Dat is een heel goed planquote:Op donderdag 16 juli 2020 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goede combinatie wel.
Mag ik een boer met roze haren op een glitter trekker voorstellen?
Dan heb je pas aandacht als boer.
ik wil geen boer op een trekker met roze haar, ik wil jou met roze haar zien...ik had er een mooi beeld bij en vond het zo ontzettend tof eigenlijk welquote:Op donderdag 16 juli 2020 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goede combinatie wel.
Mag ik een boer met roze haren op een glitter trekker voorstellen?
Dan heb je pas aandacht als boer.
Haha Jaquote:Op donderdag 16 juli 2020 09:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik wil geen boer op een trekker met roze haar, ik wil jou met roze haar zien...ik had er een mooi beeld bij en vond het zo ontzettend tof eigenlijk wel![]()
en pullup had ook een mooi beeld blijkbaar
Is dat alles?quote:
snap ik met echte verf ipv spoeling moet het uitgroeien natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Komt wel goed want ik wil ook wel roze haar, maar ik wil niet permanent roze haar.
roze permanent is voor bejaardenquote:Op donderdag 16 juli 2020 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Komt wel goed want ik wil ook wel roze haar, maar ik wil niet permanent roze haar.
Die zal nooit komen, we hebben de weird animals al gehad dit topic.quote:Op donderdag 16 juli 2020 03:03 schreef Axa het volgende:
[..]
Haha, nee ze heeft nu als het goed is rose haar![]()
We wachten nu natuurlijk op een pink Ienie foto
quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:39 schreef drakin het volgende:
Die zal nooit komen, we hebben de weird animals al gehad dit topic.
Bedankt voor dit geweldige compliment.quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Graag gedaan lieverdquote:Op donderdag 16 juli 2020 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bedankt voor dit geweldige compliment.
Laat die schijnheiligheid maar achter wegen hoor.quote:
Neequote:Op donderdag 16 juli 2020 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat die schijnheiligheid maar achter wegen hoor.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon wat uitproberen, moet niet gelijk permanent zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:33 schreef Laysa het volgende:
Als je het echt echt echt wilt ga dan naar de kapper...Ik ben nu ook beneiuwd naar een roze Ienie.
volgens mij kan dat bij de kapper ook ...Of straks gewoon meer uit de tube knijpen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon wat uitproberen, moet niet gelijk permanent zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |