dat wastquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:25 schreef Prisha het volgende:
Incoming hysterische Fok!-ers in 3...2...1...
iedereen kan hier gewoon posten hoorquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
En flikker nu maar weer op waar je vandaan kwam
Lepelspelletjes zijn leuker hequote:Op woensdag 15 juli 2020 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
En flikker nu maar weer op waar je vandaan kwam
Ik vond mijn Haag-make-over plaatje uit de vorige OP toch wel mooierquote:
Sorryquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:27 schreef Prisha het volgende:
Ik had een soort van ode aan Ienie in gedachten met mooie plaatje en al maar dat moet dan maar een andere keer
Beloofdquote:
jaaaa klopt!!!quote:
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Tjezus zeg. Is het normaal geworden dat er hier maar door geziekt wordt?
Het vingerdier of de ayeaye is de grootste nachtactieve maki en is endemisch op Madagaskar. Het is de enige nog levende soort uit de familie vingerdieren.quote:
Het heeft wel iets vleermuizerigsquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:19 schreef Prisha het volgende:
Nou komt hier een groene lucht aan zetten....
Ohh echt? Een vingerdier? Nooit van gehoordquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het vingerdier of de ayeaye is de grootste nachtactieve maki en is endemisch op Madagaskar. Het is de enige nog levende soort uit de familie vingerdieren.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het vingerdier of de ayeaye is de grootste nachtactieve maki en is endemisch op Madagaskar. Het is de enige nog levende soort uit de familie vingerdieren.
Ja dat was mijn eerste gedachte ook.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het heeft wel iets vleermuizerigs
Ik vind hem schattig en creepy tegelijk.
maki's zijn meestal schattig....meestalquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Man3quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
@:pullup ehhh pullup...niet flippen maar...volgende week weer gedoe door jouw meest favoriete mensen in de hele wereld
[ afbeelding ]
niet dees deesquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken ook wel lekkere maki's![]()
[ afbeelding ]
Zo'n vingerdiertje is ook wel lekker natuurlijkquote:
kom je overal nu baggerenquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Tjezus zeg. Is het normaal geworden dat er hier maar door geziekt wordt?
Hij heeft het zo naar zijn zin op zijn takquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:58 schreef Prisha het volgende:
Géén idee wat dit is maar het ziet er schattig uit. Geen koala.
@:Mazaru weet je dit toevallig ook?
[ afbeelding ]
Als ik nu iets over boeren en/of trekkers zie denk ik aan jou.quote:
awwwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |