SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers![]()
Ze moeten nog gemergd worden naar het algemene PlayStation topic.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:54 schreef Jimbo het volgende:
gast doe nou niet man, ze zijn gister gemergd.
Nu nog een Dino Crisis.quote:
Dit moet minimaal een proces van een maand zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 14:24 schreef 2dope het volgende:
Ja wel beetje apart dat een paar users "overnight" besloten hebben dat het mergen toch maar gewoon moet plaatsvinden ondanks de uitgebreide discussie en poll van laatst. Zijn een boel mensen nu toch bijgedraaid ofzo?
Wie is nog tegen samenvoegen? Quote me
Jij was ook tegen mergen. Spreek je uit! Niet bang zijn voor de grote boze Jimbo, samen kunnen we hem hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 14:24 schreef DKUp het volgende:
Oh dan moeten we het maar over AC Japan hebben....
Zojuist opgehaald. De laatste PS4-game waarschijnlijk
Ik zou mergen als de ps5 er is zodat we een algemeen PS topic houdenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 14:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dit moet minimaal een proces van een maand zijn.
Stemming tot nu toe;
0 VOOR
14 TEGEN
Ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zit er een verschil qua prestaties tussen twee gebruikte:
- PS4 eerste generatie
- PS4 slim
?
Kwam er na de vraag achter dat ik dit makkelijk had kunnen googelen maar toch bedanktquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja.
https://www.digitalspy.co(...)s4-should-i-upgrade/
Nu al?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 14:24 schreef DKUp het volgende:
Oh dan moeten we het maar over AC Japan hebben....
Zojuist opgehaald. De laatste PS4-game waarschijnlijk
Dit jaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 14:49 schreef Drankster het volgende:
Het is gewoon irritant dat speculaties/geruchten en eindeloze twitter quotes zonder bron door de posts staan van mensen die praten over games die ze spelen op de PS4.
Ik heb dit artikel ff snel geschreven en gepubliceerd voor jequote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Kwam er na de vraag achter dat ik dit makkelijk had kunnen googelen maar toch bedankt
lievvvquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik heb dit artikel ff snel geschreven en gepubliceerd voor je
Als hier de Dark Souls, Bloodbornes, Niohs en Sekiro en die andere game van die hamburgerfatso worden besproken en niet in het PS5-topic zal ik je steunenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 14:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij was ook tegen mergen. Spreek je uit! Niet bang zijn voor de grote boze Jimbo, samen kunnen we hem hebben.
Hamburgerfatso? Miyazaki? Die is niet zo dik tochquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als hier de Dark Souls, Bloodbornes, Niohs en Sekiro en die andere game van die hamburgerfatso worden besproken en niet in het PS5-topic zal ik je steunen![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hamburgerfatso? Miyazaki? Die is niet zo dik toch
Ja, bij filmpjes die voor kinderen zijn bedoeld is de mogelijkheid te reageren uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:12 schreef KennyPowers het volgende:
Of is dat omdat het voor kinderen is? "Youtube kids"
Ha, ik heb een tijdje geleden paw patrol niets te dol voor mijn dochter van 3 gekocht. Elke keer als ze langs komt mag ze een half uurtje spelen, ze vind het fantastisch. Ik ook, want volgend jaar is ze klaar voor super Mario world.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:11 schreef KennyPowers het volgende:
Reacties uitgeschakeld![]()
Kinderserie Paw Patrol onder vuur wegens 'verheerlijken politiegeweld'
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 14:24 schreef 2dope het volgende:
Ja wel beetje apart dat een paar users "overnight" besloten hebben dat het mergen toch maar gewoon moet plaatsvinden ondanks de uitgebreide discussie en poll van laatst. Zijn een boel mensen nu toch bijgedraaid ofzo?
Ah ja wel goedquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, bij filmpjes die voor kinderen zijn bedoeld is de mogelijkheid te reageren uitgeschakeld.
KLB / Dochter (6) vernedert mij met Mario Kartquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ha, ik heb een tijdje geleden paw patrol niets te dol voor mijn dochter van 3 gekocht. Elke keer als ze langs komt mag ze een half uurtje spelen, ze vind het fantastisch. Ik ook, want volgend jaar is ze klaar voor super Mario world.
Wat stroomverbruikquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zit er een verschil qua prestaties tussen twee gebruikte:
- PS4 eerste generatie
- PS4 slim
?
Haha, fantastisch!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:06 schreef KennyPowers het volgende:
KLB / Dochter (6) vernedert mij met Mario Kart
Ik had het laatst geprobeerd met de kleine van 4, maar dan is de controller echt enorm en best complex met verschillende functies.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ha, ik heb een tijdje geleden paw patrol niets te dol voor mijn dochter van 3 gekocht. Elke keer als ze langs komt mag ze een half uurtje spelen, ze vind het fantastisch. Ik ook, want volgend jaar is ze klaar voor super Mario world.
Daarom paw patrol. Heel basic en simpel maar ook wel leuk, want het is paw patrol. Nu leert ze ook meteen wat een kruis,vierkant,driehoek en een cirkel is.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:11 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik had het laatst geprobeerd met de kleine van 4, maar dan is de controller echt enorm en best complex met verschillende functies.
Met de nes had je gewoon 2 knoppen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:58 schreef KennyPowers het volgende:
In elk spel faal ik nu
Ook geen zin in iets nieuws
man man man
Idem, eigenlijk moet ik nog rdr2 uitspelen maar daarvoor moet ik echt gaan zitten en specifiek zin hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Herkenbaar
Nergens zin in qua games. Ik kijk al een week elke avond slechte films. Al was Night School vanavond wel geinig. Moet altijd wel lachen om Kevin Hart.
En hoeveel quotes heb je al?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 14:24 schreef 2dope het volgende:
Ik ben niet boos. Alleen teleur gesteldquote:Op vrijdag 17 juli 2020 14:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij was ook tegen mergen. Spreek je uit! Niet bang zijn voor de grote boze Jimbo, samen kunnen we hem hebben.
Ga je erica platten:Oquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vakantie boys.
Even lekker spelen de komende tijd.
Eerst maar minecraft dungeons afmaken, en Erica.
Verhaal, omgeving en gewoon simpel in elkaar gezet.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:51 schreef blessed19 het volgende:
Sinds 2 dagen ben ik bezig met far cry 3. Laatste keer was echt jaren geleden. Ondertussen heb ik de hele map vrijgespeeld en nog niks gedaan aan het hoofdverhaal.![]()
Damn, fc5 wist me niet echt te boeien. Ik weet niet wat het is maar fc3 is echt tof om te spelen.
Ik denk dat het dat inderdaad is. Fc5 is te overgecompliceerd. Wat vind je van de dawn, is dat de moeite waard?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Verhaal, omgeving en gewoon simpel in elkaar gezet.
New Dawn? Ik heb Primal en New Dawn lekker links laten liggen omdat ik te veel Far Cry minder trek dan Assassin’s Creed.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat inderdaad is. Fc5 is te overgecompliceerd. Wat vind je van de dawn, is dat de moeite waard?
Horizon Zero Dawn, Spider-Man, God of War, AC Japan, The Last Of Us Part II, AC Odyssey Kassandra Edition en Days Gone.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Vakantie![]()
Eerst rise of the tomb raider even uitspelen en dan 5 weken zoeken naar een leuke game
Bijna allemaal gespeeld behalve tlou die haal ik in de salequote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Horizon Zero Dawn, Spider-Man, God of War, AC Japan, The Last Of Us Part II, AC Odyssey Kassandra Edition en Days Gone.
New Dawn is wel beter dan 5quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat inderdaad is. Fc5 is te overgecompliceerd. Wat vind je van de dawn, is dat de moeite waard?
Mongol life matters!!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:45 schreef 2dope het volgende:
Mixed feelings bij Ghosts of Tsushima. Combat is echt heel tof, veel beter dan ik had verwacht. Ook grafisch is 't grotendeels top notch, al voelt 't her en der ook een beetje 'oversaturated' (letterlijk je ogen moeten dichtknijpen bij in-game zon)
Maar het verhaal en de quests, ugh. Er is letterlijk 1 soort quest: "Mongols bad, kill mongols"
Ah, thnx. 4 vond Ik wel tof omdat je met die helikopter meteen naar die zendmasten kan vliegen. Na 3 dan maar new dawn proberen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
New Dawn is wel beter dan 5
Beste is 3, 4, new dawn en 5 overslaan
Oe, had resetera er een topic over? Even kijkenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Liever iets met paars haar of een transgender.
trailer in tweetquote:
FMV game zoals Erika maar dan over een twitch streamertwitter:Slasher twitterde op vrijdag 17-07-2020 om 17:15:12the official PlayStation account released a trailer for a new FMV game before quickly deleting it
i present to you: GAMER GIRL https://t.co/GF477143nF reageer retweet
LOL. Lijkt zelfs mij een kutspel.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
trailer in tweetFMV game zoals Erika maar dan over een twitch streamertwitter:Slasher twitterde op vrijdag 17-07-2020 om 17:15:12the official PlayStation account released a trailer for a new FMV game before quickly deleting it
i present to you: GAMER GIRL https://t.co/GF477143nF reageer retweet
Tekken 8 en/of Tekken Tag Tournament 3quote:Op zaterdag 18 juli 2020 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Woensdag aanstaande is de Bandai Namco showcase. Geef me Xenoverse 3.
1.00 uur 's nachtsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Woensdag aanstaande is de Bandai Namco showcase. Geef me Xenoverse 3.
Full Mature Video?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
trailer in tweet
[tweet="1284144628661460992","19040580","Slasher","http://pbs.twimg.com/profile_images/1550175741/ql_button_normal.png","Fri Jul 17 15:15:12 +0000 2020"]the official PlayStation account released a trailer for a new FMV game before quickly deleting it
i present to you: GAMER GIRL https://t.co/GF477143nF[/tweet]
FMV game zoals Erika maar dan over een twitch streamer
Hoe vind je GoT tot nu toequote:
Niet slecht, maar het voelt aan als een oude Assassin’s Creed en een next gen-wind effect. Klimmen is een flinke stap terug van Infamous.quote:
TikTokGENOTquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:54 schreef KennyPowers het volgende:
Twitter ziet er beter uit op FOK! en je hoeft niet meer te klikken, en we kunnen ook instagram etc. embedden.
Gelukkig houden jullie daar zo van.
test
[twitter]https://twitter.com/PlayStation/status/1283985467348619264[/twitter]
krijg de vraag of ik het wil accepteren, maar de knop doet t nietquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:54 schreef KennyPowers het volgende:
Twitter ziet er beter uit op FOK! en je hoeft niet meer te klikken, en we kunnen ook instagram etc. embedden.
Gelukkig houden jullie daar zo van.
test
[twitter]https://twitter.com/PlayStation/status/1283985467348619264[/twitter]
Had ik ook, moet je even cookies verwijderen en dan doet hij het.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
krijg de vraag of ik het wil accepteren, maar de knop doet t niet
Met je vieze cookiesquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Had ik ook, moet je even cookies verwijderen en dan doet hij het.
Vaag maarja
Waarom? Heb laatst met mn brakke bek er nog over nagedacht na the forest. Blijkbaar beter dat ik het niet gedaan heb.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:49 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Echt spijt dat ik ¤20 heb weggegooid aan Stranded Deep
Traag, onduidelijk en saaiquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom? Heb laatst met mn brakke bek er nog over nagedacht na the forest. Blijkbaar beter dat ik het niet gedaan heb.
Klinkt als FOK!quote:
Alleen heeft de game geen irritante adsquote:
wat ben jij recalcitrant opeens de laatste tijd, heb je zand in je kutje of houdt je kind je elke nacht wakker en reageer je dit af op den foks?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DAN GA JE TOCH LEKKER NAAR RESETETRARARA
Alleen op jou omdat ik gewoon van je hou, en omdat ik zand achter mijn eikelrandje heb én mijn kind mij wakker houdt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat ben jij recalcitrant opeens de laatste tijd, heb je zand in je kutje of houdt je kind je elke nacht wakker en reageer je dit af op den foks?
<3quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alleen op jou omdat ik gewoon van je hou, en omdat ik zand achter mijn eikelrandje heb én mijn kind mij wakker houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |