Dat bleek een shemale te zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:12 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik was wat filmpjes aan het kijken over de 80's cult slasher-film Sleepaway Camp. Je weet wel![]()
[ afbeelding ]
Dus ik keek ook naar het onderstaande filmpje mbt "Return To Sleepaway Camp". Maar holy fuck, ga eens naar 6:39.![]()
![]()
Die kreet is nog iconischer dan die van Tarzan
![]()
Kirk is een held!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Dit. Maar volgens mij had ook captain Kirk die Kaaaaahhhnn schreeuwt.
Jezus... wat een zooi!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:30 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Wat dacht je van Arnold in Troll 2?
[ afbeelding ]
Nouja ik had vergeten cornflakes te kopen, nu kan ik geen kipfilets ermee paneren en dat vind ze altijd lekker.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Het valt niet mee om een land als Duitsland goed te regeren.
Week je het kipfilet ook in met een beetje melk? Dan als je het gaat bakken schijnt dat goed in te werken samen met je paneer.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nouja ik had vergeten cornflakes te kopen, nu kan ik geen kipfilets ermee paneren en dat vind ze altijd lekker.
Buttermilch mijn waarde Stokj.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Week je het kipfilet ook in met een beetje melk? Dan als je het gaat bakken schijnt dat goed in te werken samen met je paneer.
Absoluut waarom naar de KFC gaan, kan dat zelf ook maken en gezonder. In de pan bakken met een beetje olie is goed genoeg. Lekker knapperig ook nog.quote:
En verser lijkt me.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Absoluut waarom naar de KFC gaan, kan dat zelf ook maken en gezonder. In de pan bakken met een beetje olie is goed genoeg. Lekker knapperig ook nog.
Ik doe dat met kruiden van johnnie boer en daarna kruidenpasta.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Week je het kipfilet ook in met een beetje melk? Dan als je het gaat bakken schijnt dat goed in te werken samen met je paneer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |