Virgil is geen middenvelder.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bizar dat hij een geblesseerde middenvelder thuis liet ja, maar wel de vaste CV van de nr2 van de Eredivisie meenam die in het zelfde systeem speelde als vGaal voor ogen had.
Haha jezus ik ben lekker wakker, ik dacht dat je van de Vaart bedoeldequote:Op maandag 31 augustus 2020 09:26 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Virgil is geen middenvelder.
Lol. Volgens mij was dat juist een transfer die echt niemand begreep (behalve bij Ajax) waar ook best veel gezeik over was.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha jezus ik ben lekker wakker, ik dacht dat je van de Vaart bedoelde
Ook van Dijk was toen niet zo gek, hij speelde toen nog net een seizoen bij Celtic en bij Groningen was hij nooit enorm opgevallen. Ajax koos nog een seizoen eerder vdHoorn boven vDijk en niemand die die keuze toen écht vreemd vond. vDijk heeft zich geweldig ontwikkeld maar zes jaar geleden was hij nog niet de vDijk van nu.
Ja dit, er waren weinig mensen blij met die aankoop omdat hij al verschrikkelijke blunders had bij Utrecht en Jong Oranje.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lol. Volgens mij was dat juist een transfer die echt niemand begreep (behalve bij Ajax) waar ook best veel gezeik over was.
Op Gijp na niet veel nee, klopt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dit, er waren weinig mensen blij met die aankoop omdat hij al verschrikkelijke blunders had bij Utrecht en Jong Oranje.
Al waren nog niet veel mensen overtuigd van Virgil dus dat klopt ook wel.
Volgens mij begon het gezeik over vdHoorn pas na die bizarre blunder op het jeugd EK, maar ik kan mij niet meer herinneren of dit voor of na de transfer was. Ik weet nog wel dat vdHoorn een tijdje gehyped werd en dat dit daarna enorm snel afkoelde.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lol. Volgens mij was dat juist een transfer die echt niemand begreep (behalve bij Ajax) waar ook best veel gezeik over was.
Het probleem was dat iedereen een mening had over Van Dijk terwijl niemand ooit de Schotse competitie keek. Hij was daar al snel de beste speler van de competitie, maar veel mensen vonden dat ie nooit goed genoeg kon zijn omdat het "maar Celtic was". Pas toen ie naar Southampton ging debuteerde hij in Oranje, maar 1,5 jaar voor het debuut van De Ligtquote:Op maandag 31 augustus 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook van Dijk was toen niet zo gek, hij speelde toen nog net een seizoen bij Celtic en bij Groningen was hij nooit enorm opgevallen. Ajax koos nog een seizoen eerder vdHoorn boven vDijk en niemand die die keuze toen écht vreemd vond. vDijk heeft zich geweldig ontwikkeld maar zes jaar geleden was hij nog niet de vDijk van nu.
Dat EK was erna maar hij had die rare eigen goal volgens mij ook al gehad. Bijna niemand zag hem graag komen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij begon het gezeik over vdHoorn pas na die bizarre blunder op het jeugd EK, maar ik kan mij niet meer herinneren of dit voor of na de transfer was. Ik weet nog wel dat vdHoorn een tijdje gehyped werd en dat dit daarna enorm snel afkoelde.
wie is iedereen? Het gaat toch om de coach die hem wel of niet selecteert, ik meen dat Van Gaal hem slordig/te laconiek vond.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het probleem was dat iedereen een mening had over Van Dijk terwijl niemand ooit de Schotse competitie keek. Hij was daar al snel de beste speler van de competitie, maar veel mensen vonden dat ie nooit goed genoeg kon zijn omdat het "maar Celtic was". Pas toen ie naar Southampton ging debuteerde hij in Oranje, maar 1,5 jaar voor het debuut van De Ligt
Ik probeer te verklaren waarom de roep om Van Dijk toen niet groot was en die twijfels leefden niet alleen bij het publiek blijkbaar.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie is iedereen? Het gaat toch om de coach die hem wel of niet selecteert, ik meen dat Van Gaal hem slordig/te laconiek vond.
terug kijken is altijd moeilijk omdat de Van Dijk van nu heel goed is, ik kan me van hem geen wedstrijden in of voor 2014 meer herinneren maar Van Gaal kennende zal hij toen echt wel z'n redenen gehad hebben en die zullen niet persoonlijk zijn maar gewoon voetbaltechnisch.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik probeer te verklaren waarom de roep om Van Dijk toen niet groot was en die twijfels leefden niet alleen bij het publiek blijkbaar.
Meen dat De Vrij toen als beste verdediger van het WK werd uitgeroepen, dus je kan ook zeggen dat Loewie dat uitstekend gezien had.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/sport/d(...)-aanvaller~a5fa4272/quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Meen dat De Vrij toen als beste verdediger van het WK werd uitgeroepen, dus je kan ook zeggen dat Loewie dat uitstekend gezien had.
zeker, door met 5 verdedigers te spelenquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Meen dat De Vrij toen als beste verdediger van het WK werd uitgeroepen, dus je kan ook zeggen dat Loewie dat uitstekend gezien had.
En juist dat maakte het vrij slim om gewoon de verdediging van Feyenoord te selecteren die al ingespeeld waren op elkaar in dit systeem (buiten Nelom en Mathijsen om overduidelijke redenen). Indi speelde ook prima dat WK, alleen Janmaat deed het niet echt goed.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, door met 5 verdedigers te spelen
Dit staat haaks op het Totale Mens principequote:Op maandag 31 augustus 2020 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
terug kijken is altijd moeilijk omdat de Van Dijk van nu heel goed is, ik kan me van hem geen wedstrijden in of voor 2014 meer herinneren maar Van Gaal kennende zal hij toen echt wel z'n redenen gehad hebben en die zullen niet persoonlijk zijn maar gewoon voetbaltechnisch.
Jammer dat Koeman en de Vrij niet echt dikke vriendjes zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen slechte? Met afstand de beste. De enige wereldtopper die we hebben.quote:
Hij deed het af en toe aardig bij U, maar die 4-0 tegen AZ weet iedereen ongetwijfeld nog ja. Toen was er ook veel kritiek op Netto.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat EK was erna maar hij had die rare eigen goal volgens mij ook al gehad. Bijna niemand zag hem graag komen.
Gebeurde volgens mij de vorige keer ook al toen ie uitzicht had op een basisplekquote:
Schuurs in Oranjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |