Hopelijk komt het dan aan bij Devquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]Niet verrassend.
Ik wilde een keer een USB-stick met immigratie-materiaal naar mevrouw ToT opsturen.
Was nog duurder dan de stick zelf.
Toen maar in een enveloppe gedaan, nooit aangekomen.
En als je een doos spulletjes naar de Filipijnen stuurt, wordt het bij de douane door verschillende mensen geopend die allemaal er wat uit jatten, en de diverse medewerkers van de post die het vervolgens in handen krijgen doen het zelfde, waardoor je soms (zonder overdrijven!) serieus echt een lege doos op de plaats van aankomst krijgt.
Breekbaar spul? Ga er maar van uit dat niets heel aan komt. (Is ons een keer overkomen. Gelukkig hebben we het verzekerde bedrag, wel met de GROOTSTE moeite, terug kunnen krijgen.)
Dat dacht je vrouw TOT . GAAT ZO op je schoot zittenquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:19 schreef ToT het volgende:
Zo, hij heeft z'n papje op en zit nu op de grond!
[ afbeelding ]
Hij hangt al wel weer aan mijn knie "Alle eendjes zwemmen in het water" te kijken!quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat dacht je vrouw TOT . GAAT ZO op je schoot zitten
Heeft behoefte aan nabijheidquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij hangt al wel weer aan mijn knie "Alle eendjes zwemmen in het water" te kijken!
heb er maar twee nodig hoor drink zelden tot nooitquote:
Johquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:39 schreef Nikonlover het volgende:
Het is niet handig om privefoto's hier neer te zetten
was voor @ToT Maar die is er vandoorquote:
prec had nu op 1 gestaanquote:
Die is druk met wat er aan zn been hangtquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was voor @:ToT Maar die is er vandoor
ja denk tquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is druk met wat er aan zn been hangt
hoe is t met jou dan?quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:39 schreef Nikonlover het volgende:
Goedemorgen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:39 schreef Nikonlover het volgende:
lullo had mooie fotos gepost voor je van mijn mini kidsquote:
Ik zag het hoor!quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was voor @:ToT Maar die is er vandoor
oke gelukkig zag je mijn mini kiddiesquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag het hoor!Maar was ff met het UWV aan de phone voor mevrouw ToT. Die is een korte tijd werkeloos geweest tot haar werkgever haar opbelde of ze alsjeblieft toch weer terug wilde komen.
En we hadden ff wat vragen over de uitbetaling van de WW.
Ik heb al een paar honderd foto's van Mini-ToT gepost, maar probeer wel zo veel mogelijk andere dingen buiten beeld te laten of weg te photoshoppen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:39 schreef Nikonlover het volgende:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke gelukkig zag je mijn mini kiddies
als ik buiten loop zie de hele wereld mijquote:
Die zijn niet echt mini meer.Maar het lijken me leuke mensen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lullo had mooie fotos gepost voor je van mijn mini kids
quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:47 schreef ToT het volgende:
Ennnn er heeft er hier eentje een dikke bolus gedraaid.
Eerst 'm z'n rijstwafel maar laten opsnoepen en dan kan ik weer lekker gaan kokhalzen!
had wel mini fotos gepost van zequote:Op donderdag 16 juli 2020 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zijn niet echt mini meer.Maar het lijken me leuke mensen.
En mini ToT vind het wel OK? al die fotos van hem?quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al een paar honderd foto's van Mini-ToT gepost, maar probeer wel zo veel mogelijk andere dingen buiten beeld te laten of weg te photoshoppen.
Wat een genotquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als ik buiten loop zie de hele wereld mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |