quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe niet anders. Ik blaas enorm op.
dat doe ik sowieso ookquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook nog niet zo heel vaak gevlogen en sowieso was het steeds minder dan 2 uur.. Dus heb eigenlijk altijd wel gezorgd dat ik kort voor het boarden naar de WC ben gegaan en na het landen ook vrij snel de WC heb opgezocht..
Ik krijg er last van bij lange vluchten. Naar Londen nooit gehad. Naar Azië wel. De laatste keer was ik er echt beroerd van.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook nog niet zo heel vaak gevlogen en sowieso was het steeds minder dan 2 uur.. Dus heb eigenlijk altijd wel gezorgd dat ik kort voor het boarden naar de WC ben gegaan en na het landen ook vrij snel de WC heb opgezocht..
Krijg er geen natte flamoes van.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus jongens en meisjes: Papiergeld verzamelen is een kei hippe hobbyLuister naar baas Sergey
![]()
Als je er vanaf wilt kun je me altjd DMenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ooit kort buitenlands briefgeld verzameld. Heb toevallig hier ook nog wat liggen. Maar het meest trots ben ik toch op een 5 gulden briefje wat ik hier heb liggen...
Okee. Dat lijkt me vervelend. Ik heb alleen per luchtvervoer Wenen en Praag bezocht.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg er last van bij lange vluchten. Naar Londen nooit gehad. Naar Azië wel. De laatste keer was ik er echt beroerd van.
Nee misschien moet je je even laten omkatten voordat dat mogelijk wordtquote:
Dat zal nog wel gaan maar Australië ofzo durf ik niet zo aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Dat lijkt me vervelend. Ik heb alleen per luchtvervoer Wenen en Praag bezocht.
Ik heb al wel eens overwogen om naar een verkoper te gaan. Dus ik zal kijken of ik dit weekend kan kijken wat ik allemaal heb liggen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je er vanaf wilt kun je me altjd DMen
Die heb ik ook nog. Maar die ligt in Hongarije.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ooit kort buitenlands briefgeld verzameld. Heb toevallig hier ook nog wat liggen. Maar het meest trots ben ik toch op een 5 gulden briefje wat ik hier heb liggen...
Je ex?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog. Maar die ligt in Hongarije.
Op naar de stripclub!quote:
Echte liefde is wat erg hoog gegrepen maar ze is bloedmooi en als ik zin heb in lol dan is er geen leukere chick om samen lol mee te trappen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoest nou met buuf dan? Zit er echte liefde in?
Haha verlieft/vertieft.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte liefde is wat erg hoog gegrepen maar ze is bloedmooi en als ik zin heb in lol dan is er geen leukere chick om samen lol mee te trappen.
Die heeft mij laten lopen. Maar het hoe en waarom ga ik hier niet besprekenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom heb je die laten lopen eigenlijk?
We zijn een open boek en veroordelen noetquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft mij laten lopen. Maar het hoe en waarom ga ik hier niet bespreken
Seks bedoel je. Want lachen kon je niet echt met haar zei je.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte liefde is wat erg hoog gegrepen maar ze is bloedmooi en als ik zin heb in lol dan is er geen leukere chick om samen lol mee te trappen.
Dat kan geen enkele getrouwe man, dus das geen issue.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Seks bedoel je. Want lachen kon je niet echt met haar zei je.
LIVEquote:
Het zit er een beetje tussenin hequote:
Weinig leuke humor maar ze lacht graag en ze is springerig, vrolijk en een beetje dol in haar hoofd dus daar kan ik wel mee uit de voeten.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Seks bedoel je. Want lachen kon je niet echt met haar zei je.
Moeten er maar het beste van maken.quote:
Goh net balliequote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weinig leuke humor maar ze lacht graag en ze is springerig, vrolijk en een beetje dol in haar hoofd dus daar kan ik wel mee uit de voeten.
Huh of je wil Dansen?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lag FOK! er net 10 min uit of kag dat aan mij(n providers)?
Kreeg melding dat de DNS niet werkte oid
Lag aan FOK!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lag FOK! er net 10 min uit of kag dat aan mij(n providers)?
Kreeg melding dat de DNS niet werkte oid
Leuke collectie. Denk dat Fles gaat watertandenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit nu te bladeren in het boekje met al die bankbiljetten. ZItten er gewoon biljetten tussen uit Voormalig Joegoslavië, de DDR en ook een tien Forint biljetje...
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
HEB JULLIE ZO GEMIST JONGENS
Ltvkd en ik dachten het einde der tijden was aangebroken
Cloudflare, wat is het? En wat zijn de voor- en nadelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |