Ik zei dat, sommige schrijfstijlen of taalgebruik is herkenbaar. En omdat mods een TR regelmatig klakkeloos of gedeeltelijk overnemen men naar notes, blijft de originele TR in tactquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar laatst las ik iets over dat de schrijfstijl van bepaalde TR's erg herkenbaar was?
Ik weet niet meer wie dat zei, maar het was geen modje.
Iemand die zei dat de TR's herkenbaar waren qua stijl.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb geen ideee waar dit over gaat?
Owhquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand die zei dat de TR's herkenbaar waren qua stijl.Werd in het topic gepost, een tijdje geleden.
Ahhhhh vandaar!quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zei dat, sommige schrijfstijlen of taalgebruik is herkenbaar. En omdat mods een TR regelmatig klakkeloos of gedeeltelijk overnemen men naar notes, blijft de originele TR in tact
Heeft niets met het topic te maken. Privé een beetje kut.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat is er mis SBE? Was dit gisteravond niet mis gegaan, was het wel een andere keer gebeurt.
Uh, ze kunnen toch gewoon zien wie er een TR stuurt?quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja opvallend in ieder geval wel.
Maar nogmaals; geen idee meer wie het zei.
mod ziet toch wie de tr zet?quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand die zei dat de TR's herkenbaar waren qua stijl.Werd in het topic gepost, een tijdje geleden.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uh, ze kunnen toch gewoon zien wie er een TR stuurt?
De modjes ja, maar Jippie is geen mod.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mod ziet toch wie de tr zet?
Vervelend voor je, sterkte!quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft niets met het topic te maken. Privé een beetje kut.
hoe kan jippie het dan zien?quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
De modjes ja, maar Jippie is geen mod.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Onder het veel te lagen bureau van @:Zeroku .![]()
Workaholic
Ze is zelf mod geweestquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
snap geen klote meer van Hoe kan jippie trs zien of herkennen ofzo
Dank je Jippie, ik vind je lief.quote:
Overuren makenquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Onder het veel te lagen bureau van @:Zeroku .![]()
Workaholic
Ligt in coma momenteel.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:44 schreef Moonlight het volgende:
WAT IS ER GEBEURD, WAAR IS HET DODE TOPIC SPEL
Jippie ziet geen TR's. Maar in notes staat vaak (een deel) van de oorspronkelijke TR. Stel dat ik altijd hutsefruts schrijf als enige en jij leest hutsefruts terug in een note die je krijgt dan weet je voor 99,9% dat ik de TR heb gezet waar je note van komt. Even simpel uitgelegd.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe kan jippie het dan zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |