quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
Zomerschema:
Talkshow Op1 gaat deze zomer op weekdagen door vanwege de coronacrisis. Er schuiven twee nieuwe duo's aan: Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen (VPRO) en Margje Fikse en Kefah Allush (EO). Giovanca Ostiana en Tijs van den Brink zijn daardoor deze zomer niet te zien.
Na de zomer keert dat koppel weer terug. BNNVara-duo's Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (nu te zien op maandag) en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (op vrijdagen) nemen afwisselend de maandagen voor hun rekening, laat de NPO weten. Op dinsdag zijn in juli en augustus Margje Fikse en Kefah Allush te zien. De vrijdagen zijn voor Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen. Voor de woensdagen en donderdagen verandert er niets: dan zijn Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (op woensdag namens Omroep MAX) te zien en Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck (donderdag, WNL).
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik op een avond dacht van ik neem een abo kreeg ik toevallig een ban.
Toen besefte ik mij dat het niet verstandig is om een abo te nemen omdat ik soms dingen post waar onze grote leiders niet vrolijk van worden
Moet de site wel gewoon goed werken, anders zonde van mijn geldquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon een abo'tje nemen...kost je hooguit een uurtje harken in de tuin
Ik heb niets te verbergenquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:41 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Eens hoor en je kunt niet anoniem betalen.
Ik denk dat deze vrouw gewoon wil dat er aandacht komt voor de kwestie en er niet weer gewoon een "Marokkanenprobleem" van wordt gebruikt.quote:
quote:
Ik ga eens ff zoeken... volgens mij waren ze getint...quote:
*hoogopgeleidquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:43 schreef Bocaj het volgende:
Verrassend dat die ouders hoog opgeleid waren...
De Opsporing Verzocht kijkers.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:43 schreef Bocaj het volgende:
Verrassend dat die ouders hoog opgeleid waren...
als iemand mijn echtgenote doodsteekt ga ik niet denken, oh zielige jongetjes, uit wat voor omgeving ze ook komenquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat deze vrouw gewoon wil dat er aandacht komt voor de kwestie en er niet weer gewoon een "Marokkanenprobleem" van wordt gebruikt.
Ik afgelopen mei om mijn auto een beurt te geven, zwart is altijd goedkoperquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:46 schreef Monolith het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst geld uit de muur heb getrokken.
Ja dat is stereotype stoere internetpraat. Het ligt vaak wel wat anders als mensen echt met zo'n situatie worden geconfronteerd.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als iemand mijn echtgenote doodsteekt ga ik niet denken, oh zielige jongetjes, uit wat voor omgeving ze ook komen
nou nee, dat is verschil in karakter en hoe je naar de wereld kijkt wellicht, geen stoere internetpraatquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat is stereotype stoere internetpraat. Het ligt vaak wel wat anders als mensen echt met zo'n situatie worden geconfronteerd.
makkelijk typen vanachter je toetsenbordquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat is stereotype stoere internetpraat. Het ligt vaak wel wat anders als mensen echt met zo'n situatie worden geconfronteerd.
Zijn probleemquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:50 schreef Bocaj het volgende:
NWS / Man doodgestoken bij pinautomaat Hoofddorp
Dat kun je helemaal niet beoordelen. Grappig genoeg zie je ook in onderzoeken dat mensen altijd maar schreeuwen over te lichte straffen, maar als ze echt de inhoud van zaken voorgelegd krijgen toch opeens genuanceerder zijn. Als je de details niet kent, de personen niet kent en alleen maar "steekpartij met dodelijke afloop" hoort, dan reageer je heel anders en voor veel mensen is dat nogal primair.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
nou nee, dat is verschil in karakter en hoe je naar de wereld kijkt wellicht, geen stoere internetpraat
Ik approve this messagequote:
Prima post ditquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal niet beoordelen. Grappig genoeg zie je ook in onderzoeken dat mensen altijd maar schreeuwen over te lichte straffen, maar als ze echt de inhoud van zaken voorgelegd krijgen toch opeens genuanceerder zijn. Als je de details niet kent, de personen niet kent en alleen maar "steekpartij met dodelijke afloop" hoort, dan reageer je heel anders en voor veel mensen is dat nogal primair.
als je buitenstaander bent misschien, niet als het je geliefde is die voor je neus is gedood tijdens een roofovervalquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal niet beoordelen. Grappig genoeg zie je ook in onderzoeken dat mensen altijd maar schreeuwen over te lichte straffen, maar als ze echt de inhoud van zaken voorgelegd krijgen toch opeens genuanceerder zijn. Als je de details niet kent, de personen niet kent en alleen maar "steekpartij met dodelijke afloop" hoort, dan reageer je heel anders en voor veel mensen is dat nogal primair.
Rusland is groot, eng en apart.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Rusland heeft veel minder Corona-doden dan Zuid-West Europa. Snap dit Rusland-bash onderwerp niet zo.
kwestie van labeltje wel of niet plakkenquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Rusland heeft veel minder Corona-doden dan Zuid-West Europa. Snap dit Rusland-bash onderwerp niet zo.
Deze bewaren wequote:Op donderdag 16 juli 2020 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Als @:danny zijn forum weer werkbaar krijgt neem ik een abo
wat is er nu mis danquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Posten via pc is weer kut, blijft hangen, kan posts ook niet wijzigenquote:
Heb ik ook last van... en even later weer wel...quote:
Geen probleem op mijn MacBook Pro.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Posten via pc is weer kut, blijft hangen, kan posts ook niet wijzigen
Betekent dat een revolutie in KLB niet wordt weggemod? Kunnen we eindelijk bij opstand komen tegen de dictatuur?quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Posten via pc is weer kut, blijft hangen, kan posts ook niet wijzigen
Pak je kans, DIT is het moment!quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Betekent dat een revolutie in KLB niet wordt weggemod? Kunnen we eindelijk bij opstand komen tegen de dictatuur?
Als je een abo hebt, IS het forum een stuk minder traag.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:00 schreef svann het volgende:
[..]
Als je een abo hebt, IS het forum een stuk minder traag.
Dan nog moet het voor iedereen te doen zijnquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:00 schreef svann het volgende:
[..]
Als je een abo hebt, IS het forum een stuk minder traag.
Abo nemen, al is het het magerste abootje.quote:
RamosGODquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Real Madrid is kampioen van Spanje. Waarom krijg ik daarvan een pushbericht
Geen Sex voor de Buch?quote:
Post gezetquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
KLB / KLB revolutie
Het is niet echt een topper geworden
Je ziet alleen notes van een week eerder, dus dat was hooguit in deze reeks.quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Nu ik zit te kijken zie ik dat ik weer een note heb gepakt in dit topic
WANBELEID!
Ik vind 13 maanden voor 20,70 aardig aan de prijs voor een forum vol met kurenquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:02 schreef svann het volgende:
[..]
Abo nemen, al is het het magerste abootje.
(Zou wel erg budget zijn, maar dat is geen abo ook.)
Dat bedoel ik ook, wijsneusquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:04 schreef svann het volgende:
[..]
Je ziet alleen notes van een week eerder, dus dat was hooguit in deze reeks.
Ik alleen de smeekbede om mijn adblock uit te zetten, WIN!quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik gebruik geen adblocker en ik moet eerst 3 advertenties wegklikken
Eensquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Ik keek altijd Cartoon Network, Tom & Jerry was mijn favoriet
Dat zie je nog steeds op franse tv voorbij komen!quote:
Met een abo zijn de kuren door het niet meer trage laden van ads gedecimeerd.quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind 13 maanden voor 20,70 aardig aan de prijs voor een forum vol met kuren
quote:
Beste serie ooit op de tv, nog nooit zo hard gelachenquote:
RIP Beerke uit Leeuwardenquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beste serie ooit op de tv, nog nooit zo hard gelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |