Je zou bijna denken aan God of War, Horizon Zero Dawn, Spider-Man, Ratchet and Clank 2016, Bloodborne, Days Gone, Ghost of Tsushima en The Last of Us Part II.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
Zou die PC versie van Horizon: ZD in die hoedanigheid ook voor ps5 uitkomen? En dan hopelijk als gratis patch
Allemaal met deze features, genot!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je zou bijna denken aan God of War, Horizon Zero Dawn, Spider-Man, Ratchet and Clank 2016, Bloodborne, Days Gone, Ghost of Tsushima en The Last of Us Part II.
Bloodborne 2.0!quote:Op zondag 19 juli 2020 10:18 schreef Drankster het volgende:
Bloodborne op 60fps is al een natte droom.
quote:Op zondag 19 juli 2020 10:18 schreef Drankster het volgende:
Bloodborne op 60fps is al een natte droom.
heuj daar was ik vanmorgen nog in de buurtquote:Op zondag 19 juli 2020 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jongens, de PS5 ligt er nog niet
https://nos.nl/artikel/23(...)com-in-waalwijk.html
bedankt dat je met je puddingbuks in de hand even bent gaan kijkenquote:Op zondag 19 juli 2020 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jongens, de PS5 ligt er nog niet
https://nos.nl/artikel/23(...)com-in-waalwijk.html
Je ging te ver nu stelt SOONY dat ding uit.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj daar was ik vanmorgen nog in de buurt
#verdacht
Jammer de bammer, mijn schuldquote:Op zondag 19 juli 2020 18:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je ging te ver nu stelt SOONY dat ding uit.
Naja, deze game had prima op PS4 kunnen uitkomen in 1440p/30fps. Maar Sony gelooft in generatiesquote:Op maandag 20 juli 2020 17:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh God en dan ook nog eens sneller door SSD..
Nee, eerder in "kut we moeten wat launch games hebben"quote:Op maandag 20 juli 2020 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, deze game had prima op PS4 kunnen uitkomen in 1440p/30fps. Maar Sony gelooft in generaties
Want de rest is bijna alles 2021 en later JAAAAAAquote:Op maandag 20 juli 2020 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eerder in "kut we moeten wat launch games hebben"
nja, in theorie kunnen er nog zat zijn.... maar dat weten we nog nietquote:Op maandag 20 juli 2020 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eerder in "kut we moeten wat launch games hebben"
Astro Botquote:Op maandag 20 juli 2020 17:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja, in theorie kunnen er nog zat zijn.... maar dat weten we nog niet
was astrobot voor de ps4 niet heel goed gereviewd omdat het echt een leuke game was? Of was dat alleen roy z'n mening?quote:
Niet zo naīef. Je krijgt AstroBot en Spiderman. Dat is het qua Sony first party launch games.quote:Op maandag 20 juli 2020 17:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja, in theorie kunnen er nog zat zijn.... maar dat weten we nog niet
Mja niet of we nu al weten welke games de ps5 mee launcht, even afwachten.. misschien komen er nog klappers.quote:Op maandag 20 juli 2020 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zo naīef. Je krijgt AstroBot en Spiderman. Dat is het qua Sony first party launch games.
Ik moet astrobot nog spelen. Staat geīnstalleerd maar nog niet aan begonnen. Demo in vr worlds vond ik erg leuk in ieder gevalquote:Op maandag 20 juli 2020 17:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was astrobot voor de ps4 niet heel goed gereviewd omdat het echt een leuke game was? Of was dat alleen roy z'n mening?
en waar is knack 3 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |