quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Precies en op zich vind ik dat snitchen niet erg. Maar ik mag wel concluderen dat je de enige bent die die mijn uitleg snapt![]()
het mag openquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ga ik helaas niet over.
Doet men dat dan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]Ja nou in het begin had ik het dus ook verkeerd begrepen.
Maar goed, misschien wel een puntje voor de modjes om mee naar achteren te nemen; neem TR's niet zomaar 1 op 1 over in de notes.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, jij bedoelt dat in de note die jij kreeg de klacht van TR-plaatser er half bijgeplakt was.![]()
En zo wist wie er had lopen klagen.
vaag jaquote:
Hopelijk blijft hij voor altijd gesloten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
DTS blijft gesloten tot Zer weer wakker is.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja naar aanleiding van koffiegifjesgate
Te laat, TR gemacht.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij voor altijd gesloten.
Maar Zer moet uiteraard wel wakker worden. Begrijp me niet verkeerd
Pfoe. Dat mag altijdquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Af en toe er op ...
[ afbeelding ]
heb er afgelopen maand denk maar 1 gezet iets over kutquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:11 schreef PoezeligDing het volgende:
En waarom is een TR zetten snitchen?
Ik schaam me voor geen enkele TR die ik zet.
1 op 1 hoeft niet eens, zelfs één woordje kan genoeg zijn. Of de mod heeft dezelfde schrijfstijl als een userquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]Ja nou in het begin had ik het dus ook verkeerd begrepen.
Maar goed, misschien wel een puntje voor de modjes om mee naar achteren te nemen; neem TR's niet zomaar 1 op 1 over in de notes.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:11 schreef PoezeligDing het volgende:
En waarom is een TR zetten snitchen?
Ik schaam me voor geen enkele TR die ik zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |