Precies, hopje heeft daar niks over te zeggen. Hij vindt sowieso dat wij er niet horen.quote:
Ja of nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, je had ook in een speciaal restaurant kunnen werken he!
man manquote:
ik dan ook niet hoor bij jou sisterquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies, hopje heeft daar niks over te zeggen. Hij vindt sowieso dat wij er niet horen.
Ligt eraanquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
EEN EXTRA CHROMOSOOMPJE HEBBEN LIJKT ME NIET FIJN!
Hij gaat daar maar lekker op het Malieveld tegen protesteren.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik dan ook niet hoor bij jou sister![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies, hopje heeft daar niks over te zeggen. Hij vindt sowieso dat wij er niet horen.
Ik vind dat jij alle punten verdiend, als laatste voor de mod m slootquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja die staat niet aan. En als hij wel aan zou staan nooit op een zender die jij kijkt, vermoed ik.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik vind dat jij alle punten verdiend, als laatste voor de mod m sloot
Haagiequote:
Nee.quote:
jij post ook dagelijks in dt en erg veel ...en je wilt dat hij dicht blijft. hoe dan?quote:
ZDFquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die staat niet aan. En als hij wel aan zou staan nooit op een zender die jij kijkt, vermoed ik.
hoe opquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je staat inmiddels niet meer op 1.
Echt welquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je staat inmiddels niet meer op 1.
Door het slotje erop te laten?quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij post ook dagelijks in dt en erg veel ...en je wilt dat hij dicht blijft. hoe dan?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij post ook dagelijks in dt en erg veel ...en je wilt dat hij dicht blijft. hoe dan?
nee waarom post je er zo veel enzo en je wilt dat hij dicht blijft. ruimt niet hequote:Op woensdag 15 juli 2020 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Door het slotje erop te laten?
Ruimt?quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee waarom post je er zo veel enzo en je wilt dat hij dicht blijft. ruimt niet he
keek hij maar hij post zich sufquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom blijven deze 2 ook naar de show toe komen om te kijken?
rijmt sorryquote:
staat er niet lullo rijmtquote:
Ja nu wel jaquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
staat er niet lullo rijmt
Omdat: HaagsGodquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
haags dan nog keer waarom post je er zoveel? als je wilt dat het dicht blijft?
Onzinnig antwoord .quote:
Jalalalalallaquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zusje van Hema ook gisteravond
Als ik ergens niet graag kom post ik er ook niet veel. whut blijf er wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |