Het was best laat vannacht, misschien was het te donker en kan ze het bij daglicht wat beter zien.quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:41 schreef pullup het volgende:
Ik had me verheugd op een leuke roze foto, had niet eens herkenbaar hoeven zijn
Ok dan..quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was best laat vannacht, misschien was het te donker en kan ze het bij daglicht wat beter zien.
Even geduld
Haar post was van half 9, veel lichter wordt het vandaag nietquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was best laat vannacht, misschien was het te donker en kan ze het bij daglicht wat beter zien.
Even geduld
ik zag het ja. Heeft ze het wel erop gedaan dan?quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haar post was van half 9, veel lichter wordt het vandaag niet
Hmmm, zo veel vragen...quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zag het ja. Heeft ze het wel erop gedaan dan?
Edit: ok toch even teruggelezen. Dat doe ik meestal niet meer maar nu wilde ik het weten.
Het goedje zat erin dus.
Het wordt tijd voor bewijsstukken, verpakking willen we zien.quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zag het ja. Heeft ze het wel erop gedaan dan?
Edit: ok toch even teruggelezen. Dat doe ik meestal niet meer maar nu wilde ik het weten.
Het goedje zat erin dus.
Dan moet je de tips van Pullup even lezen, dan lukt het vast.quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogelijkheden zijn dat ik als zuinig mens te weinig verf heb gebruikt (had zat kant en klaar in een tube)
Kan zijn dat de verf te licht. Van kleur is om te zien.
Mijn speciale haar heeft de verf gewoon geweigerd.
Tube? Wat voor verf was het dan? Was het wel haarverf?quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogelijkheden zijn dat ik als zuinig mens te weinig verf heb gebruikt (had zat kant en klaar in een tube)
Kan zijn dat de verf te licht Van kleur is om te zien.
Lenie ik heb gegoogled maar dat zul je zelf ook vast wel gedaan hebben. Er staan veel tips en zo. Omdat je zelf al zo licht bent zou ik verwachten dat het best goed had moeten gaan?quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan zijn dat de verf te licht Van kleur is om te zien.
Kleurspoeling die na een paar wasbeurten weer zou verdwijnen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tube? Wat voor verf was het dan? Was het wel haarverf?
Ik heb er verder geen verstand van haarverf eigenlijkmaar je ziet dus helemaal niks?
Misschien is het dat...kleurspoeling doet het minder goed dan verf?quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kleurspoeling die na een paar wasbeurten weer zou verdwijnen.
Dan denk ik dat je echt te zuunig bent geweestquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kleurspoeling die na een paar wasbeurten weer zou verdwijnen.
Of een ander merk mischien was het product gewoon niet goedquote:Op donderdag 16 juli 2020 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja nog een keer proberen en anders ook een keertje de iets donkere tint proberen
gaat helemaal goedkomenquote:
Geen boeren berichten vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |