Ook een optie jaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of zoals ze hier zeggen
Een beste vent...
....Met de kop tussen de deur en de voeten in het beton
Verbaast u niet, verwonder u slechts.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:59 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind niks raar hoor, maar als je je -ik neem aan vriendin- aan een halsband meeneemt door een treinstation vind ik dat best bijzonder
Lijkt me wat prikken...quote:
Hihihihiquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:48 schreef Myraela het volgende:
Oh, en de 'boeven notenmix' van Crisp is ook echt te lekker.
Ik wilde eigenlijk dat ik alles zou haten, want het is veel te duur. Maar het is toch wel echt lekker.
Een nieuwe gespot!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:53 schreef franka het volgende:
[..]
Krijgt hij van mij een glaasje water erbij
Zijn die dieren dan door corona overleden?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:08 schreef Candaasje het volgende:
Zo even mijn koffer(s) pakken. De berichten in de mail doen me alleen helaas vermoeden dat mijn geliefde koeien er niet meer zijn. En van het lamabestand is het ook even afwachten welke er nog zijn, er zijn ook weer jongere lama's gekomen.
Lag wel in de lijn der verwachting door die kutcorona, maar toch meuh.
Hoezo dit precies?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:08 schreef Candaasje het volgende:
Lag wel in de lijn der verwachting door die kutcorona, maar toch meuh.
Ik heb nu iets ontdekt dat ik wel haat. De toastjes met vijgen en amandelen. Wat een muffe en droge hap. En dat voor 3,5 euro.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:04 schreef Myraela het volgende:
Mensen, mijn borrelplank is te mooi geworden om niet met jullie te delen. Kijk nou.Ik heb ook nog brood, maar dat moet ik zo nog afbakken.
[ afbeelding ]
Hoe laat begon de borrel ook al weer?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:04 schreef Myraela het volgende:
Mensen, mijn borrelplank is te mooi geworden om niet met jullie te delen. Kijk nou.Ik heb ook nog brood, maar dat moet ik zo nog afbakken.
[ afbeelding ]
Het ziet er te mooi uit om geloofwaardig echt te zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:04 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
hm zou dat aardappels oogsten ook niet te maken hebben met het zweten?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een vies weer zeg. Ik zweet me kapot. Ik heb weer een recordhoeveelheid aardappels geoogst. 14,3 Kilo uit 4 planten.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu iets ontdekt dat ik wel haat. De toastjes met vijgen en amandelen. Wat een muffe en droge hap. En dat voor 3,5 euro.
Zeg Barrel...ik vroeg mij inderdaad af hoe “kantoorwerk” bevalt t.o.v. het werkeiland met actie en bewegen en helivliegen.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een vies weer zeg. Ik zweet me kapot. Ik heb weer een recordhoeveelheid aardappels geoogst. 14,3 Kilo uit 4 planten.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn die dieren dan door corona overleden?
Ah ja nee is een beetje onduidelijk zo, sorryquote:
Ik heb net ook een schoon T-shirt aangetrokken. Van een rondje supermarktquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hm zou dat aardappels oogsten ook niet te maken hebben met het zweten?
Nope.. mensen zijn spontaan vergeten dat corona ook nog stilletjes zn ronde maakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb net ook een schoon T-shirt aangetrokken. Van een rondje supermarkt. Ik had verwacht dat de stank mensen wel op 1,5m afstand zou houden, maar niks was minder waar.
ik heb in de afgelopen 11 jaar af en aan op kantoor gewerktquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zeg Barrel...ik vroeg mij inderdaad af hoe “kantoorwerk” bevalt t.o.v. het werkeiland met actie en bewegen en helivliegen.
Met hulp huisgehouden en nu een opgeruimd huis.
Borrelplank is fraai, met de bietenplakken.![]()
Hé borisz..zo’n lunchbox van de surinamer: wat is dat allemaal voor lekkers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |