Ik denk dat hij dronken is, het lukte hem tenminste om tijdens het inrijden zijn auto in de bandenstapel te crashen.quote:
Dan moet je ook starten in de pitsquote:Op zondag 19 juli 2020 14:57 schreef VacaLoca het volgende:
In de pits kunnen ze twee a drie keer sneller werken lijkt me? Mag je echt de pit niet in?
zal het uitmaken, die auto lijkt onbestuurbaarquote:Op zondag 19 juli 2020 14:56 schreef Nattekat het volgende:
Niks aan de hand, even snel vervangen en klaar.
Dat redden ze nooit, en anders staat ie in 4 ronden weer binnen omdat er toch iets nog niet goed isquote:Op zondag 19 juli 2020 14:56 schreef Nattekat het volgende:
Niks aan de hand, even snel vervangen en klaar.
Met Lewis Hamilton in de kontneukerij commentaarquote:Op zondag 19 juli 2020 14:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk in alle rust genieten met een biertje erbij van Sky commentaar zoals altijd
Nee maar die moet wel als 17e starten..quote:
Terwijl Albon naar de grid reed noemde hij hem nog "undriveable" geloof ik. Wis en waarachtig dat het aan de auto ligt.quote:
Kost zo 5 minuten om al dat spul de grid op te krijgen.quote:Op zondag 19 juli 2020 14:57 schreef VacaLoca het volgende:
In de pits kunnen ze twee a drie keer sneller werken lijkt me? Mag je echt de pit niet in?
Albon is beterquote:Op zondag 19 juli 2020 14:58 schreef danos het volgende:
Trap Albon er anders uit en laat Max zijn auto pakken
quote:Op zondag 19 juli 2020 14:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Net alsof het hem boeit, die krijgt z'n miljoenensalaris toch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |