Die is druk met wat er aan zn been hangtquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was voor @:ToT Maar die is er vandoor
ja denk tquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is druk met wat er aan zn been hangt
hoe is t met jou dan?quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:39 schreef Nikonlover het volgende:
Het is niet handig om privefoto's hier neer te zetten
Goedemorgen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:39 schreef Nikonlover het volgende:
lullo had mooie fotos gepost voor je van mijn mini kidsquote:
Ik zag het hoor!quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was voor @:ToT Maar die is er vandoor
oke gelukkig zag je mijn mini kiddiesquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag het hoor!Maar was ff met het UWV aan de phone voor mevrouw ToT. Die is een korte tijd werkeloos geweest tot haar werkgever haar opbelde of ze alsjeblieft toch weer terug wilde komen.
En we hadden ff wat vragen over de uitbetaling van de WW.
Ik heb al een paar honderd foto's van Mini-ToT gepost, maar probeer wel zo veel mogelijk andere dingen buiten beeld te laten of weg te photoshoppen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:39 schreef Nikonlover het volgende:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke gelukkig zag je mijn mini kiddies
als ik buiten loop zie de hele wereld mijquote:
Die zijn niet echt mini meer.Maar het lijken me leuke mensen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lullo had mooie fotos gepost voor je van mijn mini kids
quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:47 schreef ToT het volgende:
Ennnn er heeft er hier eentje een dikke bolus gedraaid.
Eerst 'm z'n rijstwafel maar laten opsnoepen en dan kan ik weer lekker gaan kokhalzen!
had wel mini fotos gepost van zequote:Op donderdag 16 juli 2020 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zijn niet echt mini meer.Maar het lijken me leuke mensen.
En mini ToT vind het wel OK? al die fotos van hem?quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al een paar honderd foto's van Mini-ToT gepost, maar probeer wel zo veel mogelijk andere dingen buiten beeld te laten of weg te photoshoppen.
Wat een genotquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als ik buiten loop zie de hele wereld mij
Die zit momenteel met een speentje in zijn mond en een dikke bolus in zijn luier met een rijstwafel en een cupje koffiemelk te spelen, dus ik denk dat hij er geen problemen mee heeft.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:48 schreef chufi het volgende:
[..]
En mini ToT vind het wel OK? al die fotos van hem?
Niet gekliktquote:
OK ...quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zit momenteel met een speentje in zijn mond en een dikke bolus in zijn luier met een rijstwafel en een cupje koffiemelk te spelen, dus ik denk dat hij er geen problemen mee heeft.
Dat is mijn broertje.,ik zit er naast.quote:
Die met dat krullende witte haar, met een arm om het meisje in de blauew jurk en rode nektasje of zo?quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:57 schreef ToT het volgende:
Ennnn hij zit weer op schoot. Wel met een schone luier!
Hooi!!! Goedd!!!! Met jou opok?quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe is t met jou dan?
Hooiquote:
Gedaan, hij zit zijn koffiemelk-cupje te aandachtig te bestuderen om er op te rea.....oh wacht; hij kijkt me aan en lacht!quote:
Die dikke met dat witte overhemd en stropdasquote:
Dat was de padre de familia.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die dikke met dat witte overhemd en stropdas
Zie 2e post onder de foto.quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:04 schreef Jippie het volgende:
Gevoelsmatig zou ik zeggen het jongetje wat op de knie zit bij de andere jongen (zonder zonnebril)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |