quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:39 schreef Zipportal het volgende:
Even kijken wat ik onder CTRL + V heb zitten.
HitlerGod.
@:lenny_leonard
Rot op.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:01 schreef Charrell het volgende:
Die Def Rhymz ziet er uit tegenwoordig!!
Goede ‘keuze.’quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:03 schreef Tjacka het volgende:
ik ga denk ik een fok abbo nemen
ik word helemaal panisch van die onzin dat ik het moet whitelisten oid
abboquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:03 schreef Tjacka het volgende:
ik ga denk ik een fok abbo nemen
ik word helemaal panisch van die onzin dat ik het moet whitelisten oid
Wow, rustig maat.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:04 schreef Tjacka het volgende:
wat doet die tering balk daar dan ook met die plaatjes
ik ga nooit meer op fok op de pc denk ik
ben toch al modquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Goede ‘keuze.’
Als je maar niet denkt dat je dan ergens aanspraak op maakt.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:04 schreef Tjacka het volgende:
wat doet die tering balk daar dan ook met die plaatjes
ik ga nooit meer op fok op de pc denk ik
quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
het keukenhulpje of muziekinstrument?
muziekinstrumentquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
het keukenhulpje of muziekinstrument?
nee was geintjequote:
Is dat significant lekkerder dan een zak uit de supermarkt? Lijkt me een heel gedoe om een behoorlijke portie klaar te maken of heb je een megaoven?quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben toch al mod
dus uiteraard heb ik al een voorkeursbehandeling
heb een grote ovenquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat significant lekkerder dan een zak uit de supermarkt? Lijkt me een heel gedoe om een behoorlijke portie klaar te maken of heb je een megaoven?
@Charrellquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor welke voetbalclub ben jij?
Ik vraag dit namens @:coco. en @:fetx
Potje golf, makker?quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga maar eens wat aan mijn hobby doen.
@:wereldgozer
Ik ga zaterdag tennissenquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voor dezelfde als @GGMM is. Behalve als dat dezelfde is als waar Tjacka voor is.quote:
Wat heeft tennis met sport te maken?quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
Wat telt meer? De sport of de kantine
Dan ben je voor Ajax, maar toch weer niet. Interessant.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
Voor dezelfde als @:ggmm is. Behalve als dat dezelfde is als waar Tjacka voor is.
Jij?
Hobby'squote:Op donderdag 16 juli 2020 19:40 schreef Charrell het volgende:
[..]
Waar valt het volgens jou onder dan?
Hallo Anneloos!quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou het is een leuke hobby. Ik ga natuurlijk dik van wereldgozer verliezen.
Jr. heeft zijn B-diploma gehaald. Dit betekent nooit meer naar de zwemlesquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ah echt? Wat leuk! Wat heb je gedaan?
Van harte!quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jr. heeft zijn B-diploma gehaald. Dit betekent nooit meer naar de zwemles
Ja avg!quote:
Gefeliciteerd maatquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeej, want zwemles stopt bij B?quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
A&B is voldoende. Hij wilde niet voor C.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jeej, want zwemles stopt bij B?Niet leuke moeders kijken?
quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja avg!
(bonen en gehaktbal)
[..]
Gefeliciteerd maat
Bedankt vriendenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och een goede gehaktbal.. nom nom. Wij moeten nog koken. Het wordt een lekker roerbakreceptjequote:
Pics van het eindresultaat.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Och een goede gehaktbal.. nom nom. Wij moeten nog koken. Het wordt een lekker roerbakreceptje
Ik eet altijd vroeg omdat ik graag vroeg sport en daarna nog wat aan mijn avond heb.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Och een goede gehaktbal.. nom nom. Wij moeten nog koken. Het wordt een lekker roerbakreceptje
Hmm, mja misschien heb je wel gelijk.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan ben je voor Ajax, maar toch weer niet. Interessant.
Ik voor Feyenoord. FeyenoordGODEN![]()
@:zipportal
@:scrummie2.1
@:elan
@:onlogisch
@:gurneyisbestoke
@:de_kraam
@:atypisch
@:caland
@:erasmus
@:donraja
quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Van harte! Dat moet wel verdomde fijn zijnquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt makker. Dat is het zekerquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van harte! Dat moet wel verdomde fijn zijn
Bij elkaar toch een indrukwekkender lijstje dan de PSV-supporters hierquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedankt makker. Tali is al langer dan een week de pijp uit. Kan je weer een normale UI nemen aub?quote:
Oldground, Slobeend, Grifte, PIETR, Rocket Ride, Pleun2011, KillemWieft, en ik kan niet op de naam komen van nog een respectabele user.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij elkaar toch een indrukwekkender lijstje dan de PSV-supporters hier. Zeker als je gasten als Oldground en ThePlaneteer nog meerekent
Oja, goed punt. Bedankt voor het herinneren.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt makker. Tali is al langer dan een week de pijp uit. Kan je weer een normale UI nemen aub?
Duveldrinker is inhoudelijk niet heel sterk maar op zich een prima gast. Ace Eleven kwam af en toe nog. Hhh38 is een goede user. Verder weet ik er geen meerquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oldground, Slobeend, Grifte, PIETR, Rocket Ride, Pleun2011, KillemWieft, en ik kan niet op de naam komen van nog een respectabele user.
Ik had gehoopt op de oude Scrummie-UI.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga nog even een van de lollige, gekke, spannende of sexy plaatjesitems bekijken!
Heb ik niet meer.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op de oude Scrummie-UI.
Dit is een tegenvaller
Sorry, wie?quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O en laten we wijlen Kapiteintje niet vergeten
Benieuwd naar nummer 40quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hahahaha check deze dan, er staat gewoon een OLIFANT BIJ DE BALIE![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
(en dit was nog maar plaatje 7 van de 45!!!!!!!!)
Haha de moeder van @onlogisch staat aan de baliequote:Op donderdag 16 juli 2020 20:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hahahaha check deze dan, er staat gewoon een OLIFANT BIJ DE BALIE![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
(en dit was nog maar plaatje 7 van de 45!!!!!!!!)
Uh, goeie!quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet altijd vroeg omdat ik graag vroeg sport en daarna nog wat aan mijn avond heb.
maar aangezien jullie niet sporten vandaag snap ik dat jullie laat eten.
@:wereldgozer check deze grap
Echt extreem matig dat je de UI van Scrummie kwijt bent.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Moderator @:onlogisch doet verslag van de vete tussen user @:wereldgozer en forum admin @:GGMM
Zit je weer onnodig te stoken?quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:17 schreef onlogisch het volgende:
Na de mislukte 'grap' van forum admin @:GGMM schroomt user @:Wereldgozer niet om forum admin @:GGMM nog een mokerharde trap na te geven
Ik kan het niet helpen, maar wat vind jij van deze spelling?quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:17 schreef onlogisch het volgende:
Na de mislukte 'grap' van forum admin @:GGMM schroomt user @:Wereldgozer niet om forum admin @:GGMM nog een mokerharde trap na te geven
Welke was dat? Die zwart wit foto?quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt extreem matig dat je de UI van Scrummie kwijt bent.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, maar wat vind jij van deze spelling?
https://twitter.com/Double_Pain/status/1283825237130436608
Je weet toch wel welke UI je had?quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Welke was dat? Die zwart wit foto?
Ik heb er zoveel gehad.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet toch wel welke UI je had?
@:GGMM check deze kwast.
Al over de CDA-kater heen? (Tentamen goed gegaan?)quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, maar wat vind jij van deze spelling?
https://twitter.com/Double_Pain/status/1283825237130436608
Ja en jaquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al over de CDA-kater heen? (Tentamen goed gegaan?)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Hautain, arrogant, gericht op PR en geen visie.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja en ja.
Ik vond de presentatie van De Jonge rond de lijsttrekkersverkiezing wat hautain en arrogant maar verder vind ik het geen vervelend persoon. Wel erg op de PR-gericht en nog weinig kunnen ontdekken wat zijn visie is. Komen we nog wel achter.
Dan kan je de dinsdag-Marcel vast waarderen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hautain, arrogant, gericht op PR en geen visie.
Waarom bestaat die partij uberhaupt nog?
Wie zegt dat wij vandaag niet sporten?quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet altijd vroeg omdat ik graag vroeg sport en daarna nog wat aan mijn avond heb.
maar aangezien jullie niet sporten vandaag snap ik dat jullie laat eten.
@:wereldgozer check deze grap
Marcelgod slaat de spijker weer eens 35 keer op de kop in 1 column. Held.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan kan je de dinsdag-Marcel vast waarderen.
en dat is???quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:28 schreef Anneloos het volgende:
[..]Dat het maar gesmaakt mag hebben maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Zometeen even een vlammer van @Wereldgozer en jij hebt een topavond. Eet zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zometeen even een vlammer van @:wereldgozer en jij hebt een topavond. Eet zequote:
Ben ik dan de vlambassadeur?quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zometeen even een vlammer van @:wereldgozer en jij hebt een topavond. Eet ze
quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:09 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport trouwens.
@:onlogisch @:caland @:jancees @:jojoortje
[..]Ik zag dus in eerste instantie alleen het bovenste deel van het plaatje en dacht dat dat witte een zwangerschapstest was. HAHAHAHA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maatquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-vier op een rij !!
@:Lange_Lans
@Danny fix ur shitquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Als ik op Invoeren klik dan laden mijn posts niet meer automatisch.
Verschrikkelijk balen dit.
Automatisch laden na een quotemelding doet 'ie dus ook niet meer.quote:
Hier een leuk schunnig plaatje om je wat tot bedaren te brengenquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
En dat alles dankzij een rij kutplaatjes om wat schamele eurootjes op te halen?
SCHAAM JE KAPOT !!
Ah, Els is ook een religekkie blijkbaartwitter:Els_rechts twitterde op donderdag 16-07-2020 om 20:09:52Dit nummer heeft mij in moeilijke tijden veel troost gegeven.
Ik vind dit oprecht het allermooiste nummer ooit geschreven en het raakt de kern van mijn geloof!
Dit is waarvoor ik leef en waardoor ik vol kan houden in de strijd op aarde 👇🏼
https://t.co/YtMnL9sqFF reageer retweet
Zeker, vriendin.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat het maar gesmaakt mag hebben maat
Het is ten eerste koolhydraatarm. Ten tweede bestaat het voor 80 procent uit groente.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stop met mijn vragen met wedervragen te beantwoorden.
Ten eerste is het Albertoquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het is ten eerste koolhydraatarm. Ten tweede bestaat het voor 80 procent uit groente.
Lol. Dat zou Wereldgozer niet leuk vindenquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zag dus in eerste instantie alleen het bovenste deel van het plaatje en dacht dat dat witte een zwangerschapstest was. HAHAHAHA.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ten eerste is het Alberto
Ten tweede moest ik kloppen want de bel doet het niet
Ten derde: heb je nog koekjes?
Nee, maar de worteltjestaart is net op.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ten eerste is het Alberto
Ten tweede moest ik kloppen want de bel doet het niet
Ten derde: heb je nog koekjes?
Ik zag dus in eerste instantie alleen het bovenste deel van het plaatje en dacht dat dat witte een zwangerschapstest was. HAHAHAHA.quote:
Ik zie niet het soort groenten in die vieze pan liggen die koolhydraatarm zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het is ten eerste koolhydraatarm. Ten tweede bestaat het voor 80 procent uit groente.
Vieze pan met groentenquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zie niet het soort groenten in die vieze pan liggen die koolhydraatarm zijn.
Bakker heeft u ook worteltjestaartquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, maar de worteltjestaart is net op.
Nee jij, biggenkop.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vieze pan met groentenVet varken.
In EINDHOVENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door een wokjequote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:07 schreef fetX het volgende:
[..]
In EINDHOVEN
![]()
Deze snap ik weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vaak het idee dat wij qua humor niet helemaal op n lijn liggen beste @fetXVBL SC influencer
Left, right, behind
Hier ga ik aan werken.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze snap ik weer niet
Ik heb vaak het idee dat wij qua humor niet helemaal op n lijn liggen beste @:fetx
Eens. Gemaakt uit pure verveling.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:08 schreef Caland het volgende:
Oh wacht, ik ben niet helemaal wakker
Alsnog een vrij matige grap
Klinkt goed!quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
Voorafje:
Ossenhaascarpaccio
Gang 1:
Zalm en garnalen met wat olijven en feta
Gang 2:
Ribeye en lamskoteletjes met asperges
Gang 3:
Ossenhaaspuntjes en biefstuk met gebakken champignons
Gang 4:
Klein bordje sushi
Bak koffie als toetje
Dit even ter info
Het wordt tijd dat jij en Wereldgozer maar eens een balletje gaan slaan dan. Kom je naar Rotterdam of moet hij naar jou?quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:07 schreef fetX het volgende:
[..]
In EINDHOVEN
![]()
Dit is een doordenkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
September.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij en Wereldgozer maar eens een balletje gaan slaan dan. Kom je naar Rotterdam of moet hij naar jou?
Wat is dit voor rare combi?quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
Voorafje:
Ossenhaascarpaccio
Gang 1:
Gang 2:
Gang 3:
Gang 4:
Klein bordje sushi
Bak koffie als toetje
Dit even ter info
Dude, serieus...quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik ben net naar een all you can eat concept geweest
Best prima eigenlijk. Alleen vis en vlees op.
Ja niet mijn keuze. Maar zolang je het een beetje bij de wat simpelere hoofdgerechtjes houdt is het ook niet heel smerig verder.quote:
Niks mis meequote:Op donderdag 16 juli 2020 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja niet mijn keuze. Maar zolang je het een beetje bij de wat simpelere hoofdgerechtjes houdt is het ook niet heel smerig verder.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
Voorafje:
Ossenhaascarpaccio
Gang 1:
Gang 2:
Gang 3:
Gang 4:
Klein bordje sushi
Bak koffie als toetje
Dit even ter info
Ja, 2 keer gewonnen. 9 games weggegeven in 4 sets. Niks mis mee.quote:
Strijder 💪quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, 2 keer gewonnen. 9 games weggegeven in 4 sets. Niks mis mee.
Ga je dit weekend vrij tennissen of wedstrijd?
Zo begint het maat. Voor je het weet speel je weer competitie.quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Strijder 💪
Nee gewoon baantje gehuurd, wedstrijden doe ik niet meer
quote:
Gewoon dom vreten joh, niks mis mee af en toe.quote:
Je bent zelf dom.quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Gewoon dom vreten joh, niks mis mee af en toe.
Nouja zeg. Fix die kaartenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 05:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Goeiemorgen haags, ouwe pisne... piskerel.
Nee wel onder je moederquote:Op vrijdag 17 juli 2020 05:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb jij het afgelopen half jaar onder een steen gelegen?
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 05:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
Bedankt maat. Ben er erg blij mee.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 07:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder wel gefeliciteerd met je post, vandaag, 17-07 om 07:07:17.
Alsof @Drizzt_DoUrden een hamburger heeft gemaakttwitter:ToniKroos twitterde op vrijdag 17-07-2020 om 02:20:23Champions dinner https://t.co/4Kg8h5oeLD reageer retweet
alles aan mij is grootquote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat vraagt je scharrel toch ook niet aan jou als ze naast je ligt in bed
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijna maat.
Kop eraf schroeven vanavond.
Lekkerquote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijna maat.
Kop eraf schroeven vanavond.
🐐 🐐 🐐twitter:ferdgrapperhaus twitterde op vrijdag 17-07-2020 om 06:43:34Goedemorgen @sherry_marx ofwel Marx en Sherry, het is jullie zeer vergund.
Maarrreh... Het is dus 27 JULIJ niet 27 JUNO, en maar goed ook: anders duurde het nog 11 maanden. (Vandaar dst ik de datum telkens zo duidelijk uitspreek!) https://t.co/JSxwtM8y6z reageer retweet
vergund, dstquote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:30 schreef Caland het volgende:
🐐 🐐 🐐twitter:ferdgrapperhaus twitterde op vrijdag 17-07-2020 om 06:43:34Goedemorgen @:sherry_marx ofwel Marx en Sherry, het is jullie zeer vergund.
Maarrreh... Het is dus 27 JULIJ niet 27 JUNO, en maar goed ook: anders duurde het nog 11 maanden. (Vandaar dst ik de datum telkens zo duidelijk uitspreek!) https://t.co/JSxwtM8y6z reageer retweet
URL?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:36 schreef Buitendam het volgende:
@:Lenny_Leonard in het topic over Baudetgaat dat zien.
Reactie gegeven.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:39 schreef 3rr0r het volgende:
NWS / Beveiligers FvD mishandelen demonstrant, GL vraagt om opheldering
Ik heb een aantal users flink op de kast zitten iig.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:36 schreef Buitendam het volgende:
@:Lenny_Leonard in het topic over Baudetgaat dat zien.
ja blijkbaar, het is natuurlijk 'toestemming' maar normale spreektaal hoor je alleen gegund.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat vergund ook juristentaal is @:napoleonfour ?
Dat andere is een typo
Ja maar jij meent dat wel, denk ik zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een aantal users flink op de kast zitten iig.
Snel, cancel 'm Buitendam.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja maar jij meent dat wel, denk ik zo.
Mwah. Ik vind die demonstrant echt een kneus. Walgelijk volk. Maar in dat topic ben ik verder niet heel serieus.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan hier doen alsof hij een aantal users op de kast heeft zitten.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Grappergoat is dan ook een jurist in hart en nierenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja blijkbaar, het is natuurlijk 'toestemming' maar normale spreektaal hoor je alleen gegund.
Dat pedofielen account is ook wel baasquote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:30 schreef Caland het volgende:
🐐 🐐 🐐twitter:ferdgrapperhaus twitterde op vrijdag 17-07-2020 om 06:43:34Goedemorgen @:sherry_marx ofwel Marx en Sherry, het is jullie zeer vergund.
je loopt vooral met je eigen domheid te koop in dat topic zegquote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een aantal users flink op de kast zitten iig.
Beetje laf dit.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je loopt vooral met je eigen domheid te koop in dat topic zeg
goeie genade
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je loopt vooral met je eigen domheid te koop in dat topic zeg
goeie genade
Geef gewoon urlquote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
NWS baudet beveiligers. Zoek even makker.
Post nr?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
NWS / Beveiligers FvD mishandelen demonstrant, GL vraagt om opheldering
en daar heb ik geen knokploeg voor nodigquote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:57 schreef fetX het volgende:
Gelukkig laat @:atypisch met grote regelmaat zien een enorm slimme vent te zijn!![]()
#bitcoin
Ja, al dat drugsgeld wat erin omgaat is volledig geweldloos verkregenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en daar heb ik geen knokploeg voor nodig
revolutie zonder geweld
bitcoin![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Check dit grappige plaatjesitem dan:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
@Dannyquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
erg leuk dat he tcorona is hahahahshsquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
fles met dop erop serverenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
?????????????????????quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, al dat drugsgeld wat erin omgaat is volledig geweldloos verkregen
Een grote boevenbende dat bitcoinquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, al dat drugsgeld wat erin omgaat is volledig geweldloos verkregen
Grootste financierder van kinderporno, dat bitcoinquote:
Yes.quote:
Werkschuw tuig.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:34 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Uurtje gesport
@:Caland @:GGMM @:Doublepain
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:34 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Uurtje gesport
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind de ‘uurtje gesport’ act vrij droevig.
Oke biggetjequote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Inderdaad
daar mag best een halfuurtje bij
Oh ik mag niet meer zeggen dat ik gesport heb van jou?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
ik wat langer vandaag, wat meer geouwehoerd ook, maar ging wel lekker verder.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:34 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Uurtje gesport
krijg jij eigenlijk seniorenkorting?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wat langer vandaag, wat meer geouwehoerd ook, maar ging wel lekker verder.
nee helaas niet maar zou eigenlijk wel moeten (55+), ik krijg wel een loyaliteitskortingquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
krijg jij eigenlijk seniorenkorting?
Je mag alles zeggen maatquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik mag niet meer zeggen dat ik gesport heb van jou?![]()
Ik vind 90% van de onzin die jij uitkraamt vrij droevig maar daar hoor je mij toch ook niet over??
raar concept eigenlijk, in die leeftijdsgroep zit het meeste geldquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee helaas niet maar zou eigenlijk wel moeten (55+), ik krijg wel een loyaliteitskorting
hahahahaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1. Moet die gast maar oprotten met zijn uitgelok
2. Baudet wordt niet voor niets beveiligd. Vooral omdat linksfascistische apen zijn mening niet kunnen verdragen.
Als er dan een persoon zich verdacht gedraagd, tjah, dan moet je maar op de gebakken peren zitten.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:34 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Uurtje gesport
hahaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hahahaha
genot
@:red_85 doet een onlogischje
Lekker tochquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hahahaha
genot
@:red_85 doet een onlogischje
Haha. Een blaffer.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |