abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194155448
quote:
14s.gif Op zondag 19 juli 2020 07:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ja... ze heeft een enorme angst om zwanger te worden dus ze wilt het gewoon niet. Vanacht weer geprobeerd over opties te hebben, maar het blijft bij een ‘nee want condooms kunnen scheuren’

Wel weer seks gehad, hierna weer over gehad dat ik het zelf niet ‘spannend’ vind, ze weet het, ze erkend het, zegt de redenen ( die ik eerder hier zei) wederom, en beloofd ( zoals vaker gezegd)verbetering..

Bood ook haar excuses aan voor de afgelopen weken, en zegt dat ze mij niet kwijt wilt hierdoor
En als ze haar cyclus bij gaat houden in bijv een app? Dat is geen betrouwbare methode om op zichzelf te gebruiken hoor, maar je hebt dan op een gegeven moment wel een richtlijn waarin je kunt zeggen rondom deze periode ben ik waarschijnlijk vruchtbaar en dat je dan helemaal geen seks hebt? En op de andere dagen wel met condooms. Ik gebruik zelf de app Clue, maar er zijn er wel meer te vinden. Alleen als je een heeeeel onregelmatige cyclus hebt heeft dit ook niet zo'n zin :P
pi_194155686
quote:
14s.gif Op zondag 19 juli 2020 07:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ja... ze heeft een enorme angst om zwanger te worden dus ze wilt het gewoon niet. Vanacht weer geprobeerd over opties te hebben, maar het blijft bij een ‘nee want condooms kunnen scheuren’

Wel weer seks gehad, hierna weer over gehad dat ik het zelf niet ‘spannend’ vind, ze weet het, ze erkend het, zegt de redenen ( die ik eerder hier zei) wederom, en beloofd ( zoals vaker gezegd)verbetering..

Bood ook haar excuses aan voor de afgelopen weken, en zegt dat ze mij niet kwijt wilt hierdoor
Zie tip van Aure mbt de pil. Of misschien kan ze met de huisarts overleggen of er een pil is die minder zwaar is, als ze dat zou zien zitten. Kan wellicht ook al helpen :) .


Als je het ter sprake brengt hè, tijdens of net na de seks... hoe gaat dat dan? Zeg je letterlijk dat je het niet spannend vindt/vond zojuist, gaat het enkel over het beffen/pijpen of vraag je ook naar wat ze wél graag zou willen proberen?

Tijdens de seks dit soort dingen uitvoerig bespreken vond ik zelf altijd wel lastig om eerlijk te zijn. Hoewel een suggestie voor iets anders/nieuws proberen wel prima gedaan kon worden. Maar dan was het meer in de zin van 'Mag ik dit/dat proberen? En zeg het eerlijk wat je ervan vindt'. Of soms zonder woorden iets beginnen te doen, maar met beleid/rustig opbouwend waardoor ik de kans had te reageren. Het bleef dan altijd wel speels, waardoor ik niet voor een voldongen feit kwam te staan.

- In plaats van beffen; spelen jullie samen wel eens met een speeltje?
- Mag je haar wel uitvoerig masseren? (Ik blijf bij mijn tip van OMGYes, voor meer 'massage technieken ;) Nee ik heb geen aandelen.)
- Zou ze jou de controle durven geven? Bijvoorbeeld met gebruik van een blinddoek? (Waarbij je wel haar grenzen respecteert; als ze het echt een vervelend idee vindt dat je met je neus tussen haar lippen duikt, doe je dat even niet. ).
- Wil zij zelf misschien juist de controle? Waarbij jij je een keer aan haar overgeeft?
- Als ze onzeker is; heeft ze mooie setjes waarin ze zich prettig voelt en waarvan jij ook geniet? (Zo niet; samen eens naar kijken? Een fijne voorbereiding kan ook al helpen om in de stemming te komen.)

Dit hoeft niet allemaal tegelijkertijd, maar er is meer dan orale bevrediging natuurlijk, dat toch de boel net een beetje spannender/gevarieerder kan maken.

Ze zou ook eens kunnen kijken of er erotische verhalen zijn die haar (deels) aanspreken. lottelust is misschien wel een geschikte website, daar staan wel redelijk wat verhalen op. Hoeft ze het naderhand niet eens zelf te verwoorden, kan ze je gewoon de link doorsturen.
Wellicht helpt het om te lezen wat de fantasieën van andere vrouwen zijn.

Oh en niet onbelangrijk; wat zijn jouw wensen? Kun je die bespreekbaar maken? En dan concreter dan 'ik mis spanning'. (Hoeft niet hier, maar vooral naar jezelf en je vriendin toe. )
pi_194156924
Ik word wel een beetje bang van dit soort verhalen (ook als ik de reacties van mannen en vrouwen hier lees) om eerlijk te zijn. :@

Bestaan er ook nog relaties waarbij mensen een leuk en bevredigend seksleven hebben?
pi_194157830
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:03 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Het gaat juist over álles behalve seks, onderhand een taboe. Zodra ik erover begin begint ze in de slachtofferrol.

Ik doe ook geen moeite om een zet te zetten want dat zal ook verkeerd zijn, zo voelt het
Met alle respect, praten erover en je mag een gesprek verwachten richting oplossing, zo niet is ons advies uitmaken. Wij hebben beide een langere relatie (20 jaar!!) gehad zoals jij beschrijft en we zijn er beide zeer ongelukkig door geworden. Voor ons is nu seks en houden van 1 ding en we bespreken alles open met elkaar. Zijn nooit zo gelukkig geweest.
pi_194157970
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 11:14 schreef Generationalpha het volgende:
Ik word wel een beetje bang van dit soort verhalen (ook als ik de reacties van mannen en vrouwen hier lees) om eerlijk te zijn. :@

Bestaan er ook nog relaties waarbij mensen een leuk en bevredigend seksleven hebben?
Sinds ik de pil niet meer gebruik is ons seksleven fantastisch. Daar kwam nog een schepje bovenop toen ik zwanger raakte en sindsdien is mijn libido sky high :') zelfs nu we ouders zijn maken we zeer regelmatig tijd vrij voor elkaar. Ik moet zeggen dat ik ook beter slaap als we eerst seks hebben gehad :P en waar ik voorheen vaker nee zei tegen mijn vriend is het nu andersom :') maar niks te klagen hoor. We hebben denk ik zo'n 4 a 5 x per week seks :D
  zondag 19 juli 2020 @ 12:37:42 #57
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194158007
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 12:35 schreef Aure het volgende:

[..]

Sinds ik de pil niet meer gebruik is ons seksleven fantastisch. Daar kwam nog een schepje bovenop toen ik zwanger raakte en sindsdien is mijn libido sky high :') zelfs nu we ouders zijn maken we zeer regelmatig tijd vrij voor elkaar. Ik moet zeggen dat ik ook beter slaap als we eerst seks hebben gehad :P en waar ik voorheen vaker nee zei tegen mijn vriend is het nu andersom :') maar niks te klagen hoor. We hebben denk ik zo'n 4 a 5 x per week seks :D
Dit is herkenbaar, al ligt de frequentie hier wat lager. :P

Stoppen met de pil was hier een verademing.
pi_194158454
Er zijn al een heleboel goede tips gegeven in dit topic.Wat ik wel heel belangrijk vind is dat er uiteindelijk wel schot in de zaak komt. Als het over een paar maanden-half jaar nog zo is, dan vrees ik het ergste voor je. Seks is niet het belangrijkste in een relatie, maar zonder seks kun je het geen relatie noemen.
pi_194158513
Maak eens actie foto's van en met elkaar als je sex hebt...fantasie van mij is onuitputtelijk. Je -vrouwelijke- partner zal waarschijnlijk met weerstand beginnen, daarom ben ik als man met mijzelf begonnen, bv een naakte erectie...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zondag 19 juli 2020 @ 13:40:44 #60
405763 Schwein
Make that the cat wise
pi_194158820
Als er gestopt is met de pil, van welke voorbehoudsmiddelen maken jullie dan gebruik?
pi_194159024
Condooms. Nu even niks want zwanger van 2e kind, daarna ga ik kijken hoe het leven is met een hormoonspiraaltje. Maar als mijn libido dan weer flink daalt, toch maar weer terug naar condooms. Daar wen je best aan. En ik heb toch liever een goed seksleven met condooms dan een slecht seksleven met hormoonmeuk.
pi_194159056
Hier ook een totaal ander seksleven sinds dat ik de pil niet meer slik. Nu gebruiken we condooms. Niet altijd even handig maar het is ook een kwestie van gewenning. En wat Aure ook zegt; liever een goed seksleven met condooms dan een niet bestaand seksleven door de invloed van hormonen.
  zondag 19 juli 2020 @ 14:31:16 #63
486095 NotWijs
25 jaar, soms niet wijs
pi_194159592
quote:
14s.gif Op zondag 19 juli 2020 07:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ja... ze heeft een enorme angst om zwanger te worden dus ze wilt het gewoon niet. Vanacht weer geprobeerd over opties te hebben, maar het blijft bij een ‘nee want condooms kunnen scheuren’

Wel weer seks gehad, hierna weer over gehad dat ik het zelf niet ‘spannend’ vind, ze weet het, ze erkend het, zegt de redenen ( die ik eerder hier zei) wederom, en beloofd ( zoals vaker gezegd)verbetering..

Bood ook haar excuses aan voor de afgelopen weken, en zegt dat ze mij niet kwijt wilt hierdoor
Hoe breng je die gesprekken op welke momenten?

Ik zie nu een beeld voor me dat je klaarkomt op je rug draait en klaagt over het feit dat het niet top was... dan kwam je er bij mij nooit weer in en snap ik heel erg goed dat ze niet van jou zwanger wil worden.
  zondag 19 juli 2020 @ 14:41:26 #64
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194159791
Ik heb de Mirena spiraal, hier zitten wel hormonen in maar een stuk minder als in de pil.
Maar m’n libido is prima, ik merk niet dat ik minder zin heb.
Ook is het fijn dat ik niet meer ongesteld word.

Je hoort van heel veel vrouwen dat ze van de pil overstappen naar de Mirena spiraal.

Voor mij heeft het alleen maar voordelen, ook voor m’n seksleven.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 19 juli 2020 @ 16:32:37 #65
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194162232
quote:
14s.gif Op zondag 19 juli 2020 07:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ja... ze heeft een enorme angst om zwanger te worden dus ze wilt het gewoon niet. Vanacht weer geprobeerd over opties te hebben, maar het blijft bij een ‘nee want condooms kunnen scheuren’

Wel weer seks gehad, hierna weer over gehad dat ik het zelf niet ‘spannend’ vind, ze weet het, ze erkend het, zegt de redenen ( die ik eerder hier zei) wederom, en beloofd ( zoals vaker gezegd)verbetering..

Bood ook haar excuses aan voor de afgelopen weken, en zegt dat ze mij niet kwijt wilt hierdoor
Vannacht....

Voor, tijdens, na de seks.

Praat er eens serieus over zonder het rond (de wil om) seks te hebben.

En dan eens niet onder het mom ik wil het anders.
Maar over wat houdt haar tegen en als ze er wat aan wil doen wat is dan het plan?
Wat denkt ze nodig te hebben?

Er zijn trouwens meer mogelijkheden dan pil of spiraal of enkel condoom.
Is ze bereid daar eens over te praten met een arts/seksuoloog?

Iig is in de late avond/nacht praten hierover geen echt praten.
Dat is de frustratie komt uit je oren en het gesprek zal niet constructief zijn.

Alhoewel je het niet dood moet praten moet jij wel weten wat ze echt voelt en denkt hierover en dat ga je niet te weten komen als je wacht tot die het is me echt teveel momenten.

Is zij ongelukkig met hoe het gaat, niet omdat ze jou teleur stelt, maar voor zichzelf?
En als zij het voor zichzelf anders/beter wil. Wat wil ze dan anders?

Denkt ze dat ze ‘stuk’ is en het toch niet beter gaat worden (dat het toch niet lukt)?
Is er een tekort aan intimiteit die ze ervaart?
Wat stelt zij zich voor bij een goed seksleven en wat houdt haar tegen?

Ik bedoel niet dat jij het ‘fout’ doet, jij maar dingen anders moet doen.
Maar verschuif de focus eens. Ipv ik wil meer/anders een wat wil jij.

Kan niet beloven dat daar een antwoord uit komt die jij fijn gaat vinden.
Maar wel de waarheid.

En daar kan je samen misschien wat mee.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 19 juli 2020 @ 16:37:57 #66
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194162340
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 14:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb de Mirena spiraal, hier zitten wel hormonen in maar een stuk minder als in de pil.
Maar m’n libido is prima, ik merk niet dat ik minder zin heb.
Ook is het fijn dat ik niet meer ongesteld word.

Je hoort van heel veel vrouwen dat ze van de pil overstappen naar de Mirena spiraal.

Voor mij heeft het alleen maar voordelen, ook voor m’n seksleven.
Vooral maar 1 vorm van hormonen en veel minder omdat het plaatselijk is.

De pil bestaat meestal uit een combinatie en door de indirecte werking ook veel meer in ingrijpend op het hele lichaam.

Er zijn nog andere opties
De nuva ring bv. Werkt iig ook plaatselijk.

Er kan gekeken worden of een andere hormoon combinatie en op een andere manier beter werkt.

Zelfs bij de pil geld dat de een de ander niet is. Daar valt ook nog zat te proberen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194162552
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 16:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Vannacht....

Voor, tijdens, na de seks.

Praat er eens serieus over zonder het rond (de wil om) seks te hebben.

En dan eens niet onder het mom ik wil het anders.
Maar over wat houdt haar tegen en als ze er wat aan wil doen wat is dan het plan?
Wat denkt ze nodig te hebben?

Er zijn trouwens meer mogelijkheden dan pil of spiraal of enkel condoom.
Is ze bereid daar eens over te praten met een arts/seksuoloog?

Iig is in de late avond/nacht praten hierover geen echt praten.
Dat is de frustratie komt uit je oren en het gesprek zal niet constructief zijn.

Alhoewel je het niet dood moet praten moet jij wel weten wat ze echt voelt en denkt hierover en dat ga je niet te weten komen als je wacht tot die het is me echt teveel momenten.

Is zij ongelukkig met hoe het gaat, niet omdat ze jou teleur stelt, maar voor zichzelf?
En als zij het voor zichzelf anders/beter wil. Wat wil ze dan anders?

Denkt ze dat ze ‘stuk’ is en het toch niet beter gaat worden (dat het toch niet lukt)?
Is er een tekort aan intimiteit die ze ervaart?
Wat stelt zij zich voor bij een goed seksleven en wat houdt haar tegen?

Ik bedoel niet dat jij het ‘fout’ doet, jij maar dingen anders moet doen.
Maar verschuif de focus eens. Ipv ik wil meer/anders een wat wil jij.

Kan niet beloven dat daar een antwoord uit komt die jij fijn gaat vinden.
Maar wel de waarheid.

En daar kan je samen misschien wat mee.
Mijn nieuwe vriendin, sinds een paar weken, en ik hebben een zeer open communicatie. Ik heb dat als basis verlangd om die sex te hebben die we beiden nodig hebben. Ik heb die open communicatie nogal moeten forceren bij haar.

Mijn thema is steeds: het gaat niet om jou, het gaat niet om mij, het gaat om ons...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zondag 19 juli 2020 @ 17:44:20 #68
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194163538
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 16:47 schreef cempexo het volgende:

[..]

Mijn nieuwe vriendin, sinds een paar weken, en ik hebben een zeer open communicatie. Ik heb dat als basis verlangd om die sex te hebben die we beiden nodig hebben. Ik heb die open communicatie nogal moeten forceren bij haar.

Mijn thema is steeds: het gaat niet om jou, het gaat niet om mij, het gaat om ons...
Vanaf het begin is dat idd een goed idee. Dat voorkomt dit soort dingen.

Maar deze situatie is anders.
De ts heeft ‘zijn ding’ al ruim aangegeven. Wat onduidelijk is is haar deel.

En misschien weet ze het gewoon echt niet zo goed, heeft ze het voor zichzelf ook niet helder.
Het komt echt niet perse omdat de ts geen ruimte zou geven (hij klinkt niet alsof hij dat niet zou bieden).
Maar het is wel zaak dat zij duidelijk gaat krijgen wat zij wil.
Wat wil zij eraan doen (of niet).

Soms lopen dingen gewoon zo zonder dat iemand bewust dat zo geïnitieerd heeft.

In dit geval wordt het hoog tijd te stoppen met enkel praten als het boven het hoofd groeit. Waardoor schuldgevoelens en frustratie spreken ipv wat er werkelijk is.

Geen van beiden is ‘tegen’ de ander.
Hij pest haar niet met zijn behoefte, zij pest hem niet door haar ‘geen zin’.
Ze houden van elkaar en willen elkaar begrijpen en gelukkig maken.
Beide voelen frustratie en schuldgevoel.

En dat lost niets op.
Dat patroon moeten ze doorbreken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194163729
Ondertussen ben ik gesteriliseerd, maar daarvoor zo'n 8 jaar de nuva ring gebruikt die hierboven ook al werd genoemd.
Mijn relaties gingen altijd na zo'n drie maanden 'stuk' voor mijn gevoel omdat ik dan weer met de pil begon en geen zin meer had. Heel lang heb ik gedacht dat ik snel uitgekeken ben op mannen, maar volgens mij ligt de waarheid toch meer in gebruik van hormonen. De nuvaring zou ik voor elke vrouw die niet aan een spiraal wil, maar ook nog niet van de hormonale anticonceptie af wil, aanraden.
And the druids turn to stone...
pi_194163819
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 17:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Vanaf het begin is dat idd een goed idee. Dat voorkomt dit soort dingen.

Maar deze situatie is anders.
De ts heeft ‘zijn ding’ al ruim aangegeven. Wat onduidelijk is is haar deel.

En misschien weet ze het gewoon echt niet zo goed, heeft ze het voor zichzelf ook niet helder.
Het komt echt niet perse omdat de ts geen ruimte zou geven (hij klinkt niet alsof hij dat niet zou bieden).
Maar het is wel zaak dat zij duidelijk gaat krijgen wat zij wil.
Wat wil zij eraan doen (of niet).

Soms lopen dingen gewoon zo zonder dat iemand bewust dat zo geïnitieerd heeft.

In dit geval wordt het hoog tijd te stoppen met enkel praten als het boven het hoofd groeit. Waardoor schuldgevoelens en frustratie spreken ipv wat er werkelijk is.

Geen van beiden is ‘tegen’ de ander.
Hij pest haar niet met zijn behoefte, zij pest hem niet door haar ‘geen zin’.
Ze houden van elkaar en willen elkaar begrijpen en gelukkig maken.
Beide voelen frustratie en schuldgevoel.

En dat lost niets op.
Dat patroon moeten ze doorbreken.
De basis van hun situatie is dat er wordt gewerkt met verborgen agenda's. Dus open en gerichte communicatie is er daar niet/nauwelijks.

Verder vraag ik mij persoonlijk af of er wel genoeg dominantie aanwezig is, gewenst gedrag dus, om een opening te forceren, een tot hier en niet verder...zeg het maar !

Ik heb dat gedaan bij mijn nieuwe vriendin en haar verder aan haar lot overgelaten, een professionele beslissing als basis. Enkele dagen later stond zij voor mijn deur. Om 6 uur smorgens...of ze alsjeblieft mag en kan praten.

Uiteraard en daarmee is een definitieve wending gekomen, die nog steeds de basis is geworden van o.a. ons sexleven.

Confrontatie is de nieuwe werkelijkheid !
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194184350
Mijn vriendin heeft de Ethinylestradiol/Levonorgestrel Sandoz 0,03/0,15 mg, is dit een lichte, de standaard of een zware?

Daar kan ik dus niks over vinden
  maandag 20 juli 2020 @ 22:41:14 #72
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194184404
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2020 22:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
Mijn vriendin heeft de Ethinylestradiol/Levonorgestrel Sandoz 0,03/0,15 mg, is dit een lichte, de standaard of een zware?

Daar kan ik dus niks over vinden
Kijk op farmacotherapeutischkompas.nl
Of check de NHG-standaard anticonceptie.
  maandag 20 juli 2020 @ 23:30:08 #73
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194185237
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2020 22:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
Mijn vriendin heeft de Ethinylestradiol/Levonorgestrel Sandoz 0,03/0,15 mg, is dit een lichte, de standaard of een zware?

Daar kan ik dus niks over vinden
Het gaat om wat werkt voor haar.

Zwaar, licht, dat doet er minder toe


Maar vooral, jij die even zegt dat de hormonen van de pil haar ‘stuk’ maken gaat je niet helpen.
Zelfs als die pil het zou veroorzaken. Wat ik betwijfel in dit geval omdat je schrijft dat ook toen het ‘goed’ was ze geen fan was van oa orale seks.

Zij heeft jouw belerende vingertje niet nodig, jouw ‘oplossing’ niet nodig.
Dat alles gaat over jouw behoefte, niet over de hare.

Ik snap je frustratie, maar wil je een kans op een oplossing dan zal je moeten stoppen met ‘oplossingen’ bedenken zodat het voor jou beter wordt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194185306
Ze moet vooral zelf op zoek willen gaan naar een oplossing, eigenlijk heb je het liefst dat zij dit topic effe opent. Er worden wel goede tips gegeven wat zij zou kunnen veranderen, maar dat heeft geen zin als ze de vraag zelf niet stelt.
-nee-
  dinsdag 21 juli 2020 @ 01:39:47 #75
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_194186179
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik ook weleens. Je moet een beetje moeite voor doen om het leuk te krijgen en zin te krijgen, net als met sporten.
Sorry maar ik zie het ook als een stukje luiigheid. Gewoon pff laat maar die seks moet je bewegen enzo..
Maar ad andere kant weet ik ook niet hoe vrouwen precies denken. :D
Daar heb je wel een interessant punt.
Je moet zin maken om weer zin te krijgen.
En vrouwen moeten vooral geestelijk goed geprikkeld worden anders werkt het lichaam tegen.
Sweet but not that sweet !
pi_194197406
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2020 22:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
Mijn vriendin heeft de Ethinylestradiol/Levonorgestrel Sandoz 0,03/0,15 mg, is dit een lichte, de standaard of een zware?

Daar kan ik dus niks over vinden
Is standaard.
pi_194197457
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:25 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

Is standaard.
En welke variant is dan de ‘lichte’ variant?
  dinsdag 21 juli 2020 @ 21:41:06 #78
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_194197632
26 en geen seks meer willen, is dat ook iets nieuws?
With my pack on my back, down the road I will stray.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 juli 2020 @ 21:46:38 #79
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194197729
Wanneer zij er zo instaat komt dit nooit goed natuurlijk...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 21 juli 2020 @ 23:18:39 #80
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194199671
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:28 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

En welke variant is dan de ‘lichte’ variant?
Licht wil niet persé zeggen dat er minder bijwerkingen zijn op seksueel vlak. Misschien kun je eens bij de huisarts (samen!) gaan praten over niet-hormonale anticonceptie.
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:26:31 #81
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_194203315
Hier thuis maakte andere anticonceptie echt een wereld van verschil in de hoeveelheid zin.

