Hans?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:16 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
dat is enkel bij de eckte
Begin snel over die roddel van ama en NG om haar terug te pakkenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:17 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ama Is te druk met haar toetsenborden repareren om op de details te letten.
Iets is geen roddel als het waar isquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Begin snel over die roddel van ama en NG om haar terug te pakken
Ik dacht dat het bevestigd was dat zij de horizontale horlepiep deden zodra de bans vielen als je erover sprak.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Begin snel over die roddel van ama en NG om haar terug te pakken
ja neequote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:17 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Hee. Woon je nog in Utrecht? Biertje doen?
Waarom heb jij TARDIS. laten verwijderen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:19 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bevestigd was dat zij de horizontale horlepiep deden zodra de bans vielen als je erover sprak.
jawelquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zat niet aan de drugs toch, dat is meestal een bepalende factor in het afglijden bij fokkers.
Ik heb spijt van deze uitspraak.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Meditatie en zelfontwikkeling is mijn drug
Niet alle posts waren even fraai.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom heb jij TARDIS. laten verwijderen.
Geen haan die daar naar kraait. Kan je een voorbeeld geven van zo'n geschifte post? Kan mij niet heugen dat jij over het randje ging.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:23 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Niet alle posts waren even fraai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |