Je doelt op die 1,5 meter afstand?quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gek is dat he, ik heb dat in mei altijd zo erg met al die feestdagen.
Zat van de week nog te denken dat Kerst ook anders gevierd gaatvworden hier.
Ja, de laatste jaren gingen we met 2 gezinnen uit eten (mijn zus en wij) maar dat zal anders gaan. Denk niet dat de situatie in december een stuk rooskleuriger zal zijn mbt Coronaquote:
Dan doe je toch gewoon kerst dit weekend lekker buiten bbq taphuren en helemaal naar de klote gaanquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, de laatste jaren gingen we met 2 gezinnen uit eten (mijn zus en wij) maar dat zal anders gaan. Denk niet dat de situatie in december een stuk rooskleuriger zal zijn mbt Corona
Nee, ik vermoed eerder dat het dan weer meer de kop is opgestoken. Las net dat in Bulgarijen de maatregelen ook weer aangescherpt zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, de laatste jaren gingen we met 2 gezinnen uit eten (mijn zus en wij) maar dat zal anders gaan. Denk niet dat de situatie in december een stuk rooskleuriger zal zijn mbt Corona
Is wel een optiequote:Op donderdag 16 juli 2020 12:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan doe je toch gewoon kerst dit weekend lekker buiten bbq taphuren en helemaal naar de klote gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat is best nog wel snelquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:31 schreef Dotteke het volgende:
DTS gaat weer open
ONZ / [ronde 31] Het dodetopicspel #6934 Dino
Is al open trouwensquote:
Top!quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:31 schreef Dotteke het volgende:
DTS gaat is weer open
ONZ / [ronde 31] Het dodetopicspel #6934 Dino
Kan je weer puntjes verdienen ToTquote:
HOLD THE LINEquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]De DTS-vluchtelingen zijn weer veilig teruggekeerd naar hun plaats van herkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |