quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe niet anders. Ik blaas enorm op.
dat doe ik sowieso ookquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook nog niet zo heel vaak gevlogen en sowieso was het steeds minder dan 2 uur.. Dus heb eigenlijk altijd wel gezorgd dat ik kort voor het boarden naar de WC ben gegaan en na het landen ook vrij snel de WC heb opgezocht..
Ik krijg er last van bij lange vluchten. Naar Londen nooit gehad. Naar Azië wel. De laatste keer was ik er echt beroerd van.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook nog niet zo heel vaak gevlogen en sowieso was het steeds minder dan 2 uur.. Dus heb eigenlijk altijd wel gezorgd dat ik kort voor het boarden naar de WC ben gegaan en na het landen ook vrij snel de WC heb opgezocht..
Krijg er geen natte flamoes van.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus jongens en meisjes: Papiergeld verzamelen is een kei hippe hobbyLuister naar baas Sergey
![]()
Als je er vanaf wilt kun je me altjd DMenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ooit kort buitenlands briefgeld verzameld. Heb toevallig hier ook nog wat liggen. Maar het meest trots ben ik toch op een 5 gulden briefje wat ik hier heb liggen...
Okee. Dat lijkt me vervelend. Ik heb alleen per luchtvervoer Wenen en Praag bezocht.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg er last van bij lange vluchten. Naar Londen nooit gehad. Naar Azië wel. De laatste keer was ik er echt beroerd van.
Nee misschien moet je je even laten omkatten voordat dat mogelijk wordtquote:
Dat zal nog wel gaan maar Australië ofzo durf ik niet zo aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Dat lijkt me vervelend. Ik heb alleen per luchtvervoer Wenen en Praag bezocht.
Ik heb al wel eens overwogen om naar een verkoper te gaan. Dus ik zal kijken of ik dit weekend kan kijken wat ik allemaal heb liggen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je er vanaf wilt kun je me altjd DMen
Die heb ik ook nog. Maar die ligt in Hongarije.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ooit kort buitenlands briefgeld verzameld. Heb toevallig hier ook nog wat liggen. Maar het meest trots ben ik toch op een 5 gulden briefje wat ik hier heb liggen...
Je ex?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog. Maar die ligt in Hongarije.
Op naar de stripclub!quote:
Echte liefde is wat erg hoog gegrepen maar ze is bloedmooi en als ik zin heb in lol dan is er geen leukere chick om samen lol mee te trappen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoest nou met buuf dan? Zit er echte liefde in?
Haha verlieft/vertieft.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte liefde is wat erg hoog gegrepen maar ze is bloedmooi en als ik zin heb in lol dan is er geen leukere chick om samen lol mee te trappen.
Die heeft mij laten lopen. Maar het hoe en waarom ga ik hier niet besprekenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom heb je die laten lopen eigenlijk?
We zijn een open boek en veroordelen noetquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft mij laten lopen. Maar het hoe en waarom ga ik hier niet bespreken
Seks bedoel je. Want lachen kon je niet echt met haar zei je.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte liefde is wat erg hoog gegrepen maar ze is bloedmooi en als ik zin heb in lol dan is er geen leukere chick om samen lol mee te trappen.
Dat kan geen enkele getrouwe man, dus das geen issue.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Seks bedoel je. Want lachen kon je niet echt met haar zei je.
LIVEquote:
Het zit er een beetje tussenin hequote:
Weinig leuke humor maar ze lacht graag en ze is springerig, vrolijk en een beetje dol in haar hoofd dus daar kan ik wel mee uit de voeten.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Seks bedoel je. Want lachen kon je niet echt met haar zei je.
Moeten er maar het beste van maken.quote:
Goh net balliequote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weinig leuke humor maar ze lacht graag en ze is springerig, vrolijk en een beetje dol in haar hoofd dus daar kan ik wel mee uit de voeten.
Huh of je wil Dansen?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lag FOK! er net 10 min uit of kag dat aan mij(n providers)?
Kreeg melding dat de DNS niet werkte oid
Lag aan FOK!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lag FOK! er net 10 min uit of kag dat aan mij(n providers)?
Kreeg melding dat de DNS niet werkte oid
Leuke collectie. Denk dat Fles gaat watertandenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit nu te bladeren in het boekje met al die bankbiljetten. ZItten er gewoon biljetten tussen uit Voormalig Joegoslavië, de DDR en ook een tien Forint biljetje...
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
HEB JULLIE ZO GEMIST JONGENS
Ltvkd en ik dachten het einde der tijden was aangebroken
Cloudflare, wat is het? En wat zijn de voor- en nadelen?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
Jij stond al klaar om een sigaret op te stekenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij stond al klaar om een sigaret op te steken
Hm, telegraaf gebruikt het blijkbaar ook, want die lag ook platquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cloudflare, wat is het? En wat zijn de voor- en nadelen?
Cloudflare lijkt wel een wondermiddel. Het maakt je website supersnel, veilig via HTTPS zonder SSL certificaat! En houdt ook nog eens spammers en hackers buiten de deur.
https://www.vaneldijk.nl/(...)n-de-voor-en-nadelen
Ja een hele hoop sites lagen platquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, telegraaf gebruikt het blijkbaar ook, want die lag ook plat
Nee had bijna een sigaret op gestokenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat je nerveus koekjes te knabbelen?
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee had bijna een sigaret op gestoken
Gooi weg dan!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee had bijna een sigaret op gestoken
Ja, zelfde probleem https://www.theverge.com/(...)server-outage-issuesquote:
ik heb er gewoon zes weggepaft heurquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij stond al klaar om een sigaret op te steken
nee heb niks meer in huisquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja haha, maar je hebt. Nog 1 nood sigaret, gooi weg dan!
jij bent ook een eredivisie koekwaus hequote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik heb er gewoon zes weggepaft heur
Domain Name Service oidquote:
Champions leaguequote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij bent ook een eredivisie koekwaus he![]()
Ik rook ook he?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet te veel eer geven hequote:
Moet je Lospedrosa vragenquote:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2007236quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat was er nou aan de hand? Er waren meerdere sites down
Cloudflare was stukquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou a heeft dat er helemaal niks mee te maken en b vind ik dat ook niks.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij woont volgens mij in Helmond...quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet te veel eer geven hevoor t zelfde geld issie van Top OSS of zo
HELMOND SPORT FORZAAAAAquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet te veel eer geven hevoor t zelfde geld issie van Top OSS of zo
Ah een messentrekkerquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:46 schreef mschol het volgende:
@:liesje1979 @:engine @:IJSdraakje
[ afbeelding ]
Nee, dat zijn Ossenaren. Helmonders zijn, zoals Fles al zegt, Kattenmeppers.quote:
In. Nws intellectuele linkse praatjes maar je bent gewoon een domme koekwaus precies wat ik dacht.quote:
Ik werkte ooit eens bij de Edah in de vulploeg, en af en toe moest ik overdag invallen. Maar die baas was te krenterig om voor mij bedrijfskleding te regelen (franchise bla) en toen heb ik een shirt van Helmond Sport gekocht omdat Edah shirtsponsor was. Kon ik me in ieder geval vertonen op mijn werkquote:
Voor mij één pot natquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Ossenaren. Helmonders zijn, zoals Fles al zegt, Kattenmeppers.
NWS / BREAKING NEWS!!! Internet over de gehele wereld downquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zat je vroegah nooit over te zaniken andersquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou a heeft dat er helemaal niks mee te maken en b vind ik dat ook niks.
Wees blij?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zat je vroegah nooit over te zaniken anders
Nee. Had het zo gelatenquote:
Ach het betaalde goed hoor, destijdsquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:51 schreef Bos81 het volgende:
Toch mis ik de Edah enigszins. Al leek het bij ons in Geldrop soms op een luxe Aldi...
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach het betaalde goed hoor, destijds10 uur vangen voor 7 uur werk of zo.
Nog altijd beter dan een antisemitische complotdenker.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In. Nws intellectuele linkse praatjes maar je bent gewoon een domme koekwaus precies wat ik dacht.
Was ook nachtwerk he. Vrijdagavond 2100 ging de winkel dicht, dan gingen wij aan de gang, en zaterdagochtend om 5 uur waren we klaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat ving ik bij de Dagmarkt niet hoor.
Kijk, zo doen we dat.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik werkte ooit eens bij de Edah in de vulploeg, en af en toe moest ik overdag invallen. Maar die baas was te krenterig om voor mij bedrijfskleding te regelen (franchise bla) en toen heb ik een shirt van Helmond Sport gekocht omdat Edah shirtsponsor was. Kon ik me in ieder geval vertonen op mijn werk
Ow, wij begonnen om 15 uur met vullen en waren meestal tegen tienen wel klaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ook nachtwerk he. Vrijdagavond 2100 ging de winkel dicht, dan gingen wij aan de gang, en zaterdagochtend om 5 uur waren we klaar.
Shots firedquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een antisemitische complotdenker.
Heb je een jaartal?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:58 schreef Bos81 het volgende:
Fles, hoeveel is een biljet van 1 miljoen Argentijnse Peso waard??
ja, maar wij waren de enige ploeg van de week die ook op[ FIFO moest letten.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow, wij begonnen om 15 uur met vullen en waren meestal tegen tienen wel klaar.
Zondagavond werken bij de sligro was 300%quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ook nachtwerk he. Vrijdagavond 2100 ging de winkel dicht, dan gingen wij aan de gang, en zaterdagochtend om 5 uur waren we klaar.
Snap ikquote:
Maar popcorn.quote:
Makro zondagmiddag tussen 12.00 en 17.00 voor 300%quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Zondagavond werken bij de sligro was 300%Wel echt een verschrikkelijke tijd om aan het werk te zijn.
Zie ik nergens staan. zie wel een code staan...quote:
Dat moesten wij altijd.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar wij waren de enige ploeg van de week die ook op[ FIFO moest letten.
Deze? In welke conditie?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:58 schreef Bos81 het volgende:
Fles, hoeveel is een biljet van 1 miljoen Argentijnse Peso waard??
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Makro zondagmiddag tussen 12.00 en 17.00 voor 300%
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Makro zondagmiddag tussen 12.00 en 17.00 voor 300%
Ja, deze. Hij ziet er wmb redelijk goed uit. Er is echter wel met pen 42 opgeschreven. Ik verwacht wel dat dat een waardemindering zal betekenen..quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze? In welke conditie?![]()
[ afbeelding ]
42, Het Antwoord.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, deze. Hij ziet er wmb redelijk goed uit. Er is echter wel met pen 42 opgeschreven. Ik verwacht wel dat dat een waardemindering zal betekenen..
Accentje?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Wonderlijk hoe snel je Nederlanders eruit pikt in series.
Oeh ja dat is nooit meer dan F (fine). Als er verder geen scheuren, plakbandresten, gaatjes etc in zitten zou het nog 2-3 euro kunnen zijn. Dat is dan de prijs die je als verzamelaar bij een handelaar zou betalen. Als je dit aan een handelaar wilt verkopen, lawezegge de helft.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, deze. Hij ziet er wmb redelijk goed uit. Er is echter wel met pen 42 opgeschreven. Ik verwacht wel dat dat een waardemindering zal betekenen..
Ja zeker in het begin toen ze daar mee startte, toen was dat nieuw en kwamen er ook nauwelijks klanten. Zal denk ik in 2008/9 zijn geweest, gek eigenlijk hoe snel dat is veranderd want een zondagsopening is tegenwoordig vanzelfsprekend voor veel grote winkels.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:02 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan zijn die paar uur wel even genieten toch. Ook al had je er geen zin in.
Bepaalde uitspraak inderdaad.quote:
ik geef je 3,50quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is she a horsefokker?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bepaalde uitspraak inderdaad.(Thekla Reuten in Warrior Nun, btw)
wat een kutnaam is dat tochquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bepaalde uitspraak inderdaad.(Thekla Reuten in Warrior Nun, btw)
What do you do for a living?quote:
Geen naam die ik zou geven nee.quote:
Wat mij betreft deal. als je tenminste 3.50 Euro bedoelt.quote:
Oh die.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
What do do you do? I fok horses.
And how do you do your wife?
![]()
![]()
Uit zo'n Danglishboek![]()
Thekla vind ik echt zo'n spinnennaam.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Alsof ze last van flatulentie heeft.
Waarom niet 3,50 gram goud?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat mij betreft deal. als je tenminste 3.50 Euro bedoelt.
Bij reuten moet ik altijd denken aan reutelenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thekla vind ik echt zo'n spinnennaam.
Dus een rochelende spin
Whut.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus een rochelende spin
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus een rochelende spin
Nee, atm even niet..quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whut.
Bos, zit hier een tekening in?
Ff aangepast nog. Zie originele postquote:
Dag Spin.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral die tekst..
[..]
Nee, atm even niet..
Ja, precies! Al lezende schoot 'ie me weer te binnen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ff aangepast nog. Zie originele post
Ik kijk half een serie en ik typ niet zo snel mobiel met wat biertjes op.quote:
Weekendquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk half een serie en ik typ niet zo snel mobiel met wat biertjes op.
Luiken gaan bij mij langzaam dicht nu.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's een taxatie...quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat mij betreft deal. als je tenminste 3.50 Euro bedoelt.
ik zit aan de rumquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
briefjes van 50 zijn toc altijd Zonnebloemenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's een taxatie...
Helaas zit ik niet in de bankbiljetten...
(Tenzij je er een hebt van VIJFTIG GULDEN met zonnebloem?)
Mijn favoriete Nederlandse bankbiljetquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's een taxatie...
Helaas zit ik niet in de bankbiljetten...
(Tenzij je er een hebt van VIJFTIG GULDEN met zonnebloem?)
Trustequote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Luiken gaan bij mij langzaam dicht nu.
Die laatste niet toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
briefjes van 50 zijn toc altijd Zonnebloemen
sowieso Nederlands geldquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn favoriete Nederlandse bankbiljet
Dan is de avond altijd zo kort.quote:
Ja, was kleurrijk en origineelquote:
Die laatste serie met die ijsvogel enzo toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus? Kan ik me al niet eens meer herinneren
ligt er aan wanneer je er aan begint. Heb net een half glaasje opquote:
Recente ja. Maar er zijn er meer hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
briefjes van 50 zijn toc altijd Zonnebloemen
IJsvogel was toch Fl 100 ?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die laatste serie met die ijsvogel enzo toch?
ahja van die briefjes waar Marten blij mee wasquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Recente ja. Maar er zijn er meer hoor.
1941 Oestereetster
[ afbeelding ]
1929 Minerva
[ afbeelding ]
IJsvogel was een tientje. Laatste 100 Gulden was een Steenuil.quote:
IJsvogel was fl 10 volgens Googlequote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ijsvogel was 250, 100 was snip
(daarvoor de Ruyter)
Marten?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja van die briefjes waar Marten blij mee was
Hoe zag de recentste 50 gulden eruit? Ik faal met google dankzij half opletten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IJsvogel was een tientje. Laatste 100 Gulden was een Steenuil.
de zonnebloem tochquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe zag de recentste 50 gulden eruit? Ik faal met google dankzij half opletten.
Eenschquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste series vond ik niks. Deze ontwerpen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoor ik echt van heel veel mensenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn favoriete Nederlandse bankbiljet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor ik echt van heel veel mensen![]()
[ afbeelding ]
Ik snap het op zich ook wel, maar ik vraag me dan toch altijd af of al die mensen niet één biljet gemist hebben, namelijk mijn eigen favoriet
Vuurtoren is ook mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een zonnebloem (met dat bijtje) vind ik zo bijzonder op een bankbiljet.
![]()
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap het op zich ook wel, maar ik vraag me dan toch altijd af of al die mensen niet één biljet gemist hebben, namelijk mijn eigen favoriet
Aah, wel die. Ik twijfelde of daar nog een revamp van was geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
net als dezequote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Vuurtoren.![]()
Maar die heb ik maar weinig gehad. Iets met tiener zijn.
Ik ook niet heel veel. de honderd gulden iets vaker. Iets met student en bierquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Vuurtoren.![]()
Maar die heb ik maar weinig gehad. Iets met tiener zijn.
Die heb ik in perfecte conditie. In Hongarijequote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb hier ook een tientje liggen met Frans Hals. Niet in de beste conditie tbh
Maar die was van het Wendy van Dijk programma met de domme opdrachten.quote:
Jij Nederlands geld daar, ik Hongaars geld hier....quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik in perfecte conditie. In Hongarije
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nee hoor, maar vrolijk en geel en bloem en zó anders dan de meeste buitenlandse saaie biljetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Over de ROoie.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die was van het Wendy van Dijk programma met de domme opdrachten.
Jaaa dat is ook een mooiequote:
Oooh ja. Ik kon niet meer op zijn naam komen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over de ROoie.
Daar over gesproken. Hoe zou het toch zijn met die mannelijke presentator.?? Matthias Scholten oid..![]()
![]()
/carequote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over de ROoie.
Daar over gesproken. Hoe zou het toch zijn met die mannelijke presentator.?? Matthias Scholten oid..![]()
![]()
Die hebben ook een leuke serie, met onder andere schaker Paul Keres op de 5 Krooni.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij Nederlands geld daar, ik Hongaars geld hier....
Ik en mijn geheugen dus welquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooh ja. Ik kon niet meer op zijn naam komen.
Is producent, dacht ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over de ROoie.
![]()
Ik wil het dus wel weten, anders vraag ik het nietquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil het dus wel weten, anders vraag ik het niet![]()
![]()
Inmiddels al gezocht en mijn vraag beantwoord gezien..
Vast wel. Maar vind maar eens een koperquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die van Montenegro zijn nog best veel waard overigens.
ze zijn er.. catawiki, delcampe...quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Maar vind maar eens een koper
Sowieso goede herinneringen aan, mijn eerste wisselervaring.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hebben ook een leuke serie, met onder andere schaker Paul Keres op de 5 Krooni.
Oh daar doe ik geen zaken mee. eBay is veel groter en brengt geen 9 % buyers premium in rekening.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze zijn er.. catawiki, delcampe...
delcampe is ook goed te doen hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar doe ik geen zaken mee. eBay is veel groter en brengt geen 9 % buyers premium in rekening.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
https://www.emerce.nl/nie(...)-wapen-tegen-netflix
Ik zou hem echt niet meer herkend hebben![]()
Oeh ja spannend!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso goede herinneringen aan, mijn eerste wisselervaring.
Ik welquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
https://www.emerce.nl/nie(...)-wapen-tegen-netflix
Ik zou hem echt niet meer herkend hebben![]()
Misschien. Maar het echte specialistische werk waar ik veilingen voor nodig heb, dat heeft Delcampe niet en Catawiki ook niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
delcampe is ook goed te doen hoor
.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Hoeveel haar ook doet met iemand.
Ebay heeft nooit wat ik wilquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien. Maar het echte specialistische werk waar ik veilingen voor nodig heb, dat heeft Delcampe niet en Catawiki ook niet.
En voor het algemenere werk kom je met eBay een heel eind. Ik zie serieus geen reden om Cata of Delc in overweging te nemen. Veel kleiner aanbod en meer kosten.
Moeten rekenen wat iets kost.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja spannend!Zou eens moeten nadenken wat mijn eerste wisselervaring was dan
Ik denk iets met 100 Bef in 1982 of zo.
Ik heb de jaren '70 variant aan de muur hangen; want Vondel was en is een held natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
deze kwam ik laatst ergens tegen in een fotoalbum van rond de Eurowisseling
Van mijn geboortejaar zijn alleen munten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is het met mij mee begonnen eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet wat jij zoektquote:
1461 was een mooi jaarquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van mijn geboortejaar zijn alleen munten.
Antieke boeken (voor 1700), antieke prenten, en dan natuurlijk wel aangaande het Brabantsche.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij zoektmaar eBay heeft best vaak nog dingen die ik zoek hoor
*munten van 5 guldenquote:
Hoef je niet ver voor weg hoor. Engeland, Denemarken, Zwitserlandquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moeten rekenen wat iets kost.Zoveel meer vakantiegevoel.
Ja misschien zijn dan Cata en Delc wel juist geschikt voor je.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Antieke boeken (voor 1700), antieke prenten, en dan natuurlijk wel aangaande het Brabantsche.
Nee dit heb ik niet meer meegemaakt. Heb hem wel natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:42 schreef Koen66 het volgende:
hier toont zich mijn leeftijd, kan me ook nog wel herinneren dat deze nog wel in omloop waren:
[ afbeelding ]
Die is heeeeel veeeel geld waard danquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, volgens wikipedia is 5 guldenmunt sinds 1988, maar ik heb er een uit 1987
jaren 70 waren ze er nog wel, werd wel snel minderquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit heb ik niet meer meegemaakt. Heb hem wel natuurlijk
Geslagen in 87, in omloop gebracht in 88quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, volgens wikipedia is 5 guldenmunt sinds 1988, maar ik heb er een uit 1987
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of er is een logische verklaring voor
De Hugo de Groot tientjes zijn van 1953 en in 1968 kwam Frans Hals. En dat zal niet van de ene op de andere dag geweest zijn. Maar ik kan zo snel even niet vinden wanneer die ingetrokken zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaren 70 waren ze er nog wel, werd wel snel minder
Meest logische ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geslagen in 87, in omloop gebracht in 88
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, nee, Buda z'n verklaring klinkt logisch. Geld moet ook aan regels voldoen natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meest logische ja.Geldig sinds '88 werkt natuurlijk het beste als er wat is om in omloop te brengen. Lollig wel.
Tuurlijk wel. Sommige dingen zijn veel geld waard omdat ze op eoa manier zeldzaam zijn, maar sommige dingen kunnen gewoon echt niet. Tenzij er dus een logische verklaring voor is zoals hier.quote:
paar jaar terug nog in dat geldmuseum geweest kort voordat het slootquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, Fles, Joop heeft klusjes gedaan voor de munt in Utrecht.
Geen briefjes, wel relevant.
Okee, leukquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, Fles, Joop heeft klusjes gedaan voor de munt in Utrecht.
Geen briefjes, wel relevant.
Ze zitten blijkbaar niet meer midden in Utrecht ook. Hoor ik net.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar terug nog in dat geldmuseum geweest kort voordat het sloot
Is dat dicht?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja ben ik ook eens rond de eeuwwisseling in geweest! Leukquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Controle, machine programmeren die controleerde of de munten goed om lagen/goed geslagen waren.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, leukWat voor klusjes dan en zo?
https://www.ad.nl/utrecht(...)vige-kater~a9fe0865/quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat dicht?Daar ben ik ook nog geweest.
Dat is inderdaad nog niet zomaar gezegd. De rondellen (de "kale" metalen plaatjes waar de munten van geslagen worden) worden namelijk aangeleverd MET het randschrift er al in. Op de Guldens stond altijd "God zij met ons" in de rand, de meeste Euromunten hebben gewoon een geribbelde rand, maar de 1 en 2 hebben er geloof ik wel tekst in staan. En die moet dan wel "goed-om" staan, want "verkeerd-om" is dan meteen weer een misslag. Verzamelaars gaan echt keihard op dat soort dingenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:54 schreef IJsdraakje het volgende:
controleerde of de munten goed om lagen
Jammer. Vond het een leuk museum.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/utrecht(...)vige-kater~a9fe0865/
2013 al dus
Dát was het inderdaad, ze moesten goed liggen vóór het slaan!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog niet zomaar gezegd. De rondellen (de "kale" metalen plaatjes waar de munten van geslagen worden) worden namelijk aangeleverd MET het randschrift er al in. Op de Guldens stond altijd "God zij met ons" in de rand, de meeste Euromunten hebben gewoon een geribbelde rand, maar de 1 en 2 hebben er geloof ik wel tekst in staan. En die moet dan wel "goed-om" staan, want "verkeerd-om" is dan meteen weer een misslag. Verzamelaars gaan echt keihard op dat soort dingen
Indy?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog ff (ok, nog wel wat langer dan dat) en ik ben nog wakker als de Indy start![]()
Wie maakt de rondellen dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog niet zomaar gezegd. De rondellen (de "kale" metalen plaatjes waar de munten van geslagen worden) worden namelijk aangeleverd MET het randschrift er al in. Op de Guldens stond altijd "God zij met ons" in de rand, de meeste Euromunten hebben gewoon een geribbelde rand, maar de 1 en 2 hebben er geloof ik wel tekst in staan. En die moet dan wel "goed-om" staan, want "verkeerd-om" is dan meteen weer een misslag. Verzamelaars gaan echt keihard op dat soort dingen
Ja! Wat leuk dan dat hij daar direct mee bezig wasquote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dát was het inderdaad, ze moesten goed liggen vóór het slaan!
een andere boer. Eentje die beter was in het aanbrengen van patronen in een ronddraaiend stuk ijzer dan in het slaan van een afbeelding in een plat stuk.quote:
03:15 uur vandaag en 02:30 ofzo morgenquote:
Er zitten best toffe projecten tussen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Wat leuk dan dat hij daar direct mee bezig was
Hmm... We zullen zien wanneer we omvallen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
03:15 uur vandaag en 02:30 ofzo morgen
Ik ben iig van plan te slapen dan. Ik wil morgen overdag alles zien. Hoogtepunten Indy kijken overdag is wel best.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm... We zullen zien wanneer we omvallen.
Zo’n rondel lijkt me ook wel leuk om te hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een andere boer. Eentje die beter was in het aanbrengen van patronen in een ronddraaiend stuk ijzer dan in het slaan van een afbeelding in een plat stuk.
Joop werd goed gecheckt altijd bij muntbezoeken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n rondel lijkt me ook wel leuk om te hebben
Ja, F1 gaat voor. Helemaal met mogelijk regen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben iig van plan te slapen dan. Ik wil morgen overdag alles zien. Hoogtepunten Indy kijken overdag is wel best.
Ik bedoel óók de F3, de F2 en de Porsche Supercupquote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, F1 gaat voor. Helemaal met mogelijk regen.
Porsche pussycup. Wat een matige seriequote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel óók de F3, de F2 en de Porsche Supercup
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:11 schreef Dr_Flash het volgende:
http://munthunter.nl/view(...)it=rondellen#p146928 Hier heeft iemand een munt gevonden waarbij wel het randschrift maar niet de ribbeltjes aangebracht (zouden) zijn. Je ziet wat scepsis, maar vooral veel interesse
Ik heb wel Ziggo Racingquote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Porsche pussycup. Wat een matige serie![]()
Geen Racingkanaal, dus eh.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb wel Ziggo Racing
En Porsche Supercup keek ik ooit nooit. Maar door de simraces "ken" ik Ten Voorde nu. En er rijden 4 Nederlanders in. Dus dus Porsche Supercup kan er ook nog wel ff bij tussen de andere races en de Q door
Mja, ik heb weinig met Nederlanders in sport. En Porsche Supercup valt zó tegen als je net formulewagens hebt zien rijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb wel Ziggo Racing
En Porsche Supercup keek ik ooit nooit. Maar door de simraces "ken" ik Ten Voorde nu. En er rijden 4 Nederlanders in. Dus dus Lirsche Supercup kan er ook nog wel ff bij tussen de andere races en de Q door
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik heb weinig met Nederlanders in sport. En Porsche Supercup valt zó tegen als je net formulewagens hebt zien rijden.
Het is wel heel anders jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik heb weinig met Nederlanders in sport. En Porsche Supercup valt zó tegen als je net formulewagens hebt zien rijden.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |