De ontsnapte DTS spelersquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie had het grootste aandeel in het eerste goedlopende topic van dit jaar
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik krijg wel een stijve van het coachen van Arteta.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie had het grootste aandeel in het eerste goedlopende topic van dit jaar
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:29 schreef Chia het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "KLB SC" van 18-07-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 88 Le_Professeur
02 72 hetzalallemaalwel
03 37 SimonedeBeauvoir
04 36 ChevyCaprice
05 32 Chia
06 20 Superdonald
07 19 Kiid
08 17 Mortaxx
09 13 FernandoMartinez
10 09 Catkiller
11 05 Eaten_alive_by_maggots
12 02 JochemSjakie
13 01 Solotovski
13 01 CharlesKinbote
13 01 stokj
klik hier voor meer stats
Ik heb dapper gestredenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:29 schreef Chia het volgende:
[..]
01 88 Le_Professeur
02 72 hetzalallemaalwel
03 37 SimonedeBeauvoir
04 36 ChevyCaprice
05 32 Chia
06 20 Superdonald
07 19 Kiid
08 17 Mortaxx
09 13 FernandoMartinez
10 09 Catkiller
12 02 JochemSjakie
13 01 Solotovski
13 01 CharlesKinbote
13 01 stokj
Dan kan ik pas zeggen wanneer we een keer hebben gemeetquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Yes top 3 nu kan ik vredig doodgaan
quote:
ik ken de helft nietquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:29 schreef Chia het volgende:
[..]
01 88 Le_Professeur
02 72 hetzalallemaalwel
03 37 SimonedeBeauvoir
04 36 ChevyCaprice
05 32 Chia
06 20 Superdonald
07 19 Kiid
08 17 Mortaxx
09 13 FernandoMartinez
10 09 Catkiller
12 02 JochemSjakie
13 01 Solotovski
13 01 CharlesKinbote
13 01 stokj
deadprez en zeerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie mis je, dat is belangrijker
trollscience is ook zijn accountquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Deadprez post al 3 jaar niet meer ofzo![]()
Nee daar is kwaliteit voor nodig en mensen die de grens opzoeken. Het bestaat nu uit Kiid, Chevy en Noel.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Worden er tegenwoordig nog wel eens bans uitgedeeld?
Deadprez sws, WCH ook en waar is willoowquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie mis je, dat is belangrijker
Nee die is homoquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
trollscience is ook zijn account
ja en haags is er vast ook nog wel, die strijderquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee daar is kwaliteit voor nodig en mensen die de grens opzoeken. Het bestaat nu uit Kiid, Chevy en Noel.
Die begrijpen het concept van grenzen niet en daarom krijgen ze geen ban.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee daar is kwaliteit voor nodig en mensen die de grens opzoeken. Het bestaat nu uit Kiid, Chevy en Noel.
Een stel pubers zeg je dus eigenlijk? (lol)quote:
Hoe kom ik daaraanquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:38 schreef Chia het volgende:
20% van de posts niet gelezen wegens mijn script
toch leuk voor je want dat was toch een beetje jouw sloganquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:39 schreef Catkiller het volgende:
Beter kutposts dan geen posts is het motto tegenwoordig.
(lol)quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een stel pubers zeg je dus eigenlijk? (lol)
quote:
Wat enig.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Bizar Manchester City verslagen in de halve finale FA Cup.
We worden allemaal ouder, ook profquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word oud ik snap dat allemaal niet meer
Ongeveer net zo knap als Max morgen de race wint. Voel je het? Van zeven naar het voorste plekje moet hij dan.quote:
Hadden we maar een moderator die ons uit de wind kan houden. Ik denk dat Mortaxx dit kan.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word oud ik snap dat allemaal niet meer
Ik snap je volledig nu. Van harte gefeliciteerd met deze sportieve prestatiequote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ongeveer net zo knap als Max morgen de race wint. Voel je het? Van zeven naar het voorste plekje moet hij dan.
Complete onzin natuurlijk, er worden zat overwinning gevierd door mensen met een G29-stuurtje zonder rig.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee je kan nooit de wereldtop halen zonder goed materiaal. Maar jij hoort gewoon niet op dat niveau thuis, dus daarom zeg je dit.
Maar ik post vrijwel niks meerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toch leuk voor je want dat was toch een beetje jouw slogan
nee bedanktquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hadden we maar een moderator die ons uit de wind kan houden. Ik denk dat Mortaxx dit kan.
Preciesquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Complete onzin natuurlijk, er worden zat overwinning gevierd door mensen met een G29-stuurtje zonder rig.
Weet wel zekerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als ik mod werd kwam iedereen weer terug denk ik
Welke regels stel jij opquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou meteen uit de crew stappen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou me sterk maken om jou mod af te maken, wat heb jij nou aan klb toegevoegd sinds je mod bentquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou meteen uit de crew stappen.
Haha grapje vriend, denk dat we samen dolle pret zouden hebben achter de schermen.
De enige vrouwen hier zijn chia en ik dus zo’n prestatie is dat nou ook weer nietquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al die opgewonden vrouwen sowieso
Dit topic bijvoorbeeld. KLB / Xbox Game Bar neemt chromevenster op tijdens beste race van mijn levenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou me sterk maken om jou mod af te maken, wat heb jij nou aan klb toegevoegd sinds je mod bent
niet gekliktquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit topic bijvoorbeeld. KLB / Xbox Game Bar neemt chromevenster op tijdens beste race van mijn leven
waren wel meer vrouwen vroeger toch hequote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:49 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De enige vrouwen hier zijn chia en ik dus zo’n prestatie is dat nou ook weer niet
Ik wel.quote:
Hij heet nu @Erasmusquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ligt er aan hoe ik uit bed stap maar heb zeker lievelingetjes
hoop dat wel chelsea helemaal naar de klapkut spelenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou daar wel een plekje voor vrijmaken
Ja ik ook, wat een grafclub.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat wel chelsea helemaal naar de klapkut spelen
"Naar de klapkut." (lol)quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat wel chelsea helemaal naar de klapkut spelen
Klopt.quote:
Why, Ifrane klonk wel lekker exotischquote:Op zondag 19 juli 2020 12:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Klopt.
Heb weer mijn naam veranderd, nu écht voor de laatste keer.![]()
Zag dat deze username beschikbaar gemaakt kon worden (bezet door een account uit 2003 waar er maar 1x mee gepost was) en ik als Rotterdammer wil dit natuurlijk graag hebben.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Why, Ifrane klonk wel lekker exotisch
Ifrane deed me denken aan iframe. Goed gekozen naam vriend en collega.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zag dat deze username beschikbaar gemaakt kon worden (bezet door een account uit 2003 waar er maar 1x mee gepost was) en ik als Rotterdammer wil dit natuurlijk graag hebben.
Kon er maar iets anders beschikbaar worden 😏quote:Op zondag 19 juli 2020 12:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zag dat deze username beschikbaar gemaakt kon worden (bezet door een account uit 2003 waar er maar 1x mee gepost was) en ik als Rotterdammer wil dit natuurlijk graag hebben.
Chevycaprice doet me denken aan godse loser wanneer ga jij op #anoniemquote:Op zondag 19 juli 2020 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ifrane deed me denken aan iframe. Goed gekozen naam vriend en collega.
Als ik dan toch een loser ben, dan maar Gods loserquote:Op zondag 19 juli 2020 12:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Chevycaprice doet me denken aan godse loser wanneer ga jij op #anoniem
Ik weet nu pas wat een iframe is. Nu snap ik al die misspellingenquote:Op zondag 19 juli 2020 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ifrane deed me denken aan iframe. Goed gekozen naam vriend en collega.
Alles op zijn tijd 🙈quote:Op zondag 19 juli 2020 12:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kon er maar iets anders beschikbaar worden 😏
Ik dacht dat jij nerdy wasquote:Op zondag 19 juli 2020 13:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik weet nu pas wat een iframe is. Nu snap ik al die misspellingen
[..]
Alles op zijn tijd 🙈
Nee hoor, zijn ook chille blauwen. Maar klbsc trekt die kneuzenkermis aan ofzoquote:
Kloptquote:Op zondag 19 juli 2020 14:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn ook chille blauwen. Maar klbsc trekt die kneuzenkermis aan ofzo
wie heb je op het oog doorzichtige mutsquote:Op zondag 19 juli 2020 14:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bedankt. Daarom moet ik mod worden dan komt iedereen terug. Beetje niveau weer hierquote:Op zondag 19 juli 2020 14:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat triestquote:Op zondag 19 juli 2020 12:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Negeer hem hij hardloopt op sokkenquote:
Het loopt nog niet zoquote:Op zondag 19 juli 2020 15:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie heb je op het oog doorzichtige muts
Manchesterquote:
ik ben arsenal fan vanaf nuquote:Op zondag 19 juli 2020 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Ze staan te ballen met een gevoel van @:hetzalallemaalwel Beetje jammer dit
Nauwelijks een straf lijkt mij. Stuur mij ook maar pizza's door hoorquote:Op maandag 20 juli 2020 01:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wordt die braddie nou nog steeds gestalkt door mensen die pizza’s naar hem toe sturen? Wat een untervolk wat daarachter zit zeg.
Hallo maatquote:
Doe mij maar lekker een diepvriespizza van Big American.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nauwelijks een straf lijkt mij. Stuur mij ook maar pizza's door hoor
The Witcher. The Last Kingdom.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:09 schreef bellahadid het volgende:
Nog aanraders op Netflix voor op een saaie vrije dag?
Hmmm niet helemaal mijn ding, maar bedankt voor je input.quote:
Drive to survivequote:Op maandag 20 juli 2020 12:09 schreef bellahadid het volgende:
Nog aanraders op Netflix voor op een saaie vrije dag?
Drive jij even lekker tegen een boom aan ofzoquote:
Jammer vriend. Het was echt geweldig. Max vloog voor de race live op tv van de baan met zijn auto, je had de gezichten van die mannetjes op tv moeten zienquote:
Ja dat heb ik naderhand wel teruggezien ja. Wel mooi, alsnog tweede.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer vriend. Het was echt geweldig. Max vloog voor de race live op tv van de baan met zijn auto, je had de gezichten van die mannetjes op tv moeten zienGelukkig konden ze de wagen net voor de start repareren en reed hij een van de beste races uit zijn carriere
Ja klopt is het altijd even een beetje de eerste keer weerquote:Op maandag 20 juli 2020 13:54 schreef Rozevla het volgende:
Ik vind het zelfs gewoon een beetje spannend dit![]()
Zeker aangezien ik uit de kerker van fok komquote:Op maandag 20 juli 2020 17:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja klopt is het altijd even een beetje de eerste keer weer
Wow zo lelijkquote:Op maandag 20 juli 2020 17:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zeker aangezien ik uit de kerker van fok kom
Blij zijn met de tweede plekquote:Op maandag 20 juli 2020 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik naderhand wel teruggezien ja. Wel mooi, alsnog tweede.
Je hebt er ook geen reet aan. Hamilton loopt gewoon weer paar puntjes uit.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blij zijn met de tweede plektypisch Nederlands weer
Je moet wat nu genocide plegen niet meer mag.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tegen die pace van Lewis in die gruwelijk snelle Mercedes viel gewoon niet op te boksen vriend. Dan moet je helaas genoegen nemen met deze positiequote:Op maandag 20 juli 2020 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kunnen beter verhuizen maar afrika waar het nog wel gewoon magquote:Op maandag 20 juli 2020 23:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Je moet wat nu genocide plegen niet meer mag.
Welke stam is ons doel?quote:Op maandag 20 juli 2020 23:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kunnen beter verhuizen maar afrika waar het nog wel gewoon mag
Soms is het dood, soms is het leuk. Vroeger was het legendarisch maar die dagen zijn voorbij.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:04 schreef Marsenal het volgende:
ik kom hier eigenlijk nooit, is de klb-sc wat of kan ik beter weer gaan zieken in r&p?
Nou dat stemt een klein beetje triest, maar ik ben zelf ook wel over mijn piek dus ben niet meteen ontmoedigd.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:09 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Soms is het dood, soms is het leuk. Vroeger was het legendarisch maar die dagen zijn voorbij.
Wij allemaal toch. Maar wie ben jij dan, ken jou verder niet. Vertel eens even wat over jezelf.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nou dat stemt een klein beetje triest, maar ik ben zelf ook wel over mijn piek dus ben niet meteen ontmoedigd.
Account is al oud genoeg om in het oldbie forum te kunnen posten maar vroeger had ik een andere naam die ik niet kan noemen vanwege een episch genant topic. Ik houd van leuke dingen in het algemeen, ben getrouwd, 35-45 jaar oud, kinderen, gisteravond voor het laatst geneukt maar was niet heel bijzonder. Ik ben echt goed in Dark Souls, tony hawks pro skater, boksen en honkbal, verder ben ik bijzonder gemiddeld maar wel slecht in sommige stomme kutdingen. Ik heb jouw naam wel eens gezien, maar niet gek veel in KLB tegenwoordig geloof ikquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:13 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wij allemaal toch. Maar wie ben jij dan, ken jou verder niet. Vertel eens even wat over jezelf.
Ja zou kunnen, zit meestal een beetje in NWS te ranten. Was vroeger vaker actief in KLB onder een andere naam, maar daar stonden op enig moment toch net even iets teveel dingen op om aan mij privé te linken, dus vandaar met een schone lei begonnen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:25 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Account is al oud genoeg om in het oldbie forum te kunnen posten maar vroeger had ik een andere naam die ik niet kan noemen vanwege een episch genant topic. Ik houd van leuke dingen in het algemeen, ben getrouwd, 35-45 jaar oud, kinderen, gisteravond voor het laatst geneukt maar was niet heel bijzonder. Ik ben echt goed in Dark Souls, tony hawks pro skater, boksen en honkbal, verder ben ik bijzonder gemiddeld maar wel slecht in sommige stomme kutdingen. Ik heb jouw naam wel eens gezien, maar niet gek veel in KLB tegenwoordig geloof ik
Hey jij bent toch pinmanquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:38 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, zit meestal een beetje in NWS te ranten. Was vroeger vaker actief in KLB onder een andere naam, maar daar stonden op enig moment toch net even iets teveel dingen op om aan mij privé te linken, dus vandaar met een schone lei begonnen.
Herkenbaar knul....quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:38 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, zit meestal een beetje in NWS te ranten. Was vroeger vaker actief in KLB onder een andere naam, maar daar stonden op enig moment toch net even iets teveel dingen op om aan mij privé te linken, dus vandaar met een schone lei begonnen.
Nee geen pinman.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey jij bent toch pinman
Hoomoooooooooo
Of hoe heet die transformer pipo ook alweerquote:
wie?quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:15 schreef bellahadid het volgende:
Is Aberkullie eigenlijk nog aanwezig in klb? Onder een andere naam ms.
Wie?quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:15 schreef bellahadid het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:15 schreef bellahadid het volgende:
Tnx.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het account bestaat nog, maar erg actief is het niet meer.
Fotoboek van Aberkullie
4ebe is het nuquote:Op woensdag 22 juli 2020 12:15 schreef bellahadid het volgende:
Vooralsnog 0quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:53 schreef Rozevla het volgende:
Hoeveel likes voor mijn Oreo Milka reep dan !!!!!!
Haha wat pijnlijk, zo zie je maar hoe sommigen hier afglijdenquote:Op woensdag 22 juli 2020 12:15 schreef bellahadid het volgende:
Nee daarvoor was het toch Uberkulliequote:Op woensdag 22 juli 2020 13:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het account bestaat nog, maar erg actief is het niet meer.
Fotoboek van Aberkullie
Ik weet niet precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wat pijnlijk, zo zie je maar hoe sommigen hier afglijden
Hè wat gayquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:58 schreef Tlaloc het volgende:
https://bamigo.com/nl/bamboe-loungewear
Aan de ene kant wil ik deze, aan de andere kant is dit waarschijnlijk marketing.
Maar die shirts en ondergoed van ze zijn wel echt fijn.
Kamerjassenquote:
Je klinkt als een zoutloos balletje.quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
KamerjassenEn dan thuiskomen met pantoffels die door vrouwlief zijn klaargezet. Krantje gestreken. Kamerjas aan. Pijp erbij
quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
KamerjassenEn dan thuiskomen met pantoffels die door vrouwlief zijn klaargezet. Krantje gestreken. Kamerjas aan. Pijp erbij
Het is niet zo moeilijk allemaal hoorquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:53 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt
Geef toe, soms heb jij ook van die dagen dat je thuiskomt van werk en je niets anders zou willen.quote:
Is dit legaal?quote:
En yvonne.jpg?quote:
Dat ligt aan je capaciteiten...misschien zijn die van mij wel beperktquote:Op woensdag 22 juli 2020 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk allemaal hoor
Ja je hebt al gezegd dat je kleine tieten hebtquote:Op woensdag 22 juli 2020 17:38 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Dat ligt aan je capaciteiten...misschien zijn die van mij wel beperkt
Heel mooiquote:Op woensdag 22 juli 2020 18:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
als de scotoe komt voor sannie dan push ik al die sannie door de sanitair
Hahah tuurlijk Noëlle, en Arsenal wordt volgend jaar kampioenquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:13 schreef Solotovski het volgende:
Iedereen voert een act op
Eigenlijk heb ik zelfs nog nooit geblowd
Zou ik leuk vinden voor je. Komt vast goed met david luizquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hahah tuurlijk Noëlle, en Arsenal wordt volgend jaar kampioen
Was wel een monster tegen Cityquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou ik leuk vinden voor je. Komt vast goed met david luiz
Geen idee, vind het zelf ook walgelijk maar jaquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Heeft die knakker soms jihad-aspiraties gezien dat vieze sikje van hem?
Swsquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:13 schreef Solotovski het volgende:
Iedereen voert een act op
Eigenlijk heb ik zelfs nog nooit geblowd
Lolquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij je vader ooit vergeven dat hij je kort na de geboorte van de trap liet stuiteren
Heb je linkje?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items
Echt he. Hoe is het met jou dan? Is er al een FOK!-huwelijk gepland? (en/of FOK!-baby?)quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:10 schreef madeliefff het volgende:
Ineens weer bekende users , is dit wel 2020 :0
En daarvoor de drie fantastische weken met haan33quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heee ben je al ontsnapt uit de grijpgrage handjes van hugecool
Dat heb ik echt nog nooit gelezen. Vertel eens.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:17 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
En daarvoor de drie fantastische weken met haan33
Volgens mij in 2015 ergens ofzo. Geen idee wat er met hem gebeurd is overigens, was wel prima knul.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gelezen. Vertel eens.
Weg met Genee tyfusdeugerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:26 schreef Chia het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7950177_14df6a00
Heb de TT niet aangepast oh zo rebelse ondeuger.quote:
Teleurstellend weer ditquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:29 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Volgens mij in 2015 ergens ofzo. Geen idee wat er met hem gebeurd is overigens, was wel prima knul.
Hee lekkere knol van me.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:10 schreef madeliefff het volgende:
Ineens weer bekende users , is dit wel 2020 :0
Sorry man, meer dan dat kan ik er niet van maken. Was gewoon niet echt een goede match achteraf.quote:
Laat het even weten als André en Henka meedoenquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:50 schreef Rozevla het volgende:
Foodtruck gezocht heeft toch wel een hoog ik vertrek gehalte.
Ook allemaal van die debielen die nergens verstand van hebben en gewoon maar ergens aan beginnen.
Mooie tv
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:50 schreef Rozevla het volgende:
Ook allemaal van die debielen die nergens verstand van hebben en gewoon maar ergens aan beginnen.
Mooie tv
Dank voor de tip, dat soort tv is altijd heerlijk om je goed over jezelf te voelen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:50 schreef Rozevla het volgende:
Mooie tv
Beetje triest dat we voor wat fatsoenlijke geschiedenis uit deze sc zo ver moeten teruggaanquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:43 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Sorry man, meer dan dat kan ik er niet van maken. Was gewoon niet echt een goede match achteraf.
Vooraf ook niet echt, nu ik er over nadenk.
In dat geval kan ik je dit kanaal aanbevelen; https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Dank voor de tip, dat soort tv is altijd heerlijk om je goed over jezelf te voelen.
En tegelijkertijd toch een soort van jaloezie te hebben om die houding, want dat soort mensen lijken om een of andere reden toch gelukkiger en meer in het moment te leven. Van de kleine dingen genieten etc...
Volgens de moraalpolitie (bellahadid) mocht daar niet meer naar gelinkt worden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In dat geval kan ik je dit kanaal aanbevelen; https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ
Bellahadidquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:14 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Volgens de moraalpolitie (bellahadid) mocht daar niet meer naar gelinkt worden.
Terwijl die knul zo best gelukkig is denk ik.
Kan me dat niet voorstellen hoor. Kan met iedereen hier goed overweg wat dat betreft, en stoor mij aan niemand.quote:
Alleen éckte olbies weten...quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Wow die naam komt me ineens heel bekend voor van 100 jaar geleden ofzo.
Is dit een act binnen een act of juist een flirtquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan me dat niet voorstellen hoor. Kan met iedereen hier goed overweg wat dat betreft, en stoor mij aan niemand.
Zal ik mijn tekst weer in het groen doenquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Word altijd emotioneel als ik die groene tekst zie, weer iemand zonder lafheid @:Mahl
Dit is duidelijk een flirt, leukerdquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:05 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Is dit een act binnen een act of juist een flirtBen in de war.
Nee, ik denk dat iemand anders dan terug moet kunnen komen als jij die wildcard hebtquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal ik mijn tekst weer in het groen doen
Ga maar gewoon onder de groene zoden liggenquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal ik mijn tekst weer in het groen doen
Aan wie denk je zoal? @GZ1000?quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat iemand anders dan terug moet kunnen komen als jij die wildcard hebt
Ik ga er even over nadenken of ik deze post ga likenquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga maar gewoon onder de groene zoden liggen
Waar is dat?quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. We zijn toch bestiesquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik ga er even over nadenken of ik deze post ga liken
Niet ver van waar prof nu isquote:
Oei loyaliteitsconflictquote:
Uitstekende post, geliked en gesubscribed.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naam? Kan me niet veel mensen herinneren die leuk genoeg waren om terug te wensen. Misschien azpi 1.0 of 2.0quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat iemand anders dan terug moet kunnen komen als jij die wildcard hebt
Van mij mogen ze allemaal wegblijvenquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Naam? Kan me niet veel mensen herinneren die leuk genoeg waren om terug te wensen. Misschien azpi 1.0 of 2.0
Als je nou eens uit je doppen kijktquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Naam? Kan me niet veel mensen herinneren die leuk genoeg waren om terug te wensen. Misschien azpi 1.0 of 2.0
Die post hier gewoon nogquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je nou eens uit je doppen kijkt
Overigens schiet me er net eentje te binnen; Working_Class_Hero
Als je dat kaliber al terug wenst dan is het maar goed dat het niet kanquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je nou eens uit je doppen kijkt
Overigens schiet me er net eentje te binnen; Working_Class_Hero
Rt. Zolang jij hier bent dan is dat reden genoeg om weder te kerenquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal wegblijven
Maak er geen gewoonte vanquote:Op donderdag 23 juli 2020 01:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb nog wat tijd te doden deze avond en ik breng deze uurtjes graag met jullie door
Is ook een uitzondering, maar je beste momenten beleef je vaak met je beste vrienden. Vandaar dat ik jullie even kom vergezellen.quote:
Niks beleefd en hier zijn vrijwel dagelijks mensen die mijn tijd waard zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is ook een uitzondering, maar je beste momenten beleef je vaak met je beste vrienden. Vandaar dat ik jullie even kom vergezellen.
Heb je nog wat beleefd de afgelopen tijd vriendelijke reus? Ik zie je niet vaak meer
Dat is mooi gesproken. Zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 23 juli 2020 01:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks beleefd en hier zijn vrijwel dagelijks mensen die mijn tijd waard zijn.
Of zo'n chihuahu zoals Chevy komt er weer doorheen kefferen als hij niet te druk is met tegen de benen van haags op rijden als de treurige buiten de boot gevallen maagd dat hij is.
heeyquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heee ben je al ontsnapt uit de grijpgrage handjes van hugecool
Internetfitties zijn alleen voor de extreme ubernerdmaagden.quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks beleefd en hier zijn vrijwel dagelijks mensen die mijn tijd waard zijn.
Of zo'n chihuahu zoals Chevy komt er weer doorheen kefferen als hij niet te druk is met tegen de benen van haags op rijden als de treurige buiten de boot gevallen maagd dat hij is.
Had je er tenminste nog eenquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Jammer dat ik mijn eigen posts niet kan liken
Geile Meidenquote:
Is het inreisverbod voor Europa inmiddels alweer opgeheven dan? Bovendien raadt BuZa het af...quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:09 schreef Rozevla het volgende:
Gvd die kut Corona begint ook weer op te leven overal.
Amerika heeft het niet onder controle
Voorlopig niet naar Amerika
quote:Reizen buiten Europa
Voor reizen buiten Europa blijft het reisadvies vooralsnog ‘oranje’, wat betekent dat vakantiereizen buiten Europa worden afgeraden. De verwachting is dat de richtlijnen binnen enkele weken ook voor sommige landen buiten Europa worden versoepeld. Blijf de reisadviezen dus goed volgen.
https://www.nederlandwere(...)-naar-het-buitenland
Sorry ik neem niks aan van sukkeltjes die nu nog in veel KLB topics posten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Internetfitties zijn alleen voor de extreme ubernerdmaagden.
Jij valt daar dus onder.
En dat zegt iemand die 42 KLB-topics in zijn laatstgereageerde topic-historie heeft staan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry ik neem niks aan van sukkeltjes die nu nog in veel KLB topics posten.
Heb je dat geteld ja?quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die 42 KLB-topics in zijn laatstgereageerde topic-historie heeft staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |