Nou ja ik zou daar toch wel mn vraagtekens bij hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen idee, dat soort dingen kunnen gebeuren bij operaties.
Mind fullness.quote:
Kom ik die kant wel op gap.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:01 schreef SebSwe2.0 het volgende:
ey @:freshfruit ik ga niet meer op je wachten broer zonnetje schijnt ik ga vertrekken. Gooi zo locatie
Zeker, maar een eventuele gevoeligheid of zwak hart kom je bij dit soort dingen tegen. Alleen onder het mes als het noodzakelijk is en bij voorkeur locale verdoving.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:00 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nou ja ik zou daar toch wel mn vraagtekens bij hebben.
Aai is goed man. Moet ik alvast een biertje voor je bestellen?quote:
Waarom reageer je dan.quote:
Helemaal lekker.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Aai is goed man. Moet ik alvast een biertje voor je bestellen?
Dat zijn wel nare bijkomstigheden in ieder geval.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zeker, maar een eventuele gevoeligheid of zwak hart kom je bij dit soort dingen tegen. Alleen onder het mes als het noodzakelijk is en bij voorkeur locale verdoving.
Jij bent liefquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mij interesseert het wel maar hou nou eens op met dat gekibbel.
quote:
Je bént ook zo heetquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
You're making me hiiiiiigh ...
[ afbeelding ]
Even de tong afkoelen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |