Bedankt voor je medelevenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:50 schreef 3MCB7 het volgende:
Och jee, vind het wel naar om te lezen.Je kaart wel een aantal punten aan waar je mogelijk iets aan kunt doen.
Maar dan moet die angst wel weg natuurlijk. Zeker weten dat je daar niets aan kunt doen?
Wat zijn je interesses dan? Je mag mij ook een dm sturen.
Ik snap je. Hopelijk gaat het je lukken.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Bedankt voor je medelevenmaar het liefst wil ik gewoon succesvoller zijn dan mannen maar nog wel aantrekkelijk en zelfstandig en ik wil nog wel dat mannen me onderhouden zoals vroeger want dat moet een echte man wel, maar dan wel rond kunnen daten en niet in het leger hoeven snap je? Het moet natuurlijk wel leuk blijven.
Haha, nou met hulp van alle derdegolf feministen wel dus we moeten alleen nog wat meer mensen indoctrineren en manipuleren en misschien er iets meer druk achter zetten met nog wat meer acties.quote:
Hoezo zijn vrouwen uit andere landen interessanter?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:21 schreef jakosi het volgende:
Heb de indruk dat een poster als Hexagon de Nederlandse vrouw als het hoogst haalbare beschouwt voor een man? Zo fantastisch interessant zijn de meesten ook weer niet... Is dat in andere landen beter? Ik denk het wel.
Hoezo kunnen vrouwen in andere landen zichzelf beter vermaken?quote:Nederlandse vrouwen hebben volgens mij te weinig te doen en de hele tijd voor entertainment hun vriend/man nodig hebben. Ze kunnen zichzelf niet vermaken, geen hobby's, interesses, diepgang. Als man die wel z'n eigen ding wil doen is dat doodvermoeiend.
Thans ook veel impliciet racisme in je antwoord..quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:21 schreef jakosi het volgende:
Veel impliciet racisme in dit topic, Nederlandse cultuur is zogenaamd superieur met sterke vrouwen. Culturen waar de vrouw volgzamer is zijn 'minder'.
Heb de indruk dat een poster als Hexagon de Nederlandse vrouw als het hoogst haalbare beschouwt voor een man? Zo fantastisch interessant zijn de meesten ook weer niet... Is dat in andere landen beter? Ik denk het wel.
Nederlandse vrouwen hebben volgens mij te weinig te doen en de hele tijd voor entertainment hun vriend/man nodig hebben. Ze kunnen zichzelf niet vermaken, geen hobby's, interesses, diepgang. Als man die wel z'n eigen ding wil doen is dat doodvermoeiend.
Nja interessanter.... niet per se, maar het aantal interessante kan in andere landen wellicht wat hoger liggen. Meer intellectuele interesse en dingen die ze doen zoals hobby's. NL vrouwen hebben dat vaak wat minder, evenals ambitie. Tuurlijk heb je deze vrouwen in NL ook, maar een lager %.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoezo zijn vrouwen uit andere landen interessanter?
[..]
Hoezo kunnen vrouwen in andere landen zichzelf beter vermaken?
Nou nee. Als je smaak een voorkeur heeft voor vrouwen uit sommige andere landen dan is dat prima. Ieder deel van de wereld heeft zijn eigen speciale eigenschappen, die je aantrekkelijk kunt vinden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:21 schreef jakosi het volgende:
Veel impliciet racisme in dit topic, Nederlandse cultuur is zogenaamd superieur met sterke vrouwen. Culturen waar de vrouw volgzamer is zijn 'minder'.
Nederlandse vrouwen hebben volgens mij te weinig te doen en de hele tijd voor entertainment hun vriend/man nodig hebben. Ze kunnen zichzelf niet vermaken, geen hobby's, interesses, diepgang. Als man die wel z'n eigen ding wil doen is dat doodvermoeiend.
Word.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:36 schreef Magica het volgende:
Omdat alle Nederlandse vrouwen kuthoeren zijn natuurlijk
Als je in Nederland een 6.5 kan krijgen en in het buitenland een 7,5 (stel karakter op gelijk), faal je dan bij de vrouwen in Nederland?quote:Op zondag 19 juli 2020 08:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou nee. Als je smaak een voorkeur heeft voor vrouwen uit sommige andere landen dan is dat prima. Ieder deel van de wereld heeft zijn eigen speciale eigenschappen, die je aantrekkelijk kunt vinden.
Maar voor TS en enkele andere types op dit forum is dat niet het motief. Die zien een "traditioneel" buitenlandse vrouw echt als een soort quickfix voor hun falen bij de vrouwen uit Nederland.
Wat maakt jou eigenlijk tot zo deskundig in nauwkeurige inschattingen van ambities en hobby’s van Nederlandse vrouwen vs. buitenlandse vrouwen? Ik zie je met percentages en cijfers strooien en ik ben wel nieuwsgierig waar je dit op baseert.quote:Op zondag 19 juli 2020 02:00 schreef jakosi het volgende:
[..]
Nja interessanter.... niet per se, maar het aantal interessante kan in andere landen wellicht wat hoger liggen. Meer intellectuele interesse en dingen die ze doen zoals hobby's. NL vrouwen hebben dat vaak wat minder, evenals ambitie. Tuurlijk heb je deze vrouwen in NL ook, maar een lager %.
En het druipt er in zulke topics nog weleens vanaf dat er een lijn is met ontwikkeling waarbij NL vrouwen de hoogst ontwikkelde zijn en als je als man met vrouwen uit andere landen 'genoegen neemt' dat je dan de 'Nederlandse zelfstandige vrouw' niet aankan, die het beste is want die is het meest ontwikkeld.
Het hele cijfers geven is sowieso puberale onzin. Maar om in die termen te blijven. De kerels die hier zo oreren dat ze een traditionele buitenlandse vrouw willen die lukt het ook niet een 6,5 te krijgen.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:22 schreef jakosi het volgende:
[..]
Als je in Nederland een 6.5 kan krijgen en in het buitenland een 7,5 (stel karakter op gelijk), faal je dan bij de vrouwen in Nederland?
Ja, het is een in vergelijking groter kwaad (de omgeving van die vrouwen) gebruiken zodat ze het mindere kwaad (seksistische gedachtengang en dominantie) zullen accepteren. Maar wanneer die vrouwen dan zien dat de vrouwen in Nederland het nog beter hebben met mannen die niet dominant doen zullen ze misschien scheiden. Of niet en is het toch een goede uitweg voor beiden. Geen idee.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:51 schreef Hexagon het volgende:
Het hele cijfers geven is sowieso puberale onzin. Maar om in die termen te blijven. De kerels die hier zo oreren dat ze een traditionele buitenlandse vrouw willen die lukt het ook niet een 6,5 te krijgen.
Veel kerels hebben er een handje van om de schuld van hun onvermogen om een vrouw te versieren bij "Nederlandse vrouwen" en "het feminisme" neer te leggen in plaats van naar hun eigen aandeel te kijken. En dan proberen ze het maar op te lossen door een vrouw te importeren die het als mogelijkheid ziet om uit armoede te komen. Bij buitenlandse vrouwen die wel op eigen benen staan spelen ze immers ook niets klaar.
Dus het is prima om een voorkeur te hebben voor vrouwen uit een bepaald land omdat je hun uiterlijke eigenschappen mooi vind en/of de cultuur van zo'n land je wel aanstaat. Maar als het slechts een vluchtroute is omdat je faalt bij de vrouwen in Nederland, dan is dat natuurlijk een heel ander verhaal.
Ik denk dat er altijd al mannen hebben bestaan die moeilijk aan de vrouw kwamen. Nu is het vanwege internet gewoon makkelijker om een vrouw uit een ander land te halen. Die vrouwen daar zijn niet minder eisend wss totaal NIET zelfs, anders namen ze genoegen met een man uit hun eigen land.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:36 schreef Harvest89 het volgende:
Je geeft toch al het antwoord op je eigen vraag?
Omdat westerse vrouwen hogere eisen zijn gaan stellen.
Een vrouw heeft een man niet meer nodig om te overleven. Dat kan ze prima zelf.
Een man uit hun eigen land is vaak heel wat minder loyaal dan een NL man. Dus dat kan een reden zijn voor die vrouwen om een NL man te willen.quote:Op zondag 19 juli 2020 13:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik denk dat er altijd al mannen hebben bestaan die moeilijk aan de vrouw kwamen. Nu is het vanwege internet gewoon makkelijker om een vrouw uit een ander land te halen. Die vrouwen daar zijn niet minder eisend wss totaal NIET zelfs, anders namen ze genoegen met een man uit hun eigen land.
dit is ook zo als ik het al jaren ervaarquote:Op zondag 19 juli 2020 13:29 schreef tstile het volgende:
In elk land zijn verschillende vrouwen maar dingen vallen wel op.
Wat je in NL veel tegenkomt; Ff generaliseren dus, er zijn genoeg vrouwen die niet zo zijn.
-vrouwen verwachten dat alles van de man komt. Het enige wat ze doen is selecteren. Weinig input. Ze kijken hoe een man is en leggen hem aan de meetlat. Bij elke minuscuul minpuntje is het 'next'. Hun focus ligt op mannen afschrijven.
-doen heel weinig moeite voor een relatie, date oid.
-maken het de man zo lastig mogelijk. Dates op het laatste moment afzeggen. Laat reageren etc
-seks heeft geen betekenis. Je kan met NL vrouwen seksen en het heeft dezelfde emotionele waarde voor ze als samen een potje badminton doen.
-Ze gaan gerust met iemand uit de kroeg seksen en als die dan de volgende dag een berichtje stuurt dan reageren ze nieteens.
-Ze werken gerust 3 man op een avond af.
-Ze verdienen regelmatig een goed salaris. Super natuurlijk, maar helaas kijken ze wel neer op mannen die minder verdienen.
-Heel erg materialistisch.
Dan de buitenlandse (ook weer ff zwaar generaliserend)
-als je seks met ze hebt, dan kan je een relatie met ze hebben.
-ipv zoveel mogelijk minpuntjes te vinden focussen ze zich op wat positief is aan een man.
-heel opbouwend
-gedragen zich veel vrouwelijker tijdens het daten, gaan mee in de voorstelen van de man.
-veel serieuzer met seks. Als ze gaan seksen dan willen ze op zn minst een 2e date
-meer bezig om andere mensen het naar de zin te maken
-zien daten als iets wat je samen doet; sturen een lief berichtje 'vond het leuk zie je snel weer?' etc
Dit waren dan vrouwen die ik gewoon in NL heb ontmoet en die hier al wonen, werken, studeren etc. Dus geen wanhopige wannabee paspoort bruiden.
NL vrouwen gaan gerust seksen en dat is dan dat. Op een gegeven moment dacht ik weet je wat ga eens kijken wat ze doet als ik nu eens een keer niet om een telefoonnummer vraag. Niks.. ze stapte uit en dat was het..
Het is de uitdaging om voor jezelf een van de fijne vrouwen aan de haak te slaan die dezelfde doelen heeft en die niet te laten gaan:)quote:Op zondag 19 juli 2020 13:39 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar zoals jij het verschil beschrijft is zeker niet maar bij een kleine groep , bij een hele grote groep is dit al standaart
ja maar die worden wel steeds moeilijker te vinden , en als ik ze dan vind zitten op 8000 km afstand ...quote:Op zondag 19 juli 2020 13:43 schreef tstile het volgende:
[..]
Het is de uitdaging om voor jezelf een van de fijne vrouwen aan de haak te slaan die dezelfde doelen heeft en die niet te laten gaan:)
Whatsapp schiet niet op. Genoeg NL meiden. Of Belgischequote:Op zondag 19 juli 2020 13:49 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja maar die worden wel steeds moeilijker te vinden , en als ik ze dan vind zitten op 8000 km afstand ...![]()
ja en daar gaan we weer ...... ik wil geen afstand relatie meer .... dan ga ik wel een whatsapp relatie aan waar vele van de vrouwen graag aan doen ..
Ik wil iemand zien , ruiken en voelen , en niet maanden , jaren texten lezen , als je van iemand houd wil ej daar toch bij zijn en die persoon om je heen willen hebben ..
of ben ik nu weer met oude gedachten
en welk initiatief neem jij dan, om zelf daar heen te gaan of om de dame hier heen te halen?quote:Op zondag 19 juli 2020 13:49 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja maar die worden wel steeds moeilijker te vinden , en als ik ze dan vind zitten op 8000 km afstand ...![]()
ja en daar gaan we weer ...... ik wil geen afstand relatie meer .... dan ga ik wel een whatsapp relatie aan waar vele van de vrouwen graag aan doen ..
Ik wil iemand zien , ruiken en voelen , en niet maanden , jaren texten lezen , als je van iemand houd wil ej daar toch bij zijn en die persoon om je heen willen hebben ..
of ben ik nu weer met oude gedachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |