Nee, wil geen helm moeten dragen mocht dat verplicht worden en ik ben nog jongquote:
Gazelle citygo c3n3quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pics van je nieuwe fiets?!
Donder nou maar weer opquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het valt wel op dat je weer terug bent sinds de versoepelingen, wat ook geldt voor verzorghuizen.🤔
Je weet niet wat je mist man. Al heb ik wel het idee dat ze die dingen tegenwoordig minder hard laten optrekken.quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, wil geen helm moeten dragen mocht dat verplicht worden en ik ben nog jong
Okquote:Op donderdag 16 juli 2020 09:43 schreef Azula het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist man. Al heb ik wel het idee dat ze die dingen tegenwoordig minder hard laten optrekken.
Had er vroeger een die natuurlijk is gejat in een wijk waar veel Marokkanen wonen ook al zat er een dikke ketting aan stel anker aasgieren, en die escaleerde echt op een mini trapje de pan vooruit. Heerlijk.
Ja en nou mag je helemaal neervallen. Also een verlate gefeliciteerd 🥳quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje
Doodsverwensing
Beter laat dan nooit hequote:Op donderdag 16 juli 2020 10:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja en nou mag je helemaal neervallen. Also een verlate gefeliciteerd 🥳
Jaartje dichterbij de dood muehwhah
Idd, be careful what you wish forquote:Op donderdag 16 juli 2020 09:55 schreef JochemSjakie het volgende:
Pas op, voor je het weet zit @:Fushia2 met zijn harige zweetreet bovenop je gezicht.
quote:
Ja 8k koekoekquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:43 schreef Azula het volgende:
[..]
Zie er een maar is acht doesoe
Op je muil gauw
Echt hè. Maarja ‘design’ hoewel ziet er gewoon uit als lasersnijder. Wel vet maar geen 8k waard ik maak het voor 3 bark.quote:
😜😜😜😜quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Idd, be careful what you wish for
[..]
Alle coole mensen zitten op discord komquote:
@Fushia2 zeker? Bij de woorden piemel, homo, kont en anus is hij er altijd als de kippen bij om erop te reagerenquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:fushia2 zeker? Bij de woorden piemel, homo, kont en anus is hij er altijd als de kippen bij om erop te reageren
Nee mijn eigen :’) wil dingen maken maar kan niet.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:49 schreef bellahadid het volgende:
[..]
School. :’)
Bestaat er tegenwoordig geen zomerschool meer voor de kinderen?
Ik heb dit getest en het klopt inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2020 14:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:fushia2 zeker? Bij de woorden piemel, homo, kont en anus is hij er altijd als de kippen bij om erop te reageren
Wel waar :pquote:Op donderdag 16 juli 2020 14:24 schreef Fushia2 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 16 juli 2020 14:01 schreef Aiciu het volgende:
Hij vroeg me net hoe piemel smaakt
[/quote!
quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:07 schreef Fushia2 het volgende: Maar moet toegeven dat ik ooit een vinger rond mijn reet kreeg tijdens het pijpen en het wel lekker vond. Ben ik nu ook gay?????
![]()
Er werd niks echt in mijn anus gestopt.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het gaat meer om de twijfel aan geaardheid wanneer er iets in je anus wordt gestoken.
Geeft niet, probeer geen weerstand te bieden. Gewoon ontspannen en ervan genieten.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Er werd niks echt in mijn anus gestopt.
En was een chick. @:solotovski is zelf een k2 flikkertje
Heb je ervaring dan? Op zich was het wel oke, maar het idee doet mij huiveren.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geeft niet, probeer geen weerstand te bieden. Gewoon ontspannen en ervan genieten.
Ik zou solo wel doen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ok strijkijzerhoofdquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]![]()
Ik weet hoe hij eruit ziet. 6,5/10 als hij kappertje pakt @:solotovski
Ze was zeker een hijquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb je ervaring dan? Op zich was het wel oke, maar het idee doet mij huiveren.
Gelukkig had ze geen fake lange nagels![]()
K2quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Perfect, nog altijd een halve punt hoger dan ikzelf.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]![]()
Ik weet hoe hij eruit ziet. 6,5/10 als hij kappertje pakt @:solotovski
Maar heb je wel dikke tietenquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:21 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Perfect, nog altijd een halve punt hoger dan ikzelf.
Enormquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ervan genoten hebt
Degradeer ik dan zo hard zonder die tieten? Dan ben ik mss nog lager. Maar wat nou als je een leuk hoofd hebt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goeie tieten zijn minstens anderhalve punt
Nu zit je me te sarrenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 01:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Enorm
Heb zeker over een tijdsbestek van enkele minuten regelmatig gegniffeld.
Nee joh. Tieten zijn tieten. Kan me met bescheiden tetjes evengoed vermaken als met grote memmes.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 05:54 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Degradeer ik dan zo hard zonder die tieten? Dan ben ik mss nog lager. Maar wat nou als je een leuk hoofd hebt.
Geklikt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
mooie video, jammer dat de verkiezingen dit jaar tussen twee witte cishet mannen zijn :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |