abonnement Unibet Coolblue
pi_195270761
de ISS hairspray is ook wel lachen.
pi_195270868
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 18:13 schreef weetjewel5 het volgende:
de ISS hairspray is ook wel lachen.
Als je een paar weken in het ISS bent en niet hebt kunnen douchen dan hangt je haar er wat anders bij dan bij een g-force loze vlucht.

André Kuipers had daar minder last van.
pi_195273047
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als je een paar weken in het ISS bent en niet hebt kunnen douchen dan hangt je haar er wat anders bij dan bij een g-force loze vlucht.

André Kuipers had daar minder last van.
ze reinigen hun haar toch gewoon in de ruimte.
pi_195275312
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 20:37 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

ze reinigen hun haar toch gewoon in de ruimte.
Amper.

Als je de hele rondleidingen had gekeken ipv dit soort fragmenten dan had je die vraag niet gesteld.
pi_195275949
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 22:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Amper.

Als je de hele rondleidingen had gekeken ipv dit soort fragmenten dan had je die vraag niet gesteld.
ze maken hun haar schoon met water en shampoo. tis niet dat ze weken lang nix doen.
pi_195276175
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 22:36 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

ze maken hun haar schoon met water en shampoo. tis niet dat ze weken lang nix doen.
Geef het maar een naam :P


Dit noem ik geen douchen iig ;)
pi_195276696
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 22:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Geef het maar een naam :P


Dit noem ik geen douchen iig ;)
idd reinigen met water en shampoo.
pi_195280133
Ik denk dat je haren sowieso wel anders gaan staan als je dagen lang in zero-g leeft, dan wanneer je 20 seconde in een zero-g vlucht zit (en constant saltos maakt)
pi_195280276
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 09:35 schreef Zwoerd het volgende:
Ik denk dat je haren sowieso wel anders gaan staan als je dagen lang in zero-g leeft, dan wanneer je 20 seconde in een zero-g vlucht zit (en constant saltos maakt)
Valt mee.

André Kuipers op aarde:



André Kuipers in ISS:



pi_195282175
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 12:39 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik zie alleen wat er getoond wordt. De reden daarachter is niet zichtbaar en is dat dus giswerk.

Ik denk wel dat er mensen aanwezig zijn.
Ok, maar je plaatst wel een filmpje wat beweert dat de ISS fake is. Wat is je punt dan? :?
pi_195282214
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok, maar je plaatst wel een filmpje wat beweert dat de ISS fake is. Wat is je punt dan? :?
Filmpje leek me wel gepast hier. Of had ik hem beter in de Corona thread kunnen plaatsen.
pi_195282255
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:55 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Filmpje leek me wel gepast hier. Of had ik hem beter in de Corona thread kunnen plaatsen.
Gast, je snapt toch wel wat ik bedoel? Je plaatst een filmpje die beweert dat ISS fakery is, maar zelf beweer je dat je wel gelooft dat ISS bestaat en dat er mensen aanwezig zijn. Wat wil je dan precies zeggen?
pi_195282309
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Gast, je snapt toch wel wat ik bedoel? Je plaatst een filmpje die beweert dat ISS fakery is, maar zelf beweer je dat je wel gelooft dat ISS bestaat en dat er mensen aanwezig zijn. Wat wil je dan precies zeggen?
De beelden die zijn getoond komen over als fake. Het zou opgenomen kunnen zijn. Net zoals sommige beweren dat de moon landing in een studio opgenomen zou kunnen zijn geweest. Betekend dit automatisch dat we er nooit zijn geweest? Nee. Het zijn de beelden die fake zijn om welke reden dan ook.
pi_195282338
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:01 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

De beelden die zijn getoond komen over als fake. Het zou opgenomen kunnen zijn. Net zoals sommige beweren dat de moon landing in een studio opgenomen zou kunnen zijn geweest. Betekend dit automatisch dat we er nooit zijn geweest? Nee. Het zijn de beelden die fake zijn om welke reden dan ook.
Ben je van mening dat de beelden van het filmpje dat je postte ook fake zijn?

Waarom zouden ze fake beelden laten zien, als ze ook echte beelden hebben?
pi_195282372
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:01 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

De beelden die zijn getoond komen over als fake. Het zou opgenomen kunnen zijn. Net zoals sommige beweren dat de moon landing in een studio opgenomen zou kunnen zijn geweest. Betekend dit automatisch dat we er nooit zijn geweest? Nee. Het zijn de beelden die fake zijn om welke reden dan ook.
Waarom beelden faken als je echte beelden kunt schieten?

Dat slaat echt als een tang op een varken.
pi_195282445
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Ben je van mening dat de beelden van het filmpje dat je postte ook fake zijn?

Waarom zouden ze fake beelden laten zien, als ze ook echte beelden hebben?
Ik ben van mening dat het gevallen schroefje in de ruimte op een andere manier zou zijn gevallen. Ik kan ernaast zitten. Vandaar dat ik het poste om erover te kunnen discussieren.
De reden waarom ze fake beelden zouden laten zien... Misschien wel omdat ze niet willen dat wij bepaalde dingen onverwachts te zien krijgen?
pi_195282493
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:11 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat het gevallen schroefje in de ruimte op een andere manier zou zijn gevallen. Ik kan ernaast zitten. Vandaar dat ik het poste om erover te kunnen discussieren.
Dat schroefje is in eerdere delen van dit topic ook al voorbij gekomen.
Als je het hele filmpje kijkt, zie je dat er niets valt, hij heeft het schroefje nog gewoon vast.

Het is een selectief geknipt fragment.

quote:
De reden waarom ze fake beelden zouden laten zien... Misschien wel omdat ze niet willen dat wij bepaalde dingen onverwachts te zien krijgen?
Onzin, geen enkel bewijs voor.
pi_195282537
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:11 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat het gevallen schroefje in de ruimte op een andere manier zou zijn gevallen. Ik kan ernaast zitten. Vandaar dat ik het poste om erover te kunnen discussieren.
De reden waarom ze fake beelden zouden laten zien... Misschien wel omdat ze niet willen dat wij bepaalde dingen onverwachts te zien krijgen?
We zijn er nu toch over aan het discussiëren? Eigenlijk zeg je dus het ISS bestaat, ruimte ook, er zijn ook mensen aanwezig op het ISS maar dat filmpje is dan op aarde opgenomen omdat je in de ruimte iets te zien zou kunnen krijgen wat we niet mogen zien?

Wat kunnen we dan in de echte ISS ineens voor geks te zien krijgen?

Waarom zouden ze daarom het filmpje op een andere plek opnemen? Het is immers niet live.

Denk je niet dat als je ISS-filmpjes op aarde opneemt, je juist veel meer rekening moet houden met "rare dingen" die je op het ISS niet verwacht? Zwaartekracht bijvoorbeeld.
pi_195282634
53 minuten live footage van André Kuipers die je door het ISS leidt.


Conspiracy denkers "het is fake, het is opgenomen in een vliegtuig". Knap vliegtuig dat 53 minuten in een duikvlucht blijft :+
pi_195282700
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:15 schreef illusions het volgende:

[..]

We zijn er nu toch over aan het discussiëren? Eigenlijk zeg je dus het ISS bestaat, ruimte ook, er zijn ook mensen aanwezig op het ISS maar dat filmpje is dan op aarde opgenomen omdat je in de ruimte iets te zien zou kunnen krijgen wat we niet mogen zien?

Wat kunnen we dan in de echte ISS ineens voor geks te zien krijgen?

Waarom zouden ze daarom het filmpje op een andere plek opnemen? Het is immers niet live.

Denk je niet dat als je ISS-filmpjes op aarde opneemt, je juist veel meer rekening moet houden met "rare dingen" die je op het ISS niet verwacht? Zwaartekracht bijvoorbeeld.
Jij vraagt wat de reden zou kunnen zijn geweest. Natuurlijk is dat gissen. Je kan een hoop voor elkaar krijgen met cgi tegenwoordig. Er gebeuren rare dingen momenteel... soft disclosure is er 1 van.
pi_195282716
:') :') :')
pi_195282742
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:24 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Jij vraagt wat de reden zou kunnen zijn geweest. Natuurlijk is dat gissen. Je kan een hoop voor elkaar krijgen met cgi tegenwoordig. Er gebeuren rare dingen momenteel... soft disclosure is er 1 van.
Je antwoord is vaag en suggestief. Je gaat niet in op de argumenten over het knippen in video's vs de complete video (van >20 minuten).
Een discussie is meer dan alles in twijfel trekken met vaagheden, je moet over de brug komen met feiten.
pi_195282877
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je antwoord is vaag en suggestief. Je gaat niet in op de argumenten over het knippen in video's vs de complete video (van >20 minuten).
Een discussie is meer dan alles in twijfel trekken met vaagheden, je moet over de brug komen met feiten.
Ik heb een filmpje gezien waarbij het 'schroefje' is gevallen en waarbij hij krampachtig het 'schroefje' aan het monteren is, maar daarin zie je niet zoveel, omdat hij met zijn rug naar de camera staat en dus niet ziet wat er gebeurd. Wat het wel laat zien is dat het 'schroefje' verdween nadat je het hoorde vallen en na het monteren dat het weer aanwezig was.

Misschien dat jij een andere video hebt?
pi_195282891
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:33 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik heb een filmpje gezien waarbij het 'schroefje' is gevallen en waarbij hij krampachtig het 'schroefje' aan het monteren is, maar daarin zie je niet zoveel, omdat hij met zijn rug naar de camera staat en dus niet ziet wat er gebeurd. Wat het wel laat zien is dat het 'schroefje' verdween nadat je het hoorde vallen en na het monteren dat het weer aanwezig was.

Misschien dat jij een andere video hebt?
Waarom zouden ze in godsnaam zo'n filmpje faken? :D
pi_195282906
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom zouden ze in godsnaam zo'n filmpje faken? :D
Daar heb ik al antwoord op gegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')