hier ookquote:
Shit dat wordt weer billenkijpen.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij mij wel, dus snel na de Duitse RTL geschakeld
die werken nu ook niet.....dwz kutquote:
tvquote:
RTL.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:40 schreef Dauthi het volgende:
Dat Ziggo kan ook de touwtiefus krijgen he. Midden in een race you are no longer allowed to cast this stream.
Liberty media blinkt weer eens uit in hun onkunde.
Gifjes maken alleen hoe?quote:
Wacht op de inter mogelijkheidquote:
Nee. Het was een team orderquote:Op zondag 19 juli 2020 15:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Vettel is Leclerc voorbij, dat had ik willen zien
Mn virusscanner slaat volledig op tilt van deze site. Nicequote:Op zondag 19 juli 2020 15:41 schreef ReplaR het volgende:
http://www.hesgoal.com/ne(...)Hungary_----_NL.html
What een virus aidsquote:Op zondag 19 juli 2020 15:41 schreef ReplaR het volgende:
http://www.hesgoal.com/ne(...)Hungary_----_NL.html
Genotquote:Op zondag 19 juli 2020 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ohhhh ik hoop dat het zo gaat regenen, dan heeft Leclerc echt wat te janken
Amateursquote:Op zondag 19 juli 2020 15:43 schreef TjjWester het volgende:
Zelfs ziggo's storingspagina is eruit geklapt.
Hij loopt sowieso in, maar of dat door verkeer komt...quote:Op zondag 19 juli 2020 15:43 schreef VacaLoca het volgende:
Stroll loopt wat in op Max of is er al verkeer
Reclame en Duitsersquote:
Gebruik dan ook een pihole of ublock... je laat toch geen connecties toe uit onbetrouwbare bron?quote:Op zondag 19 juli 2020 15:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mn virusscanner slaat volledig op tilt van deze site. Nice
Ik heb pihole.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:45 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een pihole of ublock... je laat toch geen connecties toe uit onbetrouwbare bron?
Zo gaat dat bijna altijdquote:Op zondag 19 juli 2020 15:45 schreef Starflyer het volgende:
Regen nu pas weer over 10 minuten. Duurt steeds langer voordat het valt.
Beter dan niets iig.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
http://freestreams-live1.com/sky-sports-f1-live-stream/
Nee rijdt op auto pilot, dus dommelde wat wegquote:Op zondag 19 juli 2020 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton moet weer een instelling veranderen, maar hij weet niet waar die zit.![]()
Oh, hij schrok wakker.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:46 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee rijdt op auto pilot, dus dommelde wat weg
^^quote:Op zondag 19 juli 2020 15:46 schreef Donderkonijn het volgende:
regie, je hoeft Hamtilon niet te laten zien. D'r gebeurt toch niks om hem heen. Laat het middenveld zien aub, veel meer actie daar.
Prima voor Max als t nu droog blijft toch.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:45 schreef Starflyer het volgende:
Regen nu pas weer over 10 minuten. Duurt steeds langer voordat het valt.
met inspector de elementen met reclame verwijderen.quote:
Niet genoeg diversiteit in het middenveld voor de TV quota'squote:Op zondag 19 juli 2020 15:46 schreef Donderkonijn het volgende:
regie, je hoeft Hamtilon niet te laten zien. D'r gebeurt toch niks om hem heen. Laat het middenveld zien aub, veel meer actie daar.
Albon, Perez, divers genoeg.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:47 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Niet genoeg diversiteit in het middenveld voor de TV quota's
😂quote:Op zondag 19 juli 2020 15:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
maak je geen zorgen, Lewis Hamilton ligt straks zo ver voor dat je naar kanaal 15 moeten zappen om Hamilton te kunnen zien
7/10quote:Op zondag 19 juli 2020 15:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
maak je geen zorgen, Lewis Hamilton ligt straks zo ver voor dat je naar kanaal 15 moeten zappen om Hamilton te kunnen zien
Gewoon een ipad gebruiken. Opent alleen een nieuwe pagina met reclame. Even weg klikken en lekker kijken.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
met inspector de elementen met reclame verwijderen.
javascripts uitzetten en fullscreen.
Met z'n huilbuien vind ik Lewis goed bij Comedy Central passen inderdaad.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:Op zondag 19 juli 2020 15:49 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij draaien al die weerradars op Windows.
Die goochelt ook altijd met de tijd hoe lang iets nog duurt.
Deed mijn Mac ook en beeld is nu ook beter dan toen ik mijn vorige bericht typte.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:49 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Gewoon een ipad gebruiken. Opent alleen een nieuwe pagina met reclame. Even weg klikken en lekker kijken.
?quote:
Hoe dan.quote:
zo, niet nu nuquote:Op zondag 19 juli 2020 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er zit wel een beetje veel verschil in om dat te doen?
quote:
Heeeeeeeel laat remmen.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:52 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hoe dan.
Hij zit er 16 seconden achter en verliest elke lap ~0,2sec op Max.
Stroll was 3 seconden ingelopen.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:52 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hoe dan.
Hij zit er 16 seconden achter en verliest elke lap ~0,2sec op Max.
Heldquote:Op zondag 19 juli 2020 15:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
http://freestreams-live1.com/sky-sports-f1-live-stream/
Als er maar geen voorbijlaat clausule zat bij aankopen onderdelenquote:Op zondag 19 juli 2020 15:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
als ik de topsnelheid zie dan concludeer ik dat Stroll er voor moet kunnen blijven. gekgenoeg haalt Bottas niet dezelfde snelheden.
Albon heeft dan ook niet zo'n speciaal geprepareerde stuurstang he.quote:
wispelturige wolkquote:
normaal gesproken mag het niet, dergelijke linkjes delen. maar ik heb de ban er wel voor over om anderen te helpen.quote:
Die gaat het niet meer doen hoor...iedereen probeert nu opnieuwquote:
Badass.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
normaal gesproken mag het niet, dergelijke linkjes delen. maar ik heb de ban er wel voor over om anderen te helpen.
heb al eens een ban gehad op Fok! omdat ik meneer Airfryer altijd Airfryer noem. so what, dan even een paar dagen geen Fok!. Maar meneer Airfryer noem ik Airfryer. punt uit
Mijn hele managersteam valt tegen in Hongarijequote:
Geen idee wie meneer Airfryer is en dont care.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
normaal gesproken mag het niet, dergelijke linkjes delen. maar ik heb de ban er wel voor over om anderen te helpen.
heb al eens een ban gehad op Fok! omdat ik meneer Airfryer altijd Airfryer noem. so what, dan even een paar dagen geen Fok!. Maar meneer Airfryer noem ik Airfryer. punt uit
Doet het nu weer.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die gaat het niet meer doen hoor...iedereen probeert nu opnieuw
Lekker van Ferrari weer, extra pitstop en bij de 1e pitstop 8 plekken verloren.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:55 schreef beantherio het volgende:
Ik weet niet of dit zo'n handige stop is Vettel. Maar ja: hij moest ongetwijfeld wel.
Die lag in de opwarmronde al te pittenquote:
Waar verloren ze eigenlijk zoveel plekken op? Volgen mij was dat pittend verkeer, waardoor Seb de pitlane niet op kon naar de exit.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lekker van Ferrari weer, extra pitstop en bij de 1e pitstop 8 plekken verloren.
Website en app lagen eruit, gelukkig had ik nog IPTV als backup maar toch paar minuten gemist.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, vandaar de drukte. (overigens werkt het volgens mij nu wel weer)
Yep.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:58 schreef VacaLoca het volgende:
Lance pakt wat terug op Max
Mijn vermoeden is dat deze RB slecht met banden is. Zag ook het verval in Oostenrijk. Door de slechte balans roken ze eerder op.
8 minuten geleden zat hij er 16 seconden achter, nu 17.6quote:
Er stond opeens een hele lange wachtrij terwijl er de hele dag niks te doen was dus ik had al zo'n vermoeden. Fijne timingquote:Op zondag 19 juli 2020 15:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Website en app lagen eruit, gelukkig had ik nog IPTV als backup maar toch paar minuten gemist.
Wachtrij? Je kijkt op je werk ofzo?quote:Op zondag 19 juli 2020 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er stond opeens een hele lange wachtrij terwijl er de hele dag niks te doen was dus ik had al zo'n vermoeden. Fijne timing
Gelukkig is t niet zo warm vandaag. Scheelt misschien weer iets.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:58 schreef VacaLoca het volgende:
Lance pakt wat terug op Max
Mijn vermoeden is dat deze RB slecht met banden is. Zag ook het verval in Oostenrijk. Door de slechte balans roken ze eerder op.
Die moeten echt even beter opletten voor ze het groene licht geven na een bandenwissel. In Braziliė met Verstappen ook alquote:
Gokjequote:Op zondag 19 juli 2020 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Waar halen ze die bandengraphics vandaan?
Ze zullen wel even afwachten hoe het bij Albon gaat.quote:
Gaat gewoon naar P2 met de Mercedesquote:
De bandenkeuze bij lange na niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |