quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het valt wel op dat je weer terug bent sinds de versoepelingen, wat ook geldt voor verzorghuizen.🤔
Jij houdt die act van jou nu ook alweer een maand vol.quote:Op donderdag 16 juli 2020 06:11 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Na al die tijd nog steeds die zuurpruim-act ja?
Welke act mag dat zijn?quote:Op donderdag 16 juli 2020 07:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij houdt die act van jou nu ook alweer een maand vol.
Wat voor act wat voor actquote:
Misschien gaat ie eerst weer samen met een gozer naar de wc om te "pissen".quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:00 schreef Solotovski het volgende:
Zou fushia vandaag weer een inlegkruisje tussen zn harige billen doen
@Fushia2
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:28 schreef Fushia2 het volgende:
Dit snap ik dus echt niet he, mannen die preuts gaan lopen doen.
Ik heb al gepist met een gozer in 1 urinoir. We moesten allebei dringend pissen na voetbal en toen er 1 vrijkwam gingen we gewoon samen.
GATVERDAMME WANNE HOMOquote:Op donderdag 16 juli 2020 09:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Misschien gaat ie eerst weer samen met een gozer naar de wc om te "pissen".
[..]
Nee, wil geen helm moeten dragen mocht dat verplicht worden en ik ben nog jongquote:
Gazelle citygo c3n3quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pics van je nieuwe fiets?!
Donder nou maar weer opquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het valt wel op dat je weer terug bent sinds de versoepelingen, wat ook geldt voor verzorghuizen.🤔
Je weet niet wat je mist man. Al heb ik wel het idee dat ze die dingen tegenwoordig minder hard laten optrekken.quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, wil geen helm moeten dragen mocht dat verplicht worden en ik ben nog jong
Okquote:Op donderdag 16 juli 2020 09:43 schreef Azula het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist man. Al heb ik wel het idee dat ze die dingen tegenwoordig minder hard laten optrekken.
Had er vroeger een die natuurlijk is gejat in een wijk waar veel Marokkanen wonen ook al zat er een dikke ketting aan stel anker aasgieren, en die escaleerde echt op een mini trapje de pan vooruit. Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |