Noppoff dusquote:
Jammerquote:
Wat is er mis met robertson??quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jammer
Als er 1 speler is die er wat mij betreft niet snel genoeg uit kan liggen dan is dat wel eeeeh Robertson.
Maar Selby is nr 2.
Je hebt gewoon soms mensen die je om een of andere reden niet aanstaan. Bij mij is Robertson zo iemand.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat is er mis met robertson??
Morgen robertson en o'sullivan, beter kan niet.
dat heb ik met Selbyquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt gewoon soms mensen die je om een of andere reden niet aanstaan. Bij mij is Robertson zo iemand.
Ik ga voor winst van Ding 13-10. Het trouwens nog niet best wat O'Sullivan laat zienquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:02 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is jullie prognose bij Ronnie - Ding ? Ik ga voor 13-11 Ronnie
Waar is het te zien?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ik ga voor winst van Ding 13-10. Het trouwens nog niet best wat O'Sullivan laat zien
Ik ook en dat heb ik OOK geregeld met Selbyquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt gewoon soms mensen die je om een of andere reden niet aanstaan. Bij mij is Robertson zo iemand.
ES2 maar ze zitten daar in de intervalquote:
Prachtig van 2 snookers teruggekomen, en dan zelf zomaar compleet de blauwe bal missen. Haha, heel gek moment.quote:
Gaat hem niet worden ben ik bang...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |