Geen contact maken met leeftijdsgenoten.. je hoeft het natuurlijk niet te overdramatiseren.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:58 schreef groenen het volgende:
[..]
Eventjes? Al een half jaar en gaat waarschijnlijk nog anderehalf jaar duren. Naast dat deze generatie geen baan/huis kan krijgen kunnen ze ook geen contact maken met leeftijdsgenoten, want dat is verboden.. Hallelujah, wat een generatie.
Ik proef wat zelfmedelijden.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:58 schreef groenen het volgende:
[..]
Eventjes? Al een half jaar en gaat waarschijnlijk nog anderehalf jaar duren. Naast dat deze generatie geen baan/huis kan krijgen kunnen ze ook geen contact maken met leeftijdsgenoten, want dat is verboden.. Hallelujah, wat een generatie.
Het is inmiddels toch wel duidelijk dat een grotere groep zich zou moeten laten testen dan eigenlijk gebeurt. Dat heeft niets te maken met "overdreven gedoe", behalve dan wellicht dat er een groep is die zich niet laten testen, want "overdreven gedoe".quote:Op zondag 19 juli 2020 18:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Als er geen klachten zijn dan hoef je niet te testen. Vanaf maart zou ik geen 1x een reden hebben gehad om me te laten testen bijv
En jij hebt het alweer over veel te veel. Waarom altijd dat overdreven gedoe, doe eens normaal. Echt steeds die schreeuwerige Privé teksten.
Als je dom bent dan demonstreer je tegen de regels. Verder geen uitleg toch?quote:Op zondag 19 juli 2020 19:22 schreef Slayage het volgende:
Vraagje:
Tijdens demonstraties tegen de corona maatregelen zie ik regelmatig dat de Nederlandse vlag ondersteboven wordt gehouden? Waarom doen ze dit?
quote:Op zondag 19 juli 2020 19:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het is inmiddels toch wel duidelijk dat een grotere groep zich zou moeten laten testen dan eigenlijk gebeurt. Dat heeft niets te maken met "overdreven gedoe", behalve dan wellicht dat er een groep is die zich niet laten testen, want "overdreven gedoe".
https://www.parool.nl/ned(...)lag-oprukt~beb37e27/quote:Op zondag 19 juli 2020 19:22 schreef Slayage het volgende:
Vraagje:
Tijdens demonstraties tegen de corona maatregelen zie ik regelmatig dat de Nederlandse vlag ondersteboven wordt gehouden? Waarom doen ze dit?
Erg sterk zoals gewoonlijk. Iets met de pot en de ketel.quote:
quote:Arts-microbioloog Marc Bonten van het UMC Utrecht is geen voorstander van het actief testen van andere groepen. "We hoorden deze week dat maar 12 procent van de mensen met klachten zich ook daadwerkelijk laat testen. Dat zou eigenlijk 98 procent moeten zijn. Het heeft waarschijnlijk meer zin om betere naleving van de huidige afspraken na te streven dan de criteria voor testen te verruimen."
Ik accepteer dit soort teksten alleen van Jo Bonten. Marc Bonten nemen we NIET serieus.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Erg sterk zoals gewoonlijk. Iets met de pot en de ketel.
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze tot die percentages komen en met name hoe "iemand met klachten" gedefinieerd wordt.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Erg sterk zoals gewoonlijk. Iets met de pot en de ketel.
[..]
Leef je uit: https://www.rivm.nl/gedra(...)n-testen-quarantainequote:Op zondag 19 juli 2020 20:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze tot die percentages komen en met name hoe "iemand met klachten" gedefinieerd wordt.
Zelfrapportage dus. Klachten als hoesten of een loopneus zijn ook wel heel generiek en marginaal vaak.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:29 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Leef je uit: https://www.rivm.nl/gedra(...)n-testen-quarantaine
Jo bontengodquote:Op zondag 19 juli 2020 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik accepteer dit soort teksten alleen van Jo Bonten. Marc Bonten nemen we NIET serieus.
@:zipportal
@:tjacka
Doordat het geen moer uitmaakt. Zie jij pieken?quote:Op zondag 19 juli 2020 20:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Best veel mensen in het OV met hun masker onder hun kin of alleen over de mond en niet de neus. Wat is dat toch? Ook dames met hijab maar zonder mondkapje. En waarom dragen de chauffeurs geen masker? Ze zitten dan wel vooraan maar we delen wel allemaal dezelfde afgesloten ruimte en het is een kleine moeite zou ik zeggen...
Ik vermoed pure achterlijkheid.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Best veel mensen in het OV met hun masker onder hun kin of alleen over de mond en niet de neus. Wat is dat toch?
Betwist je dat de lente ongekend zonnig was ??quote:Op zondag 19 juli 2020 08:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Lol, de overweldigende zon in Nederlandpraat eens niet zo raar.
Ja maar daar zijn grenzen aan. Je gaat inkomens boven de 50.000 euro ook niet afromen omdat kinderen in armoede opgroeienquote:
Dat is niet wat er staat. Sterker nog, ze plaatsen in dat stukje zelf al even deze niet onbelangrijke nuance:quote:Op zondag 19 juli 2020 20:47 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.axios.com/chi(...)a1-d72d5d7696f5.html
Pubers verspreiden corona wel degelijk even makkelijk als volwassenen. Zit de RIVM er weer naast.
Ze hadden het toch over kinderen onder de 12? Daar lijkt het rivm (gelukkig) gelijk in te krijgen.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:47 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.axios.com/chi(...)a1-d72d5d7696f5.html
Pubers verspreiden corona wel degelijk even makkelijk als volwassenen. Zit de RIVM er weer naast.
De 1,5 meter onder de 18 is er ook al even niet meer. Die hebben ze ook niet zonder reden afgeschaft.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ze hadden het toch over kinderen onder de 12? Daar lijkt het rivm (gelukkig) gelijk in te krijgen.
Middelbare school en hoger is gewoon een probleem.
Dat is toch echt de titel van het artikel. Maar goed die nuance die je stelt is wel op zijn plaats inderdaad.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is niet wat er staat. Sterker nog, ze plaatsen in dat stukje zelf al even deze niet onbelangrijke nuance:
"Yes, but: Researchers only traced children who felt sick. The transmission rates for asymptomatic cases remains unknown, and children are less likely than adults to develop symptoms."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |