Ik ben ook wel dol op hem, hij heeft iets onbereikbaars.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik denk dat catkiller als eerste van ons allen geen maagd meer was
Zij heeft nooit bestaan. Net als rosepetals of de vriendin van noorsbloedquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ga je nog met SideEffect? Waar is zij
WCH’s kop ziet er wel uit alsof hij door maden is aangevrotenquote:
Zijn dit referenties naar 10 jaar geleden of wat.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zij heeft nooit bestaan. Net als rosepetals of de vriendin van noorsbloed
Tap in merchant welquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat een topspits trouwens die Aubemayang
Zag rosepetals afgelopen week nog postenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:07 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Zijn dit referenties naar 10 jaar geleden of wat.
Precies vriend.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:04 schreef Catkiller het volgende:
Hij geniet ook van maagd zijn en doen alsof hij een coureur is, wat doet zijn mening er dan toe
Excuusquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Zag rosepetals afgelopen week nog posten
Nee jij bent er net te weinig, maar scheelt weinig.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:05 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Zegt hij ook nog iets over mij of ben ik de vergetelheid geraakt.
Maar dat is een of andere genderneutrale Michael Jackson die zich als vrouw voordeed. Of zo.quote:
Alleen Chai weet dit nogquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:07 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Zijn dit referenties naar 10 jaar geleden of wat.
Haha dat is omgedraaid paardpenisquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dat is een of andere genderneutrale Michael Jackson die zich als vrouw voordeed. Of zo.
Oh ja en hij had nog een mannetjeskloon sinepdraap en had toen een relatie met zichzelf.
Ja, lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Als mijn UI en username het niet weggeven is dat niet vermeldenswaardig
Nogal jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:10 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk.
Rosepetals was toch lekkerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zij heeft nooit bestaan. Net als rosepetals of de vriendin van noorsbloed
Is idd weer een paar maanden geledenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee jij bent er net te weinig, maar scheelt weinig.
In de warquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Blank zeker of doel je daar niet op
Daar is nu nog minder van over hahahaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Muziek is prima maar zijn neus niet
Hahaha eaten alive by maggots zekerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:13 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Daar is nu nog minder van over hahaha
Wil je inmiddels vertellen hoe het met jou en crack zat in die dixiequote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:13 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Daar is nu nog minder van over hahaha
Ik weet niet hoe de dixie in dit verhaal is gekomen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je inmiddels vertellen hoe het met jou en crack zat in die dixie
Dat vertelde Amaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:15 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de dixie in dit verhaal is gekomen.
Nee teveel plastic voor hun dieet hihihihoehoequote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hahaha eaten alive by maggots zeker
Hans?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:16 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
dat is enkel bij de eckte
Begin snel over die roddel van ama en NG om haar terug te pakkenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:17 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ama Is te druk met haar toetsenborden repareren om op de details te letten.
Iets is geen roddel als het waar isquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Begin snel over die roddel van ama en NG om haar terug te pakken
Ik dacht dat het bevestigd was dat zij de horizontale horlepiep deden zodra de bans vielen als je erover sprak.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
ja neequote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:17 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Hee. Woon je nog in Utrecht? Biertje doen?
Waarom heb jij TARDIS. laten verwijderen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:19 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bevestigd was dat zij de horizontale horlepiep deden zodra de bans vielen als je erover sprak.
jawelquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zat niet aan de drugs toch, dat is meestal een bepalende factor in het afglijden bij fokkers.
Ik heb spijt van deze uitspraak.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Meditatie en zelfontwikkeling is mijn drug
Niet alle posts waren even fraai.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom heb jij TARDIS. laten verwijderen.
Geen haan die daar naar kraait. Kan je een voorbeeld geven van zo'n geschifte post? Kan mij niet heugen dat jij over het randje ging.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:23 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Niet alle posts waren even fraai.
Het is een grotere roddel als je de dm's zou zien die ama allemaal heeft gestuurd aangezien noel meer belasting had voor de spuit dan haarquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Stuur ff screenshots op wa danquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is een grotere roddel als je de dm's zou zien die ama allemaal heeft gestuurd aangezien noel meer belasting had voor de spuit dan haar
Zie dmquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Stuur ff screenshots op wa dan
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou wat denk je zelf.. Crack
Wat staat hier nou precies?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is een grotere roddel als je de dm's zou zien die ama allemaal heeft gestuurd aangezien noel meer belasting had voor de spuit dan haar
Wat staat hierquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent ook weer op bantocht zie ikquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:28 schreef Kiid het volgende:
Leven die junkies überhaupt nog wel of zijn ze net zo geeindigd als die vriend van noel? Als een nieuwsberichtje van 2 regels
Snel dit topic vol posten, dan is iedereen veiligquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij bent ook weer op bantocht zie ik
Anno 2k20 zijn er toch geen mods meer hierquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij bent ook weer op bantocht zie ik
Ja dat is wel zo maar mortaxx weet daar niets vanquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgens mortaxx ben je een sukkeltje
Ik geef liever Ricciardoquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:30 schreef Kiid het volgende:
Morgen gaat maxie weer racen in hongarije boys. Wat voor kans geven jullie hem?
Ja Haags heeft inmiddels thuis afgesproken dat hij in het weekend niet FOK!tquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Anno 2k20 zijn er toch geen mods meer hier
Ja vriend, wordt mooi. Helaas geen goede uitgangspositie nadat hij vandaag op de zevende stek kwalificeerde. Maar met een beetje geluk kan hij het podium bereiken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:30 schreef Kiid het volgende:
Morgen gaat maxie weer racen in hongarije boys. Wat voor kans geven jullie hem?
Mortax begrijpt het beter als we arabisch pratenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:31 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo maar mortaxx weet daar niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |