Pics van je tieten !!!quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ben er nog, maar was ook al eerder in Dagbagger
Ah!quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu dat laatste was meer om te sarren.
Wat ik gelezen had was dat er eerst lijken gevonden waren, toen knalden de vliegtuigen tegen de Twin Towers en brak er brand in dit gebouw uit en stortte het even later in.quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist, maar wel vreemd. Hoe kwamen die lijken daar dan of waren ze gestikt nav de enorme rookontwikkeling?
Ten eerste ik krijg ze met een selfie niet allebei op de foto en ten tweede geloof ik niet dat mijn man het een goed idee vindtquote:
Toevalligheden kunnen input zijn voor de wildste verhalen. Maar veel dode mensen in een gebouw kan ik niet iets alledaags vinden tenzij het een mortuarium was.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik gelezen had was dat er eerst lijken gevonden waren, toen knalden de vliegtuigen tegen de Twin Towers en brak er brand in dit gebouw uit en stortte het even later in.
Ook was er iets met een aantal joodse mensen die op het moment van de impact ergens op een dak stonden toe te kijken dat het gebeurde en vervolgens juichend riepen dat het hen gelukt was.
Schijnen beelden van te zijn op Youtube.
Hangen ze al zo laag of...ohw al een man maja alles kan kapot heyquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ten eerste ik krijg ze met een selfie niet allebei op de foto en ten tweede geloof ik niet dat mijn man het een goed idee vindt
HOMOOOOOquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hangen ze al zo laag of...ohw al een man maja alles kan kapot hey![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En natuurlijk is dat van die lijken hearsay. Ik weet niet of daar keiharde bewijzen van te vinden zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Toevalligheden kunnen input zijn voor de wildste verhalen. Maar veel dode mensen in een gebouw kan ik niet iets alledaags vinden tenzij het een mortuarium was.
Mijn armen zijn te kortquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hangen ze al zo laag of...ohw al een man maja alles kan kapot hey![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:06 schreef ToT het volgende:
Zit er hier eentje op tafel met rijstwafels te gooien!
Er staan op Prime nog wat miniseries /docu 's over 9/11 ik wil die nog kijken maar heb geen zin om weer allerlei complottheorieën ingezogen te worden. Ik merk dat ik daar best onrustig door word.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
En natuurlijk is dat van die lijken hearsay. Ik weet niet of daar keiharde bewijzen van te vinden zijn.
Hij gaat zoveel plezier hebben op de creche straksquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:06 schreef ToT het volgende:
Zit er hier eentje op tafel met rijstwafels te gooien!
Snap ik!quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er staan op Prime nog wat miniseries /docu 's over 9/11 ik wil die nog kijken maar heb geen zin om weer allerlei complottheorieën ingezogen te worden. Ik merk dat ik daar best onrustig door word.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hij gaat zoveel plezier hebben op de creche straks
Ik heb wel iets hoef je alleen maar op te zuigenquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er staan op Prime nog wat miniseries /docu 's over 9/11 ik wil die nog kijken maar heb geen zin om weer allerlei complottheorieën ingezogen te worden. Ik merk dat ik daar best onrustig door word.
Er zou eigenlijk een fact check op al het nieuws moeten zijnquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!
Sowieso krijg je met het nieuws maar een fractie van de feiten te horen, en dan ook hoe het gecommuniceerd wordt, wat deels verdraaid kan zijn.
Ik zuig mijn man welquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb wel iets hoef je alleen maar op te zuigen![]()
![]()
![]()
![]()
Je doelt op die 1,5 meter afstand?quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gek is dat he, ik heb dat in mei altijd zo erg met al die feestdagen.
Zat van de week nog te denken dat Kerst ook anders gevierd gaatvworden hier.
Ja, de laatste jaren gingen we met 2 gezinnen uit eten (mijn zus en wij) maar dat zal anders gaan. Denk niet dat de situatie in december een stuk rooskleuriger zal zijn mbt Coronaquote:
Dan doe je toch gewoon kerst dit weekend lekker buiten bbq taphuren en helemaal naar de klote gaanquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, de laatste jaren gingen we met 2 gezinnen uit eten (mijn zus en wij) maar dat zal anders gaan. Denk niet dat de situatie in december een stuk rooskleuriger zal zijn mbt Corona
Nee, ik vermoed eerder dat het dan weer meer de kop is opgestoken. Las net dat in Bulgarijen de maatregelen ook weer aangescherpt zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, de laatste jaren gingen we met 2 gezinnen uit eten (mijn zus en wij) maar dat zal anders gaan. Denk niet dat de situatie in december een stuk rooskleuriger zal zijn mbt Corona
Is wel een optiequote:Op donderdag 16 juli 2020 12:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan doe je toch gewoon kerst dit weekend lekker buiten bbq taphuren en helemaal naar de klote gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat is best nog wel snelquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:31 schreef Dotteke het volgende:
DTS gaat weer open
ONZ / [ronde 31] Het dodetopicspel #6934 Dino
Is al open trouwensquote:
Top!quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:31 schreef Dotteke het volgende:
DTS gaat is weer open
ONZ / [ronde 31] Het dodetopicspel #6934 Dino
Kan je weer puntjes verdienen ToTquote:
HOLD THE LINEquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]De DTS-vluchtelingen zijn weer veilig teruggekeerd naar hun plaats van herkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |