Ik denk dat Koeman ze niet voor de bank haalt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:21 schreef Generationalpha het volgende:
Met de overgang van Depay en De Wijn naar Barca loop je toch wel het risico dat je scorende vermogen er enorm op achteruit gaat. (Mochten ze op de bank belanden, wat ik niet onwaarschijnlijk acht.)
Die 2 zijn voor 70 procent verantwoordelijk voor alle Oranje-goals onder Koeman.
Tja, natuurlijk krijgen ze van een Nederlandse trainer iets meer krediet maar de concurrentie op hun posities is gigantisch.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Koeman ze niet voor de bank haalt.
Als Suarez vertrekt heeft Barça alleen Braithwaite nog voor de spitsquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tja, natuurlijk krijgen ze van een Nederlandse trainer iets meer krediet maar de concurrentie op hun posities is gigantisch.
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Suarez vertrekt heeft Barça alleen Braithwaite nog voor de spits
Depay lijkt mij geen Barcelona-speler.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:21 schreef Generationalpha het volgende:
Met de overgang van Depay en De Wijn naar Barca loop je toch wel het risico dat je scorende vermogen er enorm op achteruit gaat. (Mochten ze op de bank belanden, wat ik niet onwaarschijnlijk acht.)
Die 2 zijn voor 70 procent verantwoordelijk voor alle Oranje-goals onder Koeman.
Bron?quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cillessen; Hateboer, Veltman, Van Dijk, Aké; De Roon, Frenkie de Jong, Wijnaldum; Bergwijn, Depay, Promes
Je moet er wel rekening mee houden dat Lodeweges een kuttrainer isquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cillessen; Hateboer, Veltman, Van Dijk, Aké; De Roon, Frenkie de Jong, Wijnaldum; Bergwijn, Depay, Promes
De Roonquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, centraal.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veltman als linksback? Oké dan.
Aké en veltman schijnen beiden te spelen. Doe dan gewoon Wijndal linksbackquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:53 schreef PSVCL het volgende:
Depay op de positie van Promes,Luukinho in de spits
Ake voor Veltman
Valt wel mee toch? Dit elftal kan het elftal van Polen echt wel verslaan, je hebt altijd nog van Dijk achterin spelen.quote:
Het gebrek aan creativiteit is enorm, dat De Roon telkens weer wordt opgesteld vind ik echt bizar. De verdediger staat met Hateboer en Veltman erbij vanavond nou ook niet bepaald lekker.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Dit elftal kan het elftal van Polen echt wel verslaan, je hebt altijd nog van Dijk achterin spelen.
Tuurlijk is het geen elftal vol geweldenaren maar De Roon en zeker Hateboer zijn allebei wel degelijk. Veltman speelt ook alleen omdat De Vrij is afgehaakt natuurlijk, al had ik liever Wijndal zien spelen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het gebrek aan creativiteit is enorm, dat De Roon telkens weer wordt opgesteld vind ik echt bizar. De verdediger staat met Hateboer en Veltman erbij vanavond nou ook niet bepaald lekker.
Ben allang blij als we winnen vanavond.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tuurlijk is het geen elftal vol geweldenaren maar De Roon en zeker Hateboer zijn allebei wel degelijk. Veltman speelt ook alleen omdat De Vrij is afgehaakt natuurlijk, al had ik liever Wijndal zien spelen.
Ook een optie iddquote:Op vrijdag 4 september 2020 17:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Aké en veltman schijnen beiden te spelen. Doe dan gewoon Wijndal linksback
Dan is er tenminste één iemand die het iets kan schelen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:27 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ben allang blij als we winnen vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |