook altijd aan de rekening te splitten. Kon ik meteen zien wie er uit was op gratis eten en wie niet :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 21 juli 2020 @ 17:09:22 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194193676
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waar blijven jullie die mensen toch oprapen? :D
Zijn Belgen dan zo simpel? Of zo 'normaal'?
Kweenie, ik heb echt al best bijzondere dingen meegemaakt in het jaar dat ik nu met die appshizz bezig ben.. aan avonturen echt geen gebrek :P

cardate: dame uit Gorinchem waarmee ik al even appte, ik werkte in 010 die week, in de kost (hotel), dan kom ik langs Gorinchem op de terugweg, niet ideaal natuurlijk in mijn werkkloffie, maar afgesproken dat we gingen 'daten' als ik op zaterdagmiddag terug naar huis reed. Zo gezegd zo gedaan, opgepikt bij dr thuis voor de deur, naar een recreatieparkje aan de rivier gereden, was lekker weer, zonnetje, auto geparkeerd, zo'n picknick tafelding ingepikt van wat hangjeugd en lekker ouwehoeren. na een tijdje trek, in de auto, pizzaboer, pizza gehaald, terug naar onze picknick-hangout, pizza gegeten, gezellig, lachen, leuk.. daarna een stuk gewandeld langs de rivier, werd een beetje schemerig, werd een beetje fris (was afgelopen Maart geloof ik), in de auto gaan zitten, ding op het gras gezet voor een leuk uitzicht over de rivier, en lekker ouwenelen... op een gegeven moment kwam de zon weer op, mooie zonsopkomst, nevel over de rivier, vet kewl, kregen we trek in koffie en/of ontbijt, halve regio afgereden, maja, corona ellende, dus alles potjedicht... om een uur of 10 waren we er wel klaar mee; we gingen gewoon koffiedrinken bij haar thuis; deed ze nooit op first dates, maar fuck dat, we moesten koffie.. naar haar huis, auto geparkeerd, wij via de achterdeur naar binnen, zat d'r zoon van 15 met een giftige kop op de bank, vet pissed off dat ze de hele nacht weg was geweest zonder hem te informeren :D :D :D _O- _O- _O-
Discussie even buiten afgewacht met een peukie, daarna ontbijt van dr gekregen, en toen maar naar huis gegaan :D

Cardate: dik 12 uur in de auto zitten kletsen, lachen en ouwenelen.. niks meer gebeurd als een handje op een knie, want ik vond d'r niet echt relatiemateriaal, ze wilde wel, maar ik zag het effe niet zitten.. :+

Oh, en voor de pics or DNH:

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194193725
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kweenie, ik heb echt al best bijzondere dingen meegemaakt in het jaar dat ik nu met die appshizz bezig ben.. aan avonturen echt geen gebrek :P

cardate: dame uit Gorinchem waarmee ik al even appte, ik werkte in 010 die week, in de kost (hotel), dan kom ik langs Gorinchem op de terugweg, niet ideaal natuurlijk in mijn werkkloffie, maar afgesproken dat we gingen 'daten' als ik op zaterdagmiddag terug naar huis reed. Zo gezegd zo gedaan, opgepikt bij dr thuis voor de deur, naar een recreatieparkje aan de rivier gereden, was lekker weer, zonnetje, auto geparkeerd, zo'n picknick tafelding ingepikt van wat hangjeugd en lekker ouwehoeren. na een tijdje trek, in de auto, pizzaboer, pizza gehaald, terug naar onze picknick-hangout, pizza gegeten, gezellig, lachen, leuk.. daarna een stuk gewandeld langs de rivier, werd een beetje schemerig, werd een beetje fris (was afgelopen Maart geloof ik), in de auto gaan zitten, ding op het gras gezet voor een leuk uitzicht over de rivier, en lekker ouwenelen... op een gegeven moment kwam de zon weer op, mooie zonsopkomst, nevel over de rivier, vet kewl, kregen we trek in koffie en/of ontbijt, halve regio afgereden, maja, corona ellende, dus alles potjedicht... om een uur of 10 waren we er wel klaar mee; we gingen gewoon koffiedrinken bij haar thuis; deed ze nooit op first dates, maar fuck dat, we moesten koffie.. naar haar huis, auto geparkeerd, wij via de achterdeur naar binnen, zat d'r zoon van 15 met een giftige kop op de bank, vet pissed off dat ze de hele nacht weg was geweest zonder hem te informeren :D :D :D _O- _O- _O-
Discussie even buiten afgewacht met een peukie, daarna ontbijt van dr gekregen, en toen maar naar huis gegaan :D

Cardate: dik 12 uur in de auto zitten kletsen, lachen en ouwenelen.. niks meer gebeurd als een handje op een knie, want ik vond d'r niet echt relatiemateriaal, ze wilde wel, maar ik zag het effe niet zitten.. :+
Al met al dus wel een leuke date :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 17:12:40 #221
441859 crew  Lenny77
pi_194193727
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kweenie, ik heb echt al best bijzondere dingen meegemaakt in het jaar dat ik nu met die appshizz bezig ben.. aan avonturen echt geen gebrek :P

cardate: dame uit Gorinchem waarmee ik al even appte, ik werkte in 010 die week, in de kost (hotel), dan kom ik langs Gorinchem op de terugweg, niet ideaal natuurlijk in mijn werkkloffie, maar afgesproken dat we gingen 'daten' als ik op zaterdagmiddag terug naar huis reed. Zo gezegd zo gedaan, opgepikt bij dr thuis voor de deur, naar een recreatieparkje aan de rivier gereden, was lekker weer, zonnetje, auto geparkeerd, zo'n picknick tafelding ingepikt van wat hangjeugd en lekker ouwehoeren. na een tijdje trek, in de auto, pizzaboer, pizza gehaald, terug naar onze picknick-hangout, pizza gegeten, gezellig, lachen, leuk.. daarna een stuk gewandeld langs de rivier, werd een beetje schemerig, werd een beetje fris (was afgelopen Maart geloof ik), in de auto gaan zitten, ding op het gras gezet voor een leuk uitzicht over de rivier, en lekker ouwenelen... op een gegeven moment kwam de zon weer op, mooie zonsopkomst, nevel over de rivier, vet kewl, kregen we trek in koffie en/of ontbijt, halve regio afgereden, maja, corona ellende, dus alles potjedicht... om een uur of 10 waren we er wel klaar mee; we gingen gewoon koffiedrinken bij haar thuis; deed ze nooit op first dates, maar fuck dat, we moesten koffie.. naar haar huis, auto geparkeerd, wij via de achterdeur naar binnen, zat d'r zoon van 15 met een giftige kop op de bank, vet pissed off dat ze de hele nacht weg was geweest zonder hem te informeren :D :D :D _O- _O- _O-
Discussie even buiten afgewacht met een peukie, daarna ontbijt van dr gekregen, en toen maar naar huis gegaan :D

Cardate: dik 12 uur in de auto zitten kletsen, lachen en ouwenelen.. niks meer gebeurd als een handje op een knie, want ik vond d'r niet echt relatiemateriaal, ze wilde wel, maar ik zag het effe niet zitten.. :+
Aaaaaaw... dit vind ik dan wel weer een mooi verhaal!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 21 juli 2020 @ 17:14:05 #222
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194193744
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Al met al dus wel een leuke date :D
Echt wel, een week of 2 later duikelde ze een date op waar ze helemaal lyrisch van was, volgens mij zijn ze nog steeds samen, en ik heb d'r nog steeds op de app :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194193761
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Echt wel, een week of 2 later duikelde ze een date op waar ze helemaal lyrisch van was, volgens mij zijn ze nog steeds samen, en ik heb d'r nog steeds op de app :)
Ahwww O+ Leuk voor haar!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 21 juli 2020 @ 17:18:23 #224
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194193807
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Aaaaaaw... dit vind ik dan wel weer een mooi verhaal!
450 delige reeks, no shit.. O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194194052
Net terug van hardlopen. Ik moet echt zo'n hardloopdame zien te vinden :D O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')