Goede nachtrust doet dat daarbij ook trouwens, maar het effect van van de pil af gaan alleen al is echt enorm.
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:36:07 #82
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194203417
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 23:18 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Licht wil niet persé zeggen dat er minder bijwerkingen zijn op seksueel vlak. Misschien kun je eens bij de huisarts (samen!) gaan praten over niet-hormonale anticonceptie.
Dit idd.

Het gaat om de hormoon combinatie.
Wat werkt voor dat persoon verschilt gewoon.

Maar nogmaals een waarschuwing.
Als zij zelf geen probleem ziet daar is de kans groot dat het niet zo goed valt als jij komt met verander van anti conceptie middel.

Het is van groot belang dat je eerst uitvind of zij het voor zichzelf als een probleem ervaart.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194203837
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit idd.

Het gaat om de hormoon combinatie.
Wat werkt voor dat persoon verschilt gewoon.

Maar nogmaals een waarschuwing.
Als zij zelf geen probleem ziet daar is de kans groot dat het niet zo goed valt als jij komt met verander van anti conceptie middel.

Het is van groot belang dat je eerst uitvind of zij het voor zichzelf als een probleem ervaart.
Je moet dit ook voorzichtig aansnijden. Als de vriendin het zo prima vind, blijft het daarbij. Het is haar lijf.
pi_194204328
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:11 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Je moet dit ook voorzichtig aansnijden. Als de vriendin het zo prima vind, blijft het daarbij. Het is haar lijf.
Nee...niet voorzichtig aansnijden. Als je een crisis zit, welke dan ook, is een directe confrontatie de enige wijze van een probleem benadering.

Zoals eerder gezegd: confrontatie is de nieuwe werkelijkheid.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194204597
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:51 schreef cempexo het volgende:

[..]

Nee...niet voorzichtig aansnijden. Als je een crisis zit, welke dan ook, is een directe confrontatie de enige wijze van een probleem benadering.

Zoals eerder gezegd: confrontatie is de nieuwe werkelijkheid.
Hangt er vanaf wat je doel is, als je wilt dat ze hard wegrent zodat jij het niet hoeft uit te maken is dit een heel goed idee.
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:12:08 #86
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194204653
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:51 schreef cempexo het volgende:

[..]

Nee...niet voorzichtig aansnijden. Als je een crisis zit, welke dan ook, is een directe confrontatie de enige wijze van een probleem benadering.

Zoals eerder gezegd: confrontatie is de nieuwe werkelijkheid.
Op geen enkel moment is dit waar.

Je eigen grenzen aangeven is noodzakelijk, maar geen enkel begrip voor de ander levert een directe breuk op. En pijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194204697
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:09 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat je doel is, als je wilt dat ze hard wegrent zodat jij het niet hoeft uit te maken is dit een heel goed idee.
Onzin. Mensen hebben een natuurlijke tactiek bij het brengen van een 'slecht nieuws gesprek' om die ander te laten ontdekken dat er iets niet goeds zit bij die ander. Dan hoef je namelijk zelf niet die lastige en vervelende boodschap te brengen.

Je moet de werkelijkheid als de echte werkelijkheid inhoud geven, what ever that may be.

Als de persoon er vandoor gaat dan is dat de werkelijkheid. So what !!
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:23:19 #88
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194204879
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:14 schreef cempexo het volgende:

[..]

Onzin. Mensen hebben een natuurlijke tactiek bij het brengen van een 'slecht nieuws gesprek' om die ander te laten ontdekken dat er iets niet goeds zit bij die ander. Dan hoef je namelijk zelf niet die lastige en vervelende boodschap te brengen.

Je moet de werkelijkheid als de echte werkelijkheid inhoud geven, what ever that may be.

Als de persoon er vandoor gaat dan is dat de werkelijkheid. So what !!
Geweldig advies van iemand die ‘relaties’ van Max drie maanden heeft
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194205121
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:14 schreef cempexo het volgende:

[..]

Onzin. Mensen hebben een natuurlijke tactiek bij het brengen van een 'slecht nieuws gesprek' om die ander te laten ontdekken dat er iets niet goeds zit bij die ander. Dan hoef je namelijk zelf niet die lastige en vervelende boodschap te brengen.

Je moet de werkelijkheid als de echte werkelijkheid inhoud geven, what ever that may be.

Als de persoon er vandoor gaat dan is dat de werkelijkheid. So what !!
Als je zo bij alles erin stapt bij wat je niet aan staat in het leven houd je niet veel vrienden, collega's en partners over. Soms kan je jezelf ook vragen: "is het het waard?"

Of een relatie met mindere sex het waard is voor TS is aan de TS en zijn vriendin. Je kan soms ook bepaalde tekortkomingen accepteren, ook die maken iemand wie hij is. Of wil je je perfecte opblaaspop creeren?
pi_194205167
Hoe zie jij zo'n confronterend gesprek dan precies voor je compexo?

Duidelijk en ietwat direct zijn hoeft geen negatief iets te zijn en is soms ook wel nodig, maar er als een dolle bovenop duiken en vooral je eigen behoeften neerplempen, dus zonder de grenzen van een ander te respecteren om vooral je eigen zin door te willen drukken, dat werkt enkel averechts.
pi_194205727
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:39 schreef Candaasje het volgende:
Hoe zie jij zo'n confronterend gesprek dan precies voor je compexo?

Duidelijk en ietwat direct zijn hoeft geen negatief iets te zijn en is soms ook wel nodig, maar er als een dolle bovenop duiken en vooral je eigen behoeften neerplempen, dus zonder de grenzen van een ander te respecteren om vooral je eigen zin door te willen drukken, dat werkt enkel averechts.
Op grond van de case zoals hier is geopend en verder is ingevuld, ga ik er vanuit dat de boel is vastgelopen. Dan kun je allemaal adviezen gaan geven, maar als je niet weet wat het werkelijk probleem is namelijk de communicatie onmogelijkheden om een definitieve verandering tot stand weten te brengen, dan zul je eerst die communicatie inhoud moeten aangeven.

En in dit geval de strategie van kunnen communiceren alsmede de persoonlijkheid opkrikken om die communicatie strategie tot stand te brengen. Derhalve ook jezelf van een sub dominante houding naar een dominante houding weten om te zetten.

Derhalve zoek naar de effectiviteit van je gewenste persoonlijkheid, de persoonlijkheid van die ander, je communicatiestrategie en de inhoud van het onderwerp.

Gemakshalve maar ook om duidelijk te zijn, lees en begrijp deze werken. Maak je keuze:

https://www.google.com/se(...)Xdpeg&sclient=psy-ab

[ Bericht 10% gewijzigd door cempexo op 22-07-2020 12:54:38 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194206267
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:10 schreef cempexo het volgende:

[..]

Op grond van de case zoals hier is geopend en verder is ingevuld, ga ik er vanuit dat de boel is vastgelopen. Dan kun je allemaal adviezen gaan geven, maar als je niet weet wat het werkelijk probleem is namelijk de communicatie onmogelijkheden om een definitieve verandering tot stand weten te brengen, dan zul je eerst die communicatie inhoud moeten aangeven.

En in dit geval de strategie van kunnen communiceren alsmede de persoonlijkheid opkrikken om die communicatie strategie tot stand te brengen. Derhalve ook jezelf van een sub dominante houding naar een dominante houding weten om te zetten.

Gemakshalve maar ook om duidelijk te zijn, lees en begrijp deze werken. Maak je keuze:

https://www.google.com/se(...)Xdpeg&sclient=psy-ab
Whut.... dat is alsof de relatie al op het kerkhof ligt. Slechtnieuwsgesprekken...really?

Je hoeft jezelf helemaal niet dominant op te stellen om samen te bespreken of er en wat het probleem is, en samen een oplossing te zoeken. (Of deze oplossing nu het samen verder ontdekken is, of misschien wel uit elkaar gaan, afhankelijk wat beide personen willen/niet willen.) Je mag duidelijkheid vragen, zodat je weet waar je aan toe bent, en daarmee het gesprek starten, maar het gesprek kan ook dan gelijkwaardig gevoerd worden.

(Ik hou best van een dominante man, maar als diegene zichzelf als een soort alwetende redder gaat opstellen die wel even weet hoe je mijn seksuele behoeften duidt en fixet, dan is echt het enige gat dat hij mag vullen, het gat van de deur. )

Het is niet alsof er per definitie iets verandert moet worden aan de seksuele behoeften/uitingen van de partner van TS; als ze dat niet wil, is het ook haar goed recht. Ongeacht of ze nu wel of niet tevreden is met haar seksleven. (Alleen is het aan TS om te bedenken of hij daar mee kan en wil leven.)
pi_194206457
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Whut.... dat is alsof de relatie al op het kerkhof ligt. Slechtnieuwsgesprekken...really?

Je hoeft jezelf helemaal niet dominant op te stellen om samen te bespreken of er en wat het probleem is, en samen een oplossing te zoeken. (Of deze oplossing nu het samen verder ontdekken is, of misschien wel uit elkaar gaan, afhankelijk wat beide personen willen/niet willen.) Je mag duidelijkheid vragen, zodat je weet waar je aan toe bent, en daarmee het gesprek starten, maar het gesprek kan ook dan gelijkwaardig gevoerd worden.

(Ik hou best van een dominante man, maar als diegene zichzelf als een soort alwetende redder gaat opstellen die wel even weet hoe je mijn seksuele behoeften duidt en fixet, dan is echt het enige gat dat hij mag vullen, het gat van de deur. )

Het is niet alsof er per definitie iets verandert moet worden aan de seksuele behoeften/uitingen van de partner van TS; als ze dat niet wil, is het ook haar goed recht. Ongeacht of ze nu wel of niet tevreden is met haar seksleven. (Alleen is het aan TS om te bedenken of hij daar mee kan en wil leven.)
Ik kan hier niets mee...daar je nu vervalt in algemene termen en opvattingen versus sec deze case.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  woensdag 22 juli 2020 @ 15:55:02 #94
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194208597
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:56 schreef cempexo het volgende:

[..]

Ik kan hier niets mee...daar je nu vervalt in algemene termen en opvattingen versus sec deze case.
Je advies over deze casus zou bij veel mensen juist het einde van de relatie betekenen ipv een nieuw begin samen.
Bij mij trouwens ook, met je dominante gedrag.
pi_194208944
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:55 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Je advies over deze casus zou bij veel mensen juist het einde van de relatie betekenen ipv een nieuw begin samen.
Bij mij trouwens ook, met je dominante gedrag.
Standaard communicatie bestaat niet. Effectieve en doelgerichte communicatie wel.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:27:33 #96
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194211420
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:26 schreef cempexo het volgende:

[..]

Standaard communicatie bestaat niet. Effectieve en doelgerichte communicatie wel.
Wat is dit voor New Speak?
  donderdag 23 juli 2020 @ 11:41:13 #97
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_194220007
Whoehahaha volgens mij heeft hier iemand recent een management cursus gedaan en zit nog lekker in zijn flow.
Het kan toch niemand verbazen dat Cempexo relaties zakelijk bekijkt. Dat is niet nieuw volgens mij.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_194229656
Maar tijdens de daad.
Ligt ze dan maar een beedje zo van: laat maar komen dan ben ik er weer ff van af of doet ze ook egt mee?
pi_194231389
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:10 schreef cempexo het volgende:

[..]

Op grond van de case zoals hier is geopend en verder is ingevuld, ga ik er vanuit dat de boel is vastgelopen. Dan kun je allemaal adviezen gaan geven, maar als je niet weet wat het werkelijk probleem is namelijk de communicatie onmogelijkheden om een definitieve verandering tot stand weten te brengen, dan zul je eerst die communicatie inhoud moeten aangeven.

En in dit geval de strategie van kunnen communiceren alsmede de persoonlijkheid opkrikken om die communicatie strategie tot stand te brengen. Derhalve ook jezelf van een sub dominante houding naar een dominante houding weten om te zetten.

Derhalve zoek naar de effectiviteit van je gewenste persoonlijkheid, de persoonlijkheid van die ander, je communicatiestrategie en de inhoud van het onderwerp.

Gemakshalve maar ook om duidelijk te zijn, lees en begrijp deze werken. Maak je keuze:

https://www.google.com/se(...)Xdpeg&sclient=psy-ab
Hahaha alsof je een werknemer gaat toespreken op ondermaatse resultaten. _O- _O-
Vakman pur sang
pi_194233189
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hahaha alsof je een werknemer gaat toespreken op ondermaatse resultaten. _O- _O-
Een academisch opgeleide psycholoog kan en mag alleen zijn skills buitenhuis bij andere mensen gebruiken? Maar niet als privé persoon binnen zijn familie ?

[ Bericht 0% gewijzigd door cempexo op 24-07-2020 06:08:44 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194242662
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 05:48 schreef cempexo het volgende:

[..]

Een academisch opgeleide psycholoog kan en mag alleen zijn skills buitenhuis bij andere mensen gebruiken? Maar niet als privé persoon binnen zijn familie ?
Nee jij mag doen met je vriendin wat jij wil natuurlijk, ik vind het slechts heel geestig.
Vakman pur sang
  zaterdag 25 juli 2020 @ 01:40:26 #102
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_194248670
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:56 schreef cempexo het volgende:

[..]

Ik kan hier niets mee...daar je nu vervalt in algemene termen en opvattingen versus sec deze case.
Of je wilt alleen je eigen oplossing als de juiste zien.
Sweet but not that sweet !
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')