quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
Zomerschema:
Talkshow Op1 gaat deze zomer op weekdagen door vanwege de coronacrisis. Er schuiven twee nieuwe duo's aan: Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen (VPRO) en Margje Fikse en Kefah Allush (EO). Giovanca Ostiana en Tijs van den Brink zijn daardoor deze zomer niet te zien.
Na de zomer keert dat koppel weer terug. BNNVara-duo's Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (nu te zien op maandag) en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (op vrijdagen) nemen afwisselend de maandagen voor hun rekening, laat de NPO weten. Op dinsdag zijn in juli en augustus Margje Fikse en Kefah Allush te zien. De vrijdagen zijn voor Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen. Voor de woensdagen en donderdagen verandert er niets: dan zijn Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (op woensdag namens Omroep MAX) te zien en Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck (donderdag, WNL).
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik op een avond dacht van ik neem een abo kreeg ik toevallig een ban.
Toen besefte ik mij dat het niet verstandig is om een abo te nemen omdat ik soms dingen post waar onze grote leiders niet vrolijk van worden
Moet de site wel gewoon goed werken, anders zonde van mijn geldquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon een abo'tje nemen...kost je hooguit een uurtje harken in de tuin
Ik heb niets te verbergenquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:41 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Eens hoor en je kunt niet anoniem betalen.
Ik denk dat deze vrouw gewoon wil dat er aandacht komt voor de kwestie en er niet weer gewoon een "Marokkanenprobleem" van wordt gebruikt.quote:
quote:
Ik ga eens ff zoeken... volgens mij waren ze getint...quote:
*hoogopgeleidquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:43 schreef Bocaj het volgende:
Verrassend dat die ouders hoog opgeleid waren...
De Opsporing Verzocht kijkers.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:43 schreef Bocaj het volgende:
Verrassend dat die ouders hoog opgeleid waren...
als iemand mijn echtgenote doodsteekt ga ik niet denken, oh zielige jongetjes, uit wat voor omgeving ze ook komenquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat deze vrouw gewoon wil dat er aandacht komt voor de kwestie en er niet weer gewoon een "Marokkanenprobleem" van wordt gebruikt.
Ik afgelopen mei om mijn auto een beurt te geven, zwart is altijd goedkoperquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:46 schreef Monolith het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst geld uit de muur heb getrokken.
Ja dat is stereotype stoere internetpraat. Het ligt vaak wel wat anders als mensen echt met zo'n situatie worden geconfronteerd.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als iemand mijn echtgenote doodsteekt ga ik niet denken, oh zielige jongetjes, uit wat voor omgeving ze ook komen
nou nee, dat is verschil in karakter en hoe je naar de wereld kijkt wellicht, geen stoere internetpraatquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat is stereotype stoere internetpraat. Het ligt vaak wel wat anders als mensen echt met zo'n situatie worden geconfronteerd.
makkelijk typen vanachter je toetsenbordquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat is stereotype stoere internetpraat. Het ligt vaak wel wat anders als mensen echt met zo'n situatie worden geconfronteerd.
Zijn probleemquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:50 schreef Bocaj het volgende:
NWS / Man doodgestoken bij pinautomaat Hoofddorp
Dat kun je helemaal niet beoordelen. Grappig genoeg zie je ook in onderzoeken dat mensen altijd maar schreeuwen over te lichte straffen, maar als ze echt de inhoud van zaken voorgelegd krijgen toch opeens genuanceerder zijn. Als je de details niet kent, de personen niet kent en alleen maar "steekpartij met dodelijke afloop" hoort, dan reageer je heel anders en voor veel mensen is dat nogal primair.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
nou nee, dat is verschil in karakter en hoe je naar de wereld kijkt wellicht, geen stoere internetpraat
Ik approve this messagequote:
Prima post ditquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal niet beoordelen. Grappig genoeg zie je ook in onderzoeken dat mensen altijd maar schreeuwen over te lichte straffen, maar als ze echt de inhoud van zaken voorgelegd krijgen toch opeens genuanceerder zijn. Als je de details niet kent, de personen niet kent en alleen maar "steekpartij met dodelijke afloop" hoort, dan reageer je heel anders en voor veel mensen is dat nogal primair.
als je buitenstaander bent misschien, niet als het je geliefde is die voor je neus is gedood tijdens een roofovervalquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal niet beoordelen. Grappig genoeg zie je ook in onderzoeken dat mensen altijd maar schreeuwen over te lichte straffen, maar als ze echt de inhoud van zaken voorgelegd krijgen toch opeens genuanceerder zijn. Als je de details niet kent, de personen niet kent en alleen maar "steekpartij met dodelijke afloop" hoort, dan reageer je heel anders en voor veel mensen is dat nogal primair.
Rusland is groot, eng en apart.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Rusland heeft veel minder Corona-doden dan Zuid-West Europa. Snap dit Rusland-bash onderwerp niet zo.
kwestie van labeltje wel of niet plakkenquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Rusland heeft veel minder Corona-doden dan Zuid-West Europa. Snap dit Rusland-bash onderwerp niet zo.
Deze bewaren wequote:Op donderdag 16 juli 2020 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Als @:danny zijn forum weer werkbaar krijgt neem ik een abo
wat is er nu mis danquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Posten via pc is weer kut, blijft hangen, kan posts ook niet wijzigenquote:
Heb ik ook last van... en even later weer wel...quote:
Geen probleem op mijn MacBook Pro.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Posten via pc is weer kut, blijft hangen, kan posts ook niet wijzigen
Betekent dat een revolutie in KLB niet wordt weggemod? Kunnen we eindelijk bij opstand komen tegen de dictatuur?quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Posten via pc is weer kut, blijft hangen, kan posts ook niet wijzigen
Pak je kans, DIT is het moment!quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Betekent dat een revolutie in KLB niet wordt weggemod? Kunnen we eindelijk bij opstand komen tegen de dictatuur?
Als je een abo hebt, IS het forum een stuk minder traag.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:00 schreef svann het volgende:
[..]
Als je een abo hebt, IS het forum een stuk minder traag.
Dan nog moet het voor iedereen te doen zijnquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:00 schreef svann het volgende:
[..]
Als je een abo hebt, IS het forum een stuk minder traag.
Abo nemen, al is het het magerste abootje.quote:
RamosGODquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Real Madrid is kampioen van Spanje. Waarom krijg ik daarvan een pushbericht
Geen Sex voor de Buch?quote:
Post gezetquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
KLB / KLB revolutie
Het is niet echt een topper geworden
Je ziet alleen notes van een week eerder, dus dat was hooguit in deze reeks.quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Nu ik zit te kijken zie ik dat ik weer een note heb gepakt in dit topic
WANBELEID!
Ik vind 13 maanden voor 20,70 aardig aan de prijs voor een forum vol met kurenquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:02 schreef svann het volgende:
[..]
Abo nemen, al is het het magerste abootje.
(Zou wel erg budget zijn, maar dat is geen abo ook.)
Dat bedoel ik ook, wijsneusquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:04 schreef svann het volgende:
[..]
Je ziet alleen notes van een week eerder, dus dat was hooguit in deze reeks.
Ik alleen de smeekbede om mijn adblock uit te zetten, WIN!quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik gebruik geen adblocker en ik moet eerst 3 advertenties wegklikken
Eensquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Ik keek altijd Cartoon Network, Tom & Jerry was mijn favoriet
Dat zie je nog steeds op franse tv voorbij komen!quote:
Met een abo zijn de kuren door het niet meer trage laden van ads gedecimeerd.quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind 13 maanden voor 20,70 aardig aan de prijs voor een forum vol met kuren
quote:
Beste serie ooit op de tv, nog nooit zo hard gelachenquote:
RIP Beerke uit Leeuwardenquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beste serie ooit op de tv, nog nooit zo hard gelachen
Wat werkt er niet dan?quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga het vanzelf ontdekken als admin @Danny het probleem heeft opgelostquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:08 schreef svann het volgende:
[..]
Met een abo zijn de kuren door het niet meer trage laden van ads gedecimeerd.
En het oogt een stuk strakker.
Op hem drink ik een kist bier leeg, net als op JolkeGodquote:
Na het reageren blijft alles weer hangen, kan posts niet wijzigen.quote:
Moet iedere keer F5 gebruiken om dingen in te laden en er door te krijgenquote:
Ik heb laatst The Godfather gezien, mooie film, maar wel extreem traag vergeleken met films van tegenwoordigquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:12 schreef Ronald het volgende:
Als je nu Wedden Dat met Jos Brink zou zien, dan valt op hoe extreem traag alles ging
Het probleem is dat te weinig mensen een abo nemen om het forum dat ze blijkbaar graag bezoeken te steunen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga het vanzelf ontdekken als admin @:danny het probleem heeft opgelost
Daar klaag ik dan ook niet overquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:14 schreef svann het volgende:
[..]
Het probleem is dat te weinig mensen een abo nemen om het forum dat ze blijkbaar graag bezoeken te steunen.
Aangezien het forum niet van de lucht kan leven moeten er wel ads gekaatst worden.
Heb hier nergens last van...heb dan ook een (cheapass) abo. ;-)quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet iedere keer F5 gebruiken om dingen in te laden en er door te krijgen
Heb zelf ads aan staan maar heb er geen last van. Anderen in dit topic wel? Heb je toevallig plugins in je browser draaien?quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet iedere keer F5 gebruiken om dingen in te laden en er door te krijgen
Ik heb fok in mijn whitelist staan!quote:
testquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb zelf ads aan staan maar heb er geen last van. Anderen in dit topic wel? Heb je toevallig plugins in je browser draaien?
Ik heb ze nu ook aanstaan en het werkt wel beterquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb zelf ads aan staan maar heb er geen last van. Anderen in dit topic wel? Heb je toevallig plugins in je browser draaien?
Dit dus...gewoon een abo nemen en je hebt een soepel lopende site zonder irritante reclames. Het goedkoopste abo kost amper een biertje per maand.quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:14 schreef svann het volgende:
[..]
Het probleem is dat te weinig mensen een abo nemen om het forum dat ze blijkbaar graag bezoeken te steunen.
Aangezien het forum niet van de lucht kan leven moeten er wel ads gekaatst worden.
Welkom terug. Vergeet niet evt de ads uit te zetten op de settingspaginaquote:
Ga ik doenquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Welkom terug. Vergeet niet evt de ads uit te zetten op de settingspagina
Nee hoorquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:24 schreef svann het volgende:
[..]
Zo'n pijn doet een klein abootje toch niet?
Is dat zo? Of is het een en - en verhaal.quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:14 schreef svann het volgende:
[..]
Aangezien het forum niet van de lucht kan leven moeten er wel ads geplaatst worden.
Ik denk dat je iets mist. Momenteel komen we flink tekort namelijk, want Corona. Dat er maar iets van 3 verschillende ads draaien verraadt al een beetje dat de advertentiemarkt compleet is ingestort. Ik hang het alleen wat minder aan de grote klok, omdat het vaak wel gezeik oplevert van de usual suspects die stug blijven roepen dat ik m'n zakken loop te vullen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 06:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat zo? Of is het een en - en verhaal.
Ik zie @:Danny nooit meer iets posten dat het slecht zou gaan met FOK en dat kosten inkomsten niet dekken. Of mis ik iets?
quote:Viroloog Marion Koopmans.
Wat er allemaal voor een viezigheid door het riool gaat, dat willen we het liefst niet weten. Maar het riool heeft ook een ongekende schoonheid. Voor onderzoekers, tenminste. Want die kunnen daar detecteren hoe het er met onze gezondheid aan toe is. Want waar is er sprake is van overmatig drugsgebruik en belangrijker nog in deze tijden: op welke plekken is er een nieuwe corona-uitbraak te zien? We praten erover met onderzoekers van het KWR, Gertjan Medema en Thomas ter Laak.
Een bijzonder debuut van presentator en journalist Hanneke Groenteman, want ze schreef voor het eerste een jeugdroman. ‘De Battle’ gaat over een onverwachte vriendschap tussen twee tienermeisjes: hockeymeisje Hanna en de uit Syrië gevluchte Yara, die in een AZC woont. Vanavond bij Op1 vertelt Groenteman er alles over.
Het Britse Koningshuis is het meest besproken Koningshuis van de wereld. Niet alleen vanwege de eeuwenoude tradities en het langstzittende staatshoofd, Queen Elizabeth, maar vooral vanwege alle affaires, uitspattingen en intriges. Hoe de Britse Royals keer op keer in de problemen raken, is te zien in de documentaire-serie ‘The Windors’. Bij Op1 praten royaltyverslaggever Jeroen Snel en correspondent Lia van Bekhoven erover.
Maar wel goed tv was het.quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:12 schreef Ronald het volgende:
Als je nu Wedden Dat met Jos Brink zou zien, dan valt op hoe extreem traag alles ging
Giovanca "gecondoleerd met je levende moeder" Ostianaquote:
Zag haar net bij Op Vrijdag, Giovanca is liefquote:
Ze lijkt ook wel een beetje op de zus van Johan.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:17 schreef Martinello het volgende:
Deze vrouw is een kruising van Rod Stewart en Connie Palmen.
Toch wel één van de meest respectabele virologen in Nederland. Vind haar verhalen ook altijd prima genuanceerd.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:17 schreef Martinello het volgende:
Deze vrouw is een kruising van Rod Stewart en Connie Palmen.
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch wel één van de meest respectabele virologen in Nederland. Vind haar verhalen ook altijd prima genuanceerd.
Nou ja, ik weet niet hoeveel wetenschappers er in een lab bezig zijn om Rod Stewart met Connie Palmen te kruisen, maar ik vermoed dat het er vrij weinig zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:19 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.
Dit dus. Niks mis met Tuinesië of Balkonia.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
Niet op vakantie geweest dit jaar, ben er niet ongelukkiger van geworden
Eensquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus. Niks mis met Tuinesië of Balkonia.
Ligt iets lastiger voor mensen die al in januari hadden geboekt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:23 schreef Martinello het volgende:
Gewoon in 2020 even binnen de landsgrenzen blijven, veel beter.
Ben nog op zoek naar een retro maisdoolhof in de buurt van de Sallandse heuvelrug.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Of je gaat een jaartje niet naar het buitenland
Gewoon, je verlies nemen imoquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ligt iets lastiger voor mensen die al in januari hadden geboekt.
Maar wie gaat controleren of men bij terugkomst ook daadwerkelijk in quarantaine gaat?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:25 schreef monkyyy het volgende:
Als je in oranje gebied uitstapt, verspil je al je rechten.
Geld zien verdampen word je hard van.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zuurverdiende euro's door het putje spoelen gaat men niet snel doen.
Ik zit er niet op te wachten, maar hoorde toch van collega's dat vrijwel alles in Nederland vol zit.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:27 schreef svann het volgende:
Wat een onzin.
Er zijn nog genoeg hotels en B&B's in Nederland te boeken momenteel.
Heb ik gedaan, heeft mij uiteindelijk 150 gekost, jammer dan.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ligt iets lastiger voor mensen die al in januari hadden geboekt.
Maar de Telegraaf schreef...quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:27 schreef svann het volgende:
Wat een onzin.
Even zoeken misschien.
Klopt, genoeg te vinden voor een normale prijsquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:27 schreef svann het volgende:
Wat een onzin.
Even zoeken misschien.
Misschien wel op Texel of Zandvoort.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:28 schreef Monolith het volgende:
Ik zit er niet op te wachten, maar hoorde toch van collega's dat vrijwel alles in Nederland vol zit.
Zuur, maar de schade valt dan nog mee. Volgend jaar weer nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, heeft mij uiteindelijk 150 gekost, jammer dan.
Zo is hetquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zuur, maar de schade valt dan nog mee. Volgend jaar weer nieuwe kansen.
Telegraaf, niet gekliktquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:32 schreef Bocaj het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)se-kust-onbetaalbaar
Moet gewoon eens gaan werken voor zijn coronageldquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:35 schreef Zipportal het volgende:
Duo is kapot. Die gast zegt ook niet veel.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Nadia is erg prettig qua gesprekken voeren
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:35 schreef Zipportal het volgende:
Duo is kapot. Die gast zegt ook niet veel.
Zeggen ze gewoon zodat als het mocht komen dat ze gelijk hadden.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:37 schreef Bocaj het volgende:
The fucking media WIL een 2e golf.... Kunnen ze lekker het jaar mee vol lullen!
En als het niet komt dat ze ongelijk hebben?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeggen ze gewoon zodat als het mocht komen dat ze gelijk hadden.
Prins Charles HAD it all!!! He had it all... Fucking idiot!quote:
Zou haar gewoon doen hoor, beetje dat blauwe bloed rondpompenquote:
Nou zegquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou haar gewoon doen hoor, beetje dat blauwe bloed rondpompen
Ik denk dat het weer begint in het najaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En als het niet komt dat ze ongelijk hebben?
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:42 schreef matthijst het volgende:
Alexia
https://twitter.com/AlptekinAkdogan/status/1268919749448216576
Nu al verpestquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:42 schreef matthijst het volgende:
Alexia
Is dat serieus waar "ophef" over is? Laat dat kind lekker.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:42 schreef matthijst het volgende:
Alexia
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:43 schreef vuvuzela het volgende:
En nog een?
https://twitter.com/Nigel_vS/status/1269218122088812546
Daar beleven ze nog wat mee..quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:43 schreef vuvuzela het volgende:
En nog een?
Helemaal woke om net dat ene woord nigga niet mee te zingen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:42 schreef matthijst het volgende:
Alexia
Eenschquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind deze vrouw zeer vermoeiend, saai en godsgruwelijk lelijk
ze heeft betere moves dan haar donkere vriendinquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:43 schreef vuvuzela het volgende:
En nog een?
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:42 schreef matthijst het volgende:
Alexia
Ben blij dat ze dit frank en vrij kan en mag doen!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:43 schreef vuvuzela het volgende:
En nog een?
Niet van paps, want die laat het verwijderen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ben blij dat ze dit frank en vrij kan en mag doen!
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:45 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Helemaal woke om net dat ene woord nigga niet mee te zingen.
Reverse Gangbangquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:45 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
ze heeft betere moves dan haar donkere vriendin
Misschien in de winter om de openhaard aan te steken.quote:
Alleen om de open haard mee aan te stekenquote:
Das een figurantquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:45 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
ze heeft betere moves dan haar donkere vriendin
Ze heeft een bypass gehad...quote:
Of bij de kinderopvangquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:58 schreef svann het volgende:
Wat is er erg aan om een kind met zijn nannies 'alleen' te laten?
Er logeren wel meer kleuters bij familie ofzo.
Stukje geschiedenis..quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is allemaal van voor mij tijd, kan mij niet echt boeien
Dat ongeluk kan ik mij nog goed herinneren.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is allemaal van voor mij tijd, kan mij niet echt boeien
Vind ik erg boeiend, maar dit kan mij op één of andere manier niet rakenquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ongeluk kan ik mij nog goed herinneren.(opa spreekt)
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
De vrouwen vanavond zijn niet zo best, in alles
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:08 schreef Jemoederniet het volgende:
Denk dat Alexia ook wel met een zwarte man thuiskomt.
Of een fokker. Sowieso 30cmquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:08 schreef Jemoederniet het volgende:
Denk dat Alexia ook wel met een zwarte man thuiskomt.
quote:In België gaat het de verkeerde kant op met de coronabesmettingen; de persconferenties zijn terug en maatregelen dreigen. De Belgische Jaap van Dissel, Marc van Ranst, praat er vanavond over bij Op1. Hij is ervan overtuigd dat de tweede golf in België is begonnen.
Abe Lenstra, het Friese volkslied, en het blauwwitte shirt met de zeven herkenbare pompeblêden. Dit kan natuurlijk maar over 1 voetbalclub gaan: sc Heerenveen bestaat vandaag op de kop af 100 jaar! De club die al jaren niet meer is weg te denken uit de Eredivisie, maar nog nooit de landstitel wist te bemachtigen. Waar spitsen als Ruud van Nistelrooij en Klaas-Jan Huntelaar groot werden. Maar bovenal de dorpsclub die door zowat iedere sportfanaat gewaardeerd wordt, of je nou Fries bent of niet. Hoe dat komt, vertellen Foppe de Haan en Frits Barend bij Op1.
Huilende mensen die elkaar in de armen vallen, kussen en knuffelen bij het weerzien: duidelijk beelden van vóór de anderhalve-meter-samenleving. Morgen start alweer het 22e seizoen van Hello Goodbye met presentator Joris Linssen. Bij Op1 is hij vanavond te gast.
Arjan Noorlander en Stefan de Vries.
Moet wel over Heerenveen pratenquote:
quote:De EU-leiders leveren op dit moment een krachtmeting van formaat, waarbij regelmatig met de vuist op tafel wordt geslagen. De inzet: overeenstemming over de invulling van het corona-herstelfonds en over de meerjarenbegroting. Bij Op1 praten parlementair verslaggever Arjan Noorlander en Europacorrespondent Stefan de Vries over de EU-top.
Eensquote:Op maandag 20 juli 2020 16:52 schreef Monolith het volgende:
Hello goodbye, wat een kutprogramma is dat.
Ach laat gaan, eens worden we allemaal besmet! Of ga ik weer veeeeeel te ver?quote:Op maandag 20 juli 2020 16:22 schreef Zipportal het volgende:
In België gaat het de verkeerde kant op met de coronabesmettingen; de persconferenties zijn terug en maatregelen dreigen. De Belgische Jaap van Dissel, Marc van Ranst, praat er vanavond over bij Op1. Hij is ervan overtuigd dat de tweede golf in België is begonnen.
Hij schijnt wel vieslinks te zijn.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:19 schreef Bolasie het volgende:
Marc van Ranst is een enorme baas op Twitter. Ik ga kijken.
Ja.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:24 schreef Bocaj het volgende:
Ach laat gaan, eens worden we allemaal besmet! Of ga ik weer veeeeeel te ver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |