awwquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Til kan alles @:TillyBik mis je kurva
Gaan we dansen ?quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
awwik ben er! We kunnen beginnen. Eerst Haags even grondig reinigen
Hey bedankt hčquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ok, moet Prisha haags maar even schrobben
Hey bedankt hčquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uhm....quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
In een zoutzuurbad flikkeren die inhoudsloze spammer met elke dag hetzelfde riedeltje.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In een zoutzuurbad flikkeren die inhoudsloze spammer met elke dag hetzelfde riedeltje.
Oh ja natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Video’s voor onlinecontent voor opleidingen die we bieden.
Nee. Als er buiten gefilmd wordt gebruiken we professionele apparatuur. Materiaal uit de simulatoren capturen we op 4K.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijkHeb je ook een dashcam of zoiets ?
Kijk je wel uit met je vliegen.Ik maakte me zorgen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. Als er buiten gefilmd wordt gebruiken we professionele apparatuur. Materiaal uit de simulatoren capturen we op 4K.
Ja dat ook.. Heb je alweer gevlogen Sode?Dacht van niet, anders is het me ontgaanquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met je vliegen.Ik maakte me zorgen.
Hey FF! Dankjewel.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met je vliegen.Ik maakte me zorgen.
Helaas door omstandigheden nog niet. Maar als het goed is gaat dat snel veranderen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook.. Heb je alweer gevlogen Sode?Dacht van niet, anders is het me ontgaan
Ik hoef je geen wijze lessen meer te geven zag ik al, daarnaast weet je er zelf meer van dan ikquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helaas door omstandigheden nog niet. Maar als het goed is gaat dat snel veranderen.
Even 3 in een weekend zeg.Ik moest gelijk aan je denken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hey FF! Dankjewel.![]()
We kijken zeker uit met vliegen.Alles staat tijdens het vliegen en het grondbedrijf natuurlijk in het teken van de veiligheid. Maar door deze tragische ongelukken besef je wel weer dat er ook risico’s bestaan.
Ach, een goed advies kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoef je geen wijze lessen meer te geven zag ik al, daarnaast weet je er zelf meer van dan ik
Dubbel checkquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ach, een goed advies kan nooit kwaad.
Drie in een weekend is ook meer dan de drie jaar ervoor. Thanks dat je aan me dacht. Een van de overledenen was wel een clubgenoot.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even 3 in een weekend zeg.Ik moest gelijk aan je denken.
Absoluut. Soms kan een klein iets grote gevolgen hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:36 schreef chufi het volgende:
Dat is altijd erg triest, maar jullie zullen allen wel genoeg van de risico's af weten..
wat nu weer? ow ja ze gaan nederland plat leggenquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
@:pullup ehhh pullup...niet flippen maar...volgende week weer gedoe door jouw meest favoriete mensen in de hele wereld
[ afbeelding ]
Zolang ze in hun eigen regio blijven ... niets aan de hand... Maar daarnaast is denk ik iedereen op vakantie van het kabinetquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
@:pullup ehhh pullup...niet flippen maar...volgende week weer gedoe door jouw meest favoriete mensen in de hele wereld
[ afbeelding ]
jah..voor de veranderingquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat nu weer? ow ja ze gaan nederland plat leggensufkutjes
Ik ga gewoon met een trekker naar mn werk. Dan kan ik normaal doorrijden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
sukkeltjes zijn echt uit op oorlog...maargoe we zullen zienquote:
Ben hier ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:51 schreef Prisha het volgende:
nou @:Ieniminimuis heb je het roze goedje al binnen?
Goed plan...wel oppassen voor een woeste pullupquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met een trekker naar mn werk. Dan kan ik normaal doorrijden.
Denk dat ze nog op dr werk zit .. zal wel in dr tas zitten .. opgepiktquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:51 schreef Prisha het volgende:
nou @:Ieniminimuis heb je het roze goedje al binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |