Switches get stitchesquote:
disk reader sowieso, ding kan alleen nog disks lezen als ie op z'n zijkant staat.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:25 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Is het je harde schijf die het begeven heeft?
Zwaar irritant,quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat had mijn 2015 base PS4 vorig jaar ook (al had ie geen disc problemen).
Na een database rebuild en/of initialisatie eed ie het weer een tijd goed, echter werd de interval periode steeds korter.
Maar idd een tweedehandsje kopen voor weinâg is een goede noodoptie.
CEX geeft 2 jaar (!!!) garantie op hun occasions.
Van discs spelenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
disk reader sowieso, ding kan alleen nog disks lezen als ie op z'n zijkant staat.
Vast zitten aan dure gamesquote:
Mja je moet toch altijd downloaden / installen, dus nu is je disk gewoon je verificatie dat je de game hebt en kan spelenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:38 schreef DKUp het volgende:
De meeste PS4-digitale games die uit gaan komen, krijgen wel een PS5-upgrade als het goed is.
Een PS4-disc in een PS5-console doen om de digitale PS5-versie te kunnen spelen is ook raar.
Laat maar horen hoe 'ie is, kan je ons mooi overhalen hem ook te kopenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:51 schreef wuuht het volgende:
Kan het toch niet laten, zo maar even naar de gamemania om ghost of tshushima op day 1 te kunnen spelen.
Altijd een heleboel games hebben om te spelen, ik heb zelfs mijn oude Commodore games nog.quote:
Om alsnog alles te moeten downloaden.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja je moet toch altijd downloaden / installen, dus nu is je disk gewoon je verificatie dat je de game hebt en kan spelen
Same, heb alleen nog 1 psx game en geen ps1/2quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:55 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Altijd een heleboel games hebben om te spelen, ik heb zelfs mijn oude Commodore games nog.
[..]
Om alsnog alles te moeten downloaden.
Veel plezier met die serie van HBO? Of ga je heel Gathering of Tweakers lezen?quote:
Nice, je gaat daenerys echt fucking lekker vindenquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel plezier met die serie van HBO? Of ga je heel Gathering of Tweakers lezen?
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nice, je gaat daenerys echt fucking lekker vinden
Veel duidelijker dan GOT inderdaad.quote:
Fijn dat Soony ook AC games gaat maken.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Veel duidelijker dan GOT inderdaad.
En zooooo kleinquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, ik lees ook genoeg verhalen die een ander beeld schetsen. De focus van Sony op de SSD is te overdreven en totaal overbodig. Ze hadden dat geld beter in de rest van de hardware kunnen steken.
Beetje alsof je een vijfbaansweg tussen de dorpen op Texel aanlegt.
zucht, ze waren gemerged...quote:
Uh dit moet het PlayStation-topic worden omdat alle grote games vanaf nu ook speelbaar zijn op de PS5.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |