Daar moest ik gelijk aan denken. Ten Cate kom op zeg.quote:Op zondag 6 september 2020 12:47 schreef Fargo het volgende:
[..]
De diversiteitscommisie werpt nu al zijn vruchten af.
quote:Op zondag 6 september 2020 13:50 schreef TLC het volgende:
Volgens de Roon zit Kees Jansma maar wat uit zn nek te lullen want niemand heeft ten Cate genoemd
https://nos.nl/artikel/23(...)referentiekader.html
Vergeet Sparta niet!quote:Op zondag 6 september 2020 13:43 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zoals die landen waar Ten Cate de laatste tien jaar een lekkere boterham verdiend heeft
Al Ahli FC
Umm-Salal SC
Shandong Luneng Taishan
Al-Jazira
Al-Wahda
Al-Ittihad
Ja oke leuk weerquote:Op zondag 6 september 2020 14:20 schreef Generationalpha het volgende:
Enkele xG-plots van recente wedstrijden die aantonen hoe weinig Nederland eigenlijk creëert.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, Rotterdam is kut maar om te stellen dat ze daar slaven drijven gaat me weer een beetje te ver.quote:Op zondag 6 september 2020 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vergeet Sparta niet!
Maar tis verder wel een beetje schaamteloos ja.
Hey we worden niet zonder reden havenslaven genoemdquote:Op zondag 6 september 2020 14:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nou ja, Rotterdam is kut maar om te stellen dat ze daar slaven drijven gaat me weer een beetje te ver.
Dat hij afgeschreven is door wat opportunisten op basis van helemaal niks zegt mij weinig.quote:
Daarom maar kappen met De Roon opstellen in dat soort potjes die niks toevoegt.quote:Op zondag 6 september 2020 14:20 schreef Generationalpha het volgende:
Enkele xG-plots van recente wedstrijden die aantonen hoe weinig Nederland eigenlijk creëert.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens. De spelers die de kansen moeten verzilveren (80 procent Depay) doen dat nog best goed. Punt is vooral dat er verder veel te weinig gecreëerd wordt.quote:Op zondag 6 september 2020 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom maar kappen met De Roon opstellen in dat soort potjes die niks toevoegt.
Die 2 mogen niet eens ademen in zijn buurt als het aankomt op oefenstof etc . Maarja dat korte lontje hequote:Op zondag 6 september 2020 13:45 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Toch vind ik het geen hele slechte keus. Beter dan Drank of Cocu. @:Powerloungen .
Hier had gewoon een middenveld kunnen staan met Frenkie, vd Beek en Wijnaldum inderdaad, dat brengt aanvallend een stuk meer.quote:Op zondag 6 september 2020 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom maar kappen met De Roon opstellen in dat soort potjes die niks toevoegt.
quote:Op zondag 6 september 2020 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederlander
Mag ook buitenlander zijn
Uh, ja oke.quote:Op zondag 6 september 2020 19:31 schreef Generationalpha het volgende:
Dé wedstrijd die ons de vorige keer het WK kostte.![]()
[ afbeelding ]
Ik zie hier buiten die beschamende pot tegen Noord-Ierland niets geksquote:Op zondag 6 september 2020 14:20 schreef Generationalpha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat opvalt is dat er bijvoorbeeld in die wedstrijden tegen Duitsland en Estland veel meer goals werden gemaakt dan je op basis van de expected goals mag verwachten. Dat is positief maar het geeft dus te denken over de creativiteit.quote:Op zondag 6 september 2020 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie hier buiten die beschamende pot tegen Noord-Ierland niets geks
Dat is volgens mij niet heel ongebruikelijk. Maar het is wel een risico inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2020 19:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat opvalt is dat er bijvoorbeeld in die wedstrijden tegen Duitsland en Estland veel meer goals werden gemaakt dan je op basis van de expected goals mag verwachten. Dat is positief maar het geeft dus te denken over de creativiteit.
Volgens mij moeten ze na hun debuut sowieso een liedje zingen voor de groep, dus prima idee.quote:Op zondag 6 september 2020 19:32 schreef fetX het volgende:
Kunnen we Gravenberch anders niet gewoon voor de groep zetten?
@:jr-style-93
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |