Het is lastig, want door stress verkrampen m'n kaken en m'n nek en krijg ik hoofdpijn, en spierpijnquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:04 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Toen ik vele jaren geleden stopte met roken had ik precies hetzelfde. De stress vliegt je naar de keel en je krijgt allerlei kwalen die je helemaal niet hebt. Het is lastig om die cirkel te doorbreken, maar wel belangrijk om dat te doen. Lastig.
Ik had precies dat toen ik stopte met roken, bizar hoe het menselijk brein werkt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is lastig, want door stress verkrampen m'n kaken en m'n nek en krijg ik hoofdpijn, en spierpijnen het is enorm vermoeiend. Je kunt een dag niks doen en helemaal kapot zijn. En dan denk je weer 'omg corona'. Vicieuze cirkel.
Ja denk dat dat wel kan helpen rondje lopen stuk fietsenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:28 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik had precies dat toen ik stopte met roken, bizar hoe het menselijk brein werkt.
Wat bij mij toen hielp was rondjes gaan rennen buiten, om 4 uur in de nacht in een korte broek en shirt als een gek rond het blokPaar keer gedaan en toen was het over. Maar om dat nu aan te raden
Vind het lastig om een nuttig advies te geven, ben geen psycholoog en elk mens is anders. Het enige wat ik kan bedenken is dat je ergens afleiding moet vinden, maar dat brengt wellicht ook stress met zich mee (het idee dat je moet gaan slapen omdat je er vroeg uit moet werkt vaak averechts).
Misschien wat wandelen in de avond? Het weer is er goed genoeg voor.
Nee eigenlijk niet, nooit een man op de straat om die tijd. En al zeker geen politie. Of ik heb ze niet gezien omdat ik zo gefrustreerd was dat mijn aandacht elders lagquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:59 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Ja denk dat dat wel kan helpen rondje lopen stuk fietsen
Tevens wel grappig dat je dan om 4 uur ging hardlopen nooit aangehouden omdat je verdacht werd van inbraak ?
quote:Positief getest 52.073, toename: 163
Ziekenhuisopnames 11.902 (22,9% van positief getest), toename: 2
IC-opnames 2.930 (5,6% van positief getest)
Overleden 6.136 (11,8% van positief getest), toename: 0
Hopelijk zet dat doorquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:29 schreef GereDathan het volgende:
Ah ik was ook onderweg, je was me net voor CL
Dat is een mooi getal, de stijging is weg:
21/07/2020 52.073 positief getest (+163), 11.902 opgenomen (+2), 6.136 overleden (+0)
20/07/2020 51.910 positief getest (+185), 11.900 opgenomen (+2), 6.136 overleden (+0)
19/07/2020 51.725 positief getest (+144), 11.898 opgenomen (+3), 6.136 overleden (+0)
18/07/2020 51.581 positief getest (+127), 11.895 opgenomen (+1), 6.136 overleden (-2)
Mooie resultaten! We leren zoveel elke dag, ik kan het amper bevatten als die medische vooruitgang in zo’n korte tijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:52 schreef AlwaysConnected het volgende:
Nederlandse doorbraak onderzoek coronapatiënten: tientallen levens gered
Bron:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ling-coronapatienten
Zo mooi zulke onderzoeken en dat het werkt pluim voor deze mensen die hier dagelijks mee bezig zijn.
Dat is nu een van de voordelen dat het de hele wereld treft en de huidige technologie helpt ook meequote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:48 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Mooie resultaten! We leren zoveel elke dag, ik kan het amper bevatten als die medische vooruitgang in zo’n korte tijd.
Tel daar nog maar een dikke 600000 bij op Engeland Spanje Zweden Nederland tellen hun recoveries niet.quote:
Klopt, dat is echt een groot voordeel van deze tijd!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:13 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Dat is nu een van de voordelen dat het de hele wereld treft en de huidige technologie helpt ook mee
Nee, want ik verwacht eerlijk gezegd weinig stijging meer. Het zal ergens tussen de 50 en 250 schommelen voorlopig is mijn voorspelling.quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:46 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zou het fijn vinden als het RIVM weer terugging naar dagelijkse updates, omdat het nu toch allemaal best weer in beweging is. Verwachten jullie dat dat binnenkort weer gebeurt?
https://www.telegraaf.nl/(...)en-stoppen-het-virusquote:Deze drie simpele maatregelen stoppen het virus
Door onze verslaggevers
Updated 2 min geleden
33 min geleden in BINNENLAND
AMSTERDAM - Handen wassen, anderhalve meter afstand houden en een mondkapje dragen. Meer is er niet nodig om het coronavirus de nek zo goed als geheel om te draaien, zo blijkt uit een studie van de Universiteit van Utrecht die wereldwijd nu massaal wordt aangehaald. Zelfs zonder vaccin of aanvullende medische behandelingen.
Niet verrassend wat mij betreft. Ook daar schommelt het in de lagere getallen. Dat zie je eigenlijk in elk land gebeuren.quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
België minder nieuwe gevallen dan gister, 201 om 164. Al kun je daar verder ook niet zoveel over zeggen, zou mooi zijn als de trend daar beetje stabiel blijft of wellicht weer naar de 100 kan kruipen.
Ik heb er nog maar een keer eentje opgehad in de auto, vond het niet zo'n probleem. Maar ik zat dan ook stilquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:24 schreef GereDathan het volgende:
Overigens goed nieuws, alhoewel ik niet zo van de mondkapjes ben
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)en-stoppen-het-virus
Rijles?quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar een keer eentje opgehad in de auto, vond het niet zo'n probleem. Maar ik zat dan ook stilDe eerste twee minuten denk je 'ow beetje benauwend' maar daarna lette ik op de weg en merkte ik het niet meer. Alleen schoof dan ding steeds omhoog voor m'n ogen en je mag er niet aanzitten. Dus dan zit je een beetje met je neus te friemelen om hem omlaag te krijgen voor je jezelf doodrijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |