Bedankt voor je mening.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja speciale mods voor een topic dat door pakweg 20 users geliefd is en door de rest als het ondergeschoven kindje van FOK wordt gezien. Hou op met me hoor
Mwuah, psychologisch gezien niet. Je gedrag verandert natuurlijk ook.niet als je ineens 18 bent i.p.v. 17.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag het toch wel hopen neem ik aan
mag toch hopen dat je wel wat levenservaring heb opgedaan . en normen waarden hebt geleerdquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mwuah, psychologisch gezien niet. Je gedrag verandert natuurlijk ook.niet als je ineens 18 bent i.p.v. 17.
Wel goed kauwen hoorquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Mikeytt het volgende:
Ik ga een tosti met kaas, ham en ananasschijfjes maken, dus ben heel even weg! Tot zo
Frech? devzero?quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
En mijn mattie heeft vakantie.Gaat echt lekker.
Heeft vrij weinig met trollen te maken. Mods houden zich bezig met een heel subforum, niet een specifiek topic.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening.
Heb je nog meer om te trollen?
Ja hou maar weer op. We kennen je onderhandquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft vrij weinig met trollen te maken. Mods houden zich bezig met een heel subforum, niet een specifiek topic.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je hem net zo goed dicht laten want de users die er willen posten komen daar niet doorheen
Huh, hoezoquote:
Je hebt nog nooit een groep van 8 40+'ers gemanaged zie ikquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag toch hopen dat je wel wat levenservaring heb opgedaan . en normen waarden hebt geleerd
Ik ben gewoon bang dat er met zulke maatregelen weinig plek voor jullie overblijftquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja hou maar weer op. We kennen je onderhand
[..]
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een groep van 8 40+'ers gemanaged zie ik
Komt toch wel terug volgens oude opzet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:11 schreef Jippie het volgende:
Graag serieuze ideeën of opmerkingen voor het behoud van DTS
Het komt van beide kanten. Ik zal mijn gedrag niet goedpraten maar het was een reactie op...quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij snapt t. Niet wijzen naar elkaar, maar compromissen sluiten. Als iedereen de ander een beetje tegenmoet komt, komt het wel goed.
Precies, gewoon even wat afleiding van de waan van alledagquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het komt van beide kanten. Ik zal mijn gedrag niet goedpraten maar het was een reactie op...
Dts is een leuke sc met veel toffe mensen en je krijgt soms ook wel eens puntjes.
Puntjes boeien mij eigenlijk niet zo, het is hier gewoonweg leuk met de mensen die hier zitten.
hup kom je nu mee naar dagbagger lekker weer met fun postenquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het komt van beide kanten. Ik zal mijn gedrag niet goedpraten maar het was een reactie op...
Dts is een leuke sc met veel toffe mensen en je krijgt soms ook wel eens puntjes.
Puntjes boeien mij eigenlijk niet zo, het is hier gewoonweg leuk met de mensen die hier zitten.
zo zie ik het ookquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
zo was het dus ook ik sta op 2 nu, maar blokte vaak mijzelf heel vaak omdat ik gezellig kletste..... antwoord gaf en humor wasquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo zie ik het ook
zou voor diegenen die wel voor de puntjes gaan ook niet uit moeten lijkt me, die kunnen dat er gewoon tussendoor doen
Ik denk dat dat voor de meeste van toepassing is.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo was het dus ook ik sta op 2 nu, maar blokte vaak mijzelf heel vaak omdat ik gezellig kletste..... antwoord gaf en humor was
Maybe.quote:
Kom je nu nog gezellig mee posten dagbaggerquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor de meeste van toepassing is.
Je doet weinig tegen mensen die een topic binnenwandelen om te zieken. Ik zit nog niet zo lang in DTS maar ik vond het er wel gezellig.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maybe.
Maar dan mag DTS wel wat langer dicht blijven, als je echt iets goeds wil bedenken en wil voorkomen dat er weer een sluiting volgt in de toekomst.
Anders is het gewoon een herhaling van zetten.
Moet ik je nu echt mee slepen . kom we zitten in dagbaggerquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je doet weinig tegen mensen die een topic binnenwandelen om te zieken. Ik zit nog niet zo lang in DTS maar ik vond het er wel gezellig.
Dat is het punt juist SBE, ik denk niet dat er bewust 'geziekt' werd maar wel zo is ervaren. En dat is jammer.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je doet weinig tegen mensen die een topic binnenwandelen om te zieken. Ik zit nog niet zo lang in DTS maar ik vond het er wel gezellig.
Of de mogelijkheid om die balk met nsfw plaatjes weg te halenquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:48 schreef Mikeytt het volgende:
Zou t persoonlijk wel fijn vinden als de eerste plaats ook een prijs wint. Gewoon een kleinigheidje gesponsord door @:danny of @:yvonne.
Klein beginnen met een Volkswagen Passat ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